Recenzja szkicownika | moje rysunki



Cześć, cześć kochani ♥
Dzisiaj przygotowałam dla was
moją opinię na temat szkicownika: Field Sketch Pad <Tu kupisz>
Szkicownik na spirali oprawiony w twardą, skóropodobną oprawę.
Posiada 80 kartek o gramaturze ~96g/m.
Na stronie napisano, że nadaje się do tuszu, kredek, węgla oraz ołówka. Ale czy na pewno?


Pierwszą pracę w szkicowniku wykonałam kredkami. Nie chciały się ładnie łączyć przez co widać łączenia kredek-patrz górki piasku- i jak dodawałam więcej niż jedną warstwę kredek robiły się przetarcia. Rysowałam kartę z gry Dixit.


Jak kredki mnie zawiodły, postanowiłam pocieniować obrazek ołówkami. Uwielbiam cieniować ołówkami i znowu się zawiodłam. Nie mogłam nałożyć dużo warstw, znowu zaczęły robić się prześwity, co widać na lewym oku. Portret znalazłam w google grafika.


Miałam ochotę narysować coś z Harrego Pottera i jak zobaczyłam piękną triadię w google to postanowiłam ją narysować. Nie wyszła mi kreska ponieważ  na dole zjechała mi na prawo. Praca jest wykonana cienkopisem. I tu nie było żadnych przetarć.


Postanowiłam zostać w magicznym klimacie i narysowałam dementora, a w środku patronusa Harrego. Rysunek również znalazłam w google. Praca jest wykonana cienkopisem i flamastrem. Tutaj również nie było żadnych problemów z kartkami.



 Oglądam na YouTube Olsikową i po obejrzeniu jednego z jej odcinków miałam ochotę narysować jelenie. Narysowałam dwa. W tym użyłam 4 flamastrów odcieni niebieskiego  oraz czarnego cienkopisu. Na szyi znalazło się trochę ołówka. Zdarzyło mi się tylko jedno przetarcie. Obraz znalazłam w google.





Moja przyjaciółka uwielbia twórczość Jane Austen więc postanowiłam napisać jeden z jej cytatów. Orientujecie się z jakiej jest powieści? Na co dzień nie piszę takim charakterem pisma, więc jeśli ktoś by nie odczytał : "You must allow me to tell you how ardently I admire and love you". Na górze są namalowane kwiaty. Nie było żadnych przetarć.





I to jest ostatnia z dzisiejszych  prac. Przez pewien czas pisałam opowiadania na jednej z watah i postanowiłam narysować magicznego wilka. Praca wykonana cienkopisem, nie było żadnych przetarć, znalazłam w google.


Pod sumowywując: szkicownik polecam wszystkim którzy wykonują same zarysy albo używają flamastrów/cienkopisów/farb.
Tym którzy używają kredek i ołówków polecam kupić inny szkicownik ponieważ w tym robią się szybko przetarcia.

Tak wygląda kilka moich prac z szkicownika. Nie są one idealne, ale nadal ćwiczę :) Mielibyście kiedyś ochotę zobaczyć jak rysuję krok po kroku?
Rysunkowych chwil kochani ♥

20 komentarzy:

  1. Rysunek z jeleniami oraz ten trójkąt z czarnymi akcentami pięknie wygląda!
    Nie mam ostatnio czasu na malowanie i szkicowanie, ale mam nadzieję, że nadorbię to chociaż trochę podczas ferii, których już tak wyczekuję :)
    Powodzenia w dalszych pracach w szkicowniku!
    Fajne są posty z twoimi zdjęciami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje ♥
      tak, podczas ferii można znaleźć czas na wszystko ♥
      dziękuje c:
      dziękuje :) ♥

      Usuń
  2. Zawsze chciałam mieć taki szkicownik, ale jakoś na razie nie miałam z takowym do czynienia.
    Śliczne rysunki! Masz talent :*
    Pozdrawiam
    Moment Of Dreams ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Trochę kiepsko, jeśli w szkicowniku nie można zbytnio używać ołówka czy kredek...

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm... czy przypadkiem braki w łączeniach nie są winą słabszych jakościowo kredek po prostu? Bo widzę, że pigment jest dość delikatny.
    Cóż, ja tak czy siak go nie kupię. Nie mam cierpliwości do rysunku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to też może być pigment, ale rysowałam nimi na kartkach takich normalnych "ksero" i było lepiej.
      rozumiem :)

      Usuń
  5. Fajne rysunki :)
    Pozdrawiam, Ola
    bookwithhottea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. O jejciu! Jak ślicznie rysujesz :D Najbardziej podobają mi się obrazki z Harrego <3 Zwłaszcza ta triada *.*.*.* Jest cudna <3
    No cóż...ja talentu do malowania/rysowania nie mam :P Choć bardzo chciała bym sie tego nauczyć <3
    Buziaki :*
    pomiedzy-wersami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna ta insygnia, dementor i jeleń! <3 Bardzo ładnie rysujesz ;)

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♥
    SZELEST STRON

    OdpowiedzUsuń
  8. Jasne, chętnie popatrzę, jak rysujesz krok po kroku :) Sama nie ma zbyt dużych umiejętności artystycznych, więc patrzenie na talent innych ludzi jest dla mnie fascynujące. Twoje rysunki są śliczne! :)

    Pozdrawiam cieplutko!
    BOOKS OF SOULS

    OdpowiedzUsuń
  9. Dementor i trójkąt, coś pięknego <3

    Pozdrawiam
    Ifeelonlyapathy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Dopiero teraz czytam ten post, ale wcześniej jakoś go przeoczyłam :) Też lubię rysować, ale ja jestem przy moich "magicznych kredkach" i ołówkach xD och uwielbiam te rysunki Hp *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, spokojnie :D ja niedawno zaopatrzyłam się w nowe kredki i aż czekają, żeby je wypróbować ♥
      ♥♥♥

      Usuń

Copyright © 2014 Złodziejka zapisanych stron , Blogger