Liebster Blog Awords #5 #6

Znalezione obrazy dla zapytania liebster blog awardCześć i czołem kluski z makaronem :)
Dziś mam dla was LBA :)  kto by pomyślał :D 
Do dzisiejszego LBA zostałam nominowana przez  Olę z bloga Book with hot tea oraz Karolinę z bloga Czarodziejka-ksiazek. Zapraszam serdecznie do nich bo warto! :) To przejdźmy  do pytań bo jest ich wiele a dokładnie 22 :D

Pytania od Oli :)

1. Jaka ostatnio przeczytana książka wywarła na Tobie największe wrażenie?
Dwór Cierni i róż <3 kurcze to jest N I E S A M O W I T A książka, której recenzja ukaże się w czwartek. Tak na marginesie to w niedzielę też będzie recenzja ;)

2. Gdybyś mógł/mogła wybrać się w dowolne miejsce na świecie i tam pojechać gdzie byś się wybrał/wybrała
Mam nadzieję, że się nie obrazisz Olu, ale troszkę zmienię odpowiedź bo podam dwa miejsca, a dokładniej jedno prawdziwe a drugie nie :D
Hiszpania <3 Ją chciałabym bardzo odwiedzić, co może uda się w wakacje <3 cały czas ciepło, taki ładny język, palmy, miasto <3 tak <3 Spain <3
Hogwart!!! Ludziki wy moje kochane, czy wy nie chcielibyście chodzić do szkoły w Hogwardzie?
Tak? idealnie się składa bo TzK, nie wiesz o czym mówię? klikaj mnie szybko! zaczyna się 3 października mam nadzieję, że wpadniesz ;)

3. 3 rzeczy, które zabrałbyś/ zabrała na bezludną wyspę
Wszystkie książki wydawnictwa mondrive w jednej książce, kakao i telefon.

Znalezione obrazy dla zapytania wrotki oldschool4. Czy spełniło się jakieś Twoje marzenie?
Mam wrotki i bloga <3

5. Co lubisz robić w wolnym czasie?
jeździć na fiszce lub wrotkach, rysować, śpiewać, czytać, <3 jednak tak najbardziej to kocham podróżować, czytać i prowadzić tego bloga<3 dziękuje, że czytacie :) co powiecie o osobnym poście o podróżach?

6. Najciekawsza lektura jaką przeczytałeś/łaś
Pajączek na rowerze... tak :) ta książka jest świetna, jedynie zakończenie mi sie nie podobało :/

7. Książka do której masz sentyment
Wybrani <3 Jest to książka dzięki której jestem książkoholikiem oraz pierwsza moja kupiona <3
Marta! Gdzie moje Dziedzictwo???

8. Jakiego bohatera chciałbyś/ chciała poznać?
Jednego? Kochana zapomnij, nie realne! Chase, Lukas, Cole, Cole, Rysh, Tamlin, Lucien, Ben, Jamie, Jack, Daniel, Tobias, Sylvain, Lukas, Szron, Bronx, Cole i wielu, wielu innych <3

9. Jeśli mógłbyś/mogła spotkać z dowolną gwiazdą i spędzić z nią cały dzień to kto by to był?
Sabrina Carpenter <3 Może jej piosenki nie trafiają do wszystkich, ale ja je bardzo lubię, podoba mi się że jeździ czasem do chorych dzieci. Ale najbardziej to ten jej niesamowity głos. Tu na dole dam wam jej występ na gali. Pięknie wyciągnęła ostatnie dźwięki <3 oh, rozmarzyłam się :D to do następnego pytania;)

Znalezione obrazy dla zapytania lato napis
10. Twoja ulubiona pora roku?
Lato jest ciepło, można robić ładne zdjęcia wokół kwiatów :) no i powiedzmy sobie szczerze są wakacje :)

11. 4 sposoby aby się zrelaksować
Książka, kakao, kajakarstwo, huśtawka <3
Tych rzeczy chyba nawet nie trzeba tłumacz. Je się po prostu robi i jest się szczęśliwym <3

Pytania od Karoliny :)

1. Jak lubisz spędzać czas, gdy nie czytasz książek?
Jak napisałam wyżej uwielbiam podróżować i pisać bloga <3 bardzo często jadąc pociągiem czytam książkę albo inne blogi. Ale wielką radość sprawia mi także jazda na wrotkach, rysowanie, muzyka.

