Spętani przeznaczeniem, muffiny czekoladowe i Avengers | Majowe zapowiedzi nie tylko czytelnicze

Maj to miesiąc, w którym wydawnictwa szaleją i wydają bardzo dużo książek. Nie wiem dlaczego, może pod Targi Książki w Warszawie? Tak czy siak, mamy w tym miesiącu dużo bardzo dobrych premier. Nie wiem jak to się skończy dla was, ale ja już wiem, że zostanę bankrutem :D Ale bez zbędnego przedłużania zapraszam Was na post, w którym znajdziecie dużo premier książkowych, a także filmowych ♥































Jak tak teraz patrzę na liczbę premier książkowych... To wcale nie ma tego tak dużo :D Sukces! Za to wiem, że połowę książek kupię na WTK i na pewno udam się po autografy, takich książek jak "Banda niematerialnych szaleńców" czy "Wirus".  Nie mogę się doczekać także "Spętanych przeznaczeniem" ponieważ jestem na świeżo po lekturze "Naznaczonych śmiercią" i nie mogę doczekać się kontynuacji. Większość wakacji będę spędzać u mojej cioci z małym dzieckiem więc będę też polować na "Wyjątkowi są wśród nas".
 A wy znalezliście coś dla siebie? Koniecznie mi napiszcie na dole :)

Zapraszam was także na premiery serialowo-filmowe. Są jednak one bardzo ubogie  nie wpadło mi nic w oko , ale zapraszam was na post u Doviko <klik> gdzie znajdzie serialowe nowości :)










Trailer: "The rain"



Trailer: "Deadpool 2"




Trailer: "Ghostland"




I tym strasznym akcentem chciałabym zakończyć zapowiedzi majowe.  Mam nadzieję, że post wam się podobał i wybierzecie coś dla siebie. Tak więc do zobaczenia.... moment! A co znaczą muffiny czekoladowe i Avengers w tytule?

Są to moje majowe plany. 
Majówka minęła nam już w połowie, ale przed nami jeszcze sporo wolnego, a w tym czasie chciałabym upiec muffiny czekoladowe oraz pójść do kina na : "Avengers" i "Prawda czy wyzwanie". Jeśli mi się uda to w wpisie z moją opinią o filmie znajdzie się też przepis na babeczki :)
W maju na blogu pojawią się także recenzje książek : "Naznaczeni śmiercią", "Spętani przeznaczeniem", "Wyśniona jedenastka", a także pojawi się recenzja serialu lub filmu.
A wy jakie macie plany na maj? Koniecznie mi napiszcie na dole :)
Zaczytanych chwil,
Olcia

PS: Zapraszam was także na moje social media, które znajdzie w bocznym pasku by być ze mną na bierząco ♥

6 komentarzy:

  1. Będę czytać "Imperium na piasku" i jeszcze parę innych książek, których zapowiedzi tu nie znalazłam :D
    Ogólnie całkiem niezły miesiąc się nam zapowiada :D
    Pozdrawiam :)
    Niekulturalna Kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio nie mam szczęścia do książek i wszystko co zacznę okazuje się nudne i irytujące. Mam nadzieję, że przynajmniej "Wirus" mnie nie zawiedzie, choć i tak nie wydaje się oszałamiające. Ale na razie skupiam się na serialach i filmach. Muszę w końcu zabrać się za tego Deadpool ;). Ale to kiedy indziej, bo w majówkę muszę najpierw zmierzyć się z projektem na koniec roku ;_;

    OdpowiedzUsuń
  3. Z powyższych książek przeczytam na pewno nowość od Kasie West, T.A. Tucker, oraz pewnie "Bandę niematerialnych szaleńców", bo kojarzę autorkę z You Tube i lubię ją podglądać :) A jeśli chodzi o filmy, to "Ghostland" zapowiada się fajnie, lubię takie filmy. Chociaż do kina raczej nie pójdę, ale potem gdy będzie dostępny, to chętnie obejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja właśnie najbardziej czekam na "Spętanych przeznaczeniem". Uwielbiam tę serię. <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Super napisane. Musze tu zaglądać częściej.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Złodziejka zapisanych stron , Blogger