Wyzwanie "Podróż Wyobraźni"

Hej :) Dzisiaj mam dla was trochę inny, a co a tym idzie specjalny post, związany z wyzwaniem "Podróż wyobraźni".
Ale co to jest i na czym polega? 
Razem z Weroniką z bloga Kraina Książek, którą serdecznie pozdrawiam  ♥ ( jeśli nie znacie Weroniki Klikaj tu szybko!) wymyśliłyśmy wyzwanie.
Chodzi o to, że w każdym miesiącu zaczynając od października wybieramy książkę, którą czytamy.
Nie tylko my ją czytamy lecz Wy również,  abyście mogli włączyć się do dyskusji. 
O wyborze książki informujemy was w oddzielnym poście, w którym mówimy do kiedy czytamy daną książkę by mieć czas na przeczytanie. 
Na końcu razem z Weroniką wymieniamy się recenzjami tzn. ja piszę recenzję na bloga Weroniki a ona na mojego :) I pod każdym postem możecie włączyć się do dyskusji :)
Myślę, że zasady zrozumieliście a jak nie to na pewno zorientujecie się podczas wyzwania :)
W niedzielę zapoznamy was z wybraną przez nas książką, oraz przeprowadzimy  między sobą mały wywiadzik, także wyczekujcie postów u mnie i u Weroniki  ♥ :)
To by było na dzisiaj tyle, i do niedzieli! :*
PS: Napiszcie czy podoba wam się pomysł :)
Buziaki :*

18 komentarzy:

  1. Do pomysłu podejdę nieco z dystansem, bo trochę przytłaczają mnie własne zobowiązania, aczkolwiek jestem ciekawa czy tytuły będziecie wymyślać na bieżąco i czy będą to takie wszystkim znane książki, czy bardziej te nowe?
    No i czy wyzwanie będziecie ciągnąć non stop przez jakiś okres czasu czy może będziecie sobie też robić przerwę?
    Pozdrawiam i uważam że to całkiem fajny pomysł chociaż nie wiem czy wypełni pustkę po TzK xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rozumiem :) raczej na bieżąco ponieważ oby dwie mamy sporo pomysłów :D myślę, że różnie, ponieważ jest kilka propozycji znanych, kika starszych, kilka nowości :D raczej taki misz-masz :)
      Mam nadzieję, że wyzwanie uda się ciągnąć tak non stop :) ale kto wie :D
      Ooooo dziękuje <3
      Buziaki :*

      Usuń
  2. Ciekawy pomysł ;) Chętnie poczytam recenzje zarówno na Waszych blogach. Jestem też bardzo ciekawa tytułów które postanowicie wybrać ;)
    Pozdrawiam
    Moment Of Dreams ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny pomysł :) szkoda że ja pewnie nie znajdę na to czasu :(

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam:* odwdzięczam się za każdą obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękujemy :) może będzie jakaś książka którą już przeczytałaś? :)
      Buziaki :*

      Usuń
  4. Jesli bede miała możliwość przeczytania tej książki na pewno wezmę udział :)
    Ciekawy pomysł. Też nazywam sie Weronika :D
    Pozdrawiam!
    http://fanofbooks7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super :) mam nadzieję, że pozycja będzie Ci się podobać :)
      dziękujemy :) haha :D
      Buziaki :*

      Usuń
  5. Całkiem ciekawy pomysł i jeśli akurat trafi sie książka, która mnie zaciekawi i będę miała możliwość jej "zdobycia" to chętnie włączę się do zabawy bo zapowiada się super! :)
    Pozdrawiam
    onlybooks-jdb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książki na pewno będą się nieco różnić, więc pewnie znajdziesz coś dla siebie i oczywiście zapraszamy do zabawy 😁😁

      Usuń
  6. Świetny pomysł:) Mam nadzieję, że będę miała okazję przeczytać tą książkę.
    Nominowałam cię do LBA

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomysł ciekawy, czekam na kolejne posty z nim związane ;)
    Pozdrawiam! http://literacki-wszechswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomysł ciekawy, choć ja sobie chyba odpuszczę. Nie lubię czytać na siłę, a z dostępnością niektórych podanych tytułów mogłabym mieć problem. Jednak życzę Wam powodzenia i udanej akcji! ^.^
    Pozdrowionka! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rozumiem :) może trafi się książka którą już czytałaś ;)
      Dziękujemy, Buziaki :*

      Usuń
  9. Bardzo podoba mi się ten pomysł! O ile trafi się książka, do której akurat będę mieć dostęp i nic innego na głowie, chętnie włączę się we wspólne czytanie, a później dyskusję na ten temat. :) Powodzenia w tym wyzwaniu, jestem ciekawa ile osób się przyłączy! ^^
    Pozdrawiam, Królowa Książek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na 100% trafi się Książka do której będziesz mieć dostęp,bo postaramy się brać różnorodne książki, żeby każdy znlazł coś dla siebie ;)
      Dziękujemy i także pozdrawiam :*

      Usuń

Copyright © 2014 Złodziejka zapisanych stron , Blogger