2. Jaka jest Twoja ulubiona okładka?
Kochana protest tak się nie da! Nie mam jednej ulubionej:/ zapraszam tu, na okładkowego posta tam jest kilka ślicznych okładek *o*

3. Którą książkę chciałabyś, aby została zekranizowana?
Obejrzałabym Tajemny Ogień :) Ta historia jest niesamowita a jeszcze trochę i będzie 2 część :)

4. Czytałaś Harrego Pottera? Jeżeli tak to która część podobała Ci się najbardziej?
Nie czytałam, ale jestem w trakcie ;) ale jak wiecie organizuję TzK nie wiesz o czym mówię? klikaj mnie szybko i będzie Harry Potter :) Ale jeśli można wybrać nie czytając wszystkich części to Czara Ognia :)

5. Czy lubisz jeść lub pić podczas czytania?
Nie mam nic przeciwko :) często coś piję :) Ja wam mówię najlepszą przekąską jest biała czekolada :D
6. Czy jest jakaś książka, która tak Cię zdenerwowała, że chciałaś ją wyrzucić przez okno? :)
Nie :) za mało czytam :D ale już wiem że nie będę nigdy czytać 50 twarzy grey'a yy.. to bym wywaliła.

7. Wolisz czytać książki z mniejszą ilością stron czy z większą ilością stron?
Zazwyczaj nie patrzę na ilość stron (chyba że to lektura). Jeśli opowieść jest cudowna to wolę jak jest to grubsza książka. Ale na mojej półce większość książek jest tych grubszych powyżej 400 stron.

Znalezione obrazy dla zapytania podróze8. Czy masz jakieś pasję, oprócz książek?
Wrotki, fiszka, blog i podróże <3

9. Czy masz jakiegoś ulubionego bohatera książkowego?
Oh nie jednego <3 Chłopaków wymieniałam kilku wyżyj więc tu wymienię kilka damskich postaci :)
Ali, Ruby, Della, Miranda, Ricka, Kelly, Mary, Lucy, Cat,  Ali, Grace, Amy, Mia, Amanda, Casy, Tayor i wiele innych :D

10. Weź książkę która masz pod ręką, otwórz ją mniej więcej na środku i przeczytaj 20 zdanie od góry. Jako ono brzmi?
Najbliższą mi książką jest  "Odrodzona" pani Hunter a 20 zdanie brzmi:  Della otworzyła puszkę coli :D


To teraz przyszedł czas na moje pytania:
1. Jaką książkę teraz czytasz? Podoba ci się?
2. Czytasz podczas jazdy np. autem, pociągiem?
3. Spotykasz znienawidzoną męską postać. Jak reagujesz?
4. O nie, musisz pokonać potwora morskiego! Kto będzie z tobą walczył? Możesz wybrać 3 postacie książkowe.
5. Oglądasz seriale?
6. Ile książek liczy twoja biblioteczka?
7. Idziesz na randkę z jedną postacią książkową. Kim będzie ten szczęściarz/szczęściara?
8. Masz jakiegoś zwierzaka?
9. Spotykasz swoją ulubioną damską postać. Jak reagujesz?
10. Podaj 3 blogi które lubisz czytać
11. Otwórz najbliższą książkę na stronie 11 i przeczytaj 3 zdanie.

Dzisiaj chciałam nominować:
1. Magdę z bloga Pomiędzy wersami
2. Magdę z bloga Sen jest dobry ale książki są lepsze
3. Nanę z bloga Books from whole world
4. Patrycję z bloga Book Prisoner
5. Alexiss z bloga Fan of books
6. Weronikę z bloga Książkowy świat wyobraźni
7. Kasię z bloga Myśli wylatujące z głowy
8. Olę z bloga W świecie książek i filmów
9. dziewczyny z bloga Bookline
10. Polę z bloga Czytam, piszę, recenzuję, polecam
11. Anię z bloga Czytanie naszym życiem
oraz wszystkich którzy mają ochotę poodpowiadać na pytania :)

Oto kolejne już 5 i 6  LBA w moim wykonaniu. Jak zwykle połamałam trochę zasady, raz odpowiadałam dłużej raz krócej :) Jak pisałam w poście co sądzicie o zrobieniu posta o podróżach? Jak myślicie co może być recenzowane w niedzielę? 3 października start TzK :) Miłego wtorku, kochani :)
Buziaki :*
Olcia

25 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuję za szybką odpowiedź na moją nominację :)
    Bardzo Ciekawe odpowiedzi ;)
    Moją ostatnią przeczytaną książką była "Klinika". Jeżeli nie czytałaś to serdecznie zapraszm na recenzję tej książki ;)

    Pozdrawiam!
    http://czarodziejka-ksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za nominację <3
      czytałam recenzję, mam nadzieję, że książka trafi kiedyś w moje łapki :)
      Buziaki :*

      Usuń
  2. Wow, Hiszpania? :D
    Ale fajnie, Hiszpania jest piękna - może nie tak piękna jak Włochy, ale na pewno warta zobaczenia. W końcu te dwa narody mają ze sobą naprawdę wiele wspólnego ;)
    No, kto by nie chciał się uczyć w Hogwarcie - jedzenie podane, w łóżku ciepło, no i ta wszechobecna magia. Już abstrahuję od faktu, że na Hogwart jestem za stara ;_; Niestety.
    Dlaczego akurat mondrive???
    Och! Ty też lubisz kajakarstwo! Faktycznie - w końcu gdzieś mi już o tym pisałaś. A byłaś już kiedyś na jakimś spływie? :D
    To znaczy, że z powodu TzK postanowiłaś przeczytać WSZYSTKIE części Harry'ego Pottera, czy ograniczysz się na razie do jednej lub dwóch? Chociaż z drugiej strony, jak ja zaczęłam czytać je jednym ciągiem, to okazało się, że dosyć szybko i całkiem przyjemnie się tę serię czytało ;) Polecam, od tego powinno się zawsze zaczynać!
    Odrzuciłaś "50 twarzy Greya" z jakiegoś konkretnego powodu? Usłyszałaś jakiś komentarz, czy ulegasz opinii tłumu? A może jeszcze co innego tak podyktowało twoją decyzją? Jestem szczerze ciekawa, bo ja bardzo bardzo chciałam się z tą serią zapoznać od początku do końca :)
    Nie mam pojęcia, jaką recenzję przygotowałaś na niedzielę.
    Zastanawiam się też, jakie tematy poruszysz na TzK - na pewno postaram się być na bieżąco, choć to będzie już mój pierwszy tydzień studiów. Mam nadzieję, że to będzie super tydzień i rozdziera mnie ciekawość, c takiego przygotowujesz :D
    Pozdrawiam i także życzę miłego tygodnia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, włochy <3 też chciałabym je odwiedzić <3
      Tak <3 ten klimat i magia <3
      Moondrive albo Feria Young, te dwa wydawnictwa górują w moich przeczytanych książkach :)
      Na spływie? nie wiem powiem szczerze. Płynełam po Wiśle i jeszcze jednej rzece ale nie wiem jakiej.
      Harrego od zawsze chciałam przeczytać a dzięki TzK w końcu mam okazję zacząć :) Obecnie mam tylko 1 część ale do świąt planuje kupić wszystkie :)
      Ogólnie nie lubie erotyków + opinia innych= nie dziękuje. Ale mojej mamie się bardzo podobało więc raczej się nie zawiedziesz :)
      Yay, punkt zaskoczenia
      A bo ty miałaś takie długie wakacje <3 zazdro :D mam na dzieję, że szybko się wklimatyzujesz :) Szczerze? Cały czas zmieniam wszystko :D Jestem ciekawa co w końcu zostanie :D
      Dziękuje, Buziaki :*

      Usuń
  3. Też uwielbiam lato, a jeszcze bardziej chyba wiosnę!
    Pozdrawiam! http://literacki-wszechswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy tag oraz pytania ;) Jestem bardzo ciekawa książki "Dwór cierni i róż". Dużo o niej słyszałam i mam w planach jak najszybciej ją przeczytać.
    Pozdrawiam
    Moment Of Dreams ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmm.... ja nie chciałabym jechać do Hogwartu... XD
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze niestety nie miałam okazji przeczytać książki "Dwór cierni i róż" :( Ale zamierzam...kiedyś xD
    Hiszpania <3 Też bardzo chcę tam pojechać :D Do Hogwartu oczywiście też :P
    Wrotki *.* Nie dobijaj, ja ich nie mam, a bardzo chciałam :( Może na wiosnę się uda :P
    Ile Cole'ów xD Nie wiem który to który, ale ten Cole od Ali to po prostu awww <3 Tobias *.*
    Ja wszystkich części też nie czytałam, ale moją ulubioną rownież jest Czara ognia <3
    Dziękuję za nominację :*
    Buziaki :*
    Pomiędzy Wersami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś?!? Kochana to nawet w grę nie wchodzi. Gdy będziesz kupować książki to ta musi być na twojej liście must have! Na pewno jej nie pożałujesz, a napewno pokochasz <3
      Jedźmy razem! Zabierzmy jeszcze Ulę i zwiedzajmy świat :D
      Trzymam kciuki!
      Tak Alicja <3
      Yay <3 dużo osób jej nie lubi. Tylko nie liczni są wyjątkowi i uwielbiają Czarę Ognia <3 :D
      Dziękuje, Buziaki :*

      Usuń
  7. Dziękuję za nominację. <3 Na pewno odpowiem. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hiszpania ❤
    Post o podróżach to świetny pomysł!
    Bardzo się cieszę, że odpowiedziałaś na moje pytania :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Co ja bym dała aby spotkać Tamlina, Rhysa i Luciena?:)
    Post o podróżach to genialnych pomysł z ogromną chęcią bym go przeczytała.

    OdpowiedzUsuń
  10. Też kocham jeździć na fiszce, i czytać ;D
    Blog idealny dla mnie, obserwuję!
    Be Beauty (klik) Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię twój blog. A posty są poprostu rewelacyjne.Odrazu widzę że blog jest pisany z pasją
    Bez zastanowienia obserwuje kochana. Mam nadzieję że mój blog też Ci się spodoba i też zostaniesz na dłużej.
    Zapraszam serdecznie
    tylkomarzeniablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe odpowiedzi! I pytania również! Na pewno odpowiemy, dziękujemy :) /Asia i Laura

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo chcę odwiedzić Hiszpanię, bo jestem nią totalnie zauroczona! Przez rok miałam cichą nadzieję, że uda mi się pojechać dzięki wycieczce szkolnej, jednak ktoś uznał, że ten piękny kraj może być niebezpieczny przez zagrożenie atakami terrorystycznymi i wybrano Włochy jako nowe miejsce turystyczne. Szkoda, choć jak to mówią lepiej wróbel w garści niż gołąb na dachu.
    Dobrym kandydatem na wywalenie za okno jest też After oraz Krwawy doping, który może nie jest zbyt znany, ale to akurat dobrze, bo książka mogła być dobra, a wyszedł klump.Pozdrawiam, Wielopasja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurcze...współczuję :( ale Włochy też chciałabym odwiedzić :D ciekawe przysłowie. W sumie masz plus bo może do Hiszpani pojedziesz z rodziną na wspaniałe wakacje?
      After jeszcze nie czytałam, ale nie śpieszy mi się do niej zbytnio :D
      Buziaki :*

      Usuń

Copyright © 2014 Złodziejka zapisanych stron , Blogger