Ulubione cytaty z książek, których nie czytałam


Cześć, cześć kochani ♥
Dzisiaj przychodzę do was z moimi ulubionymi cytatami z książek, których nie czytałam. W takim razie skąd o nich wiem? Z licznych recenzji, książkowych tagów czy challenge'y :) Myślę, że każdy ma takie cytaty ;) Bez zbędnego przedłużania, zapraszam!


"Porwana pieśniarka" Danielle Al Jensen


"Onyks" Jennifer L. Armentrout



"Wszystkie jasne miejsca" Jennifer Niven



"Promyczek" Kim Holden



"Dwór skrzydeł i zguby" Sarah J Maas



"Greccy bogowie według Percego Jacksona"




Krakowskie Targi Książki gdyby ktoś chciał się spotkać, albo postać razem w kolejce to na pewno będę czekać w kolejce do :  Brittany C. Cherry, Camilii Lackerg oraz Magdaleny Witkiewicz. Będę także relacjonować wszystko na insta story :)

 Znacie te cytaty? A może czytaliście, którąś z książek? Koniecznie mi napiszcie na dole ;)
Zaczytanych chwil,
Olcia


11 komentarzy:

  1. Świetne cytaty! Naprawdę ładne i można się przy niektórych nieźle pośmiać. :)
    Dobrze sobie przypomnieć niektóre momenty z książek, np. Promyczka. :D ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje ♥ tak, te fragmenty są świetne ♥ Nie mogę się doczekać by przeczytać Promyczka i resztę serii Lux ♥ haha :D pozdrawiam ;*

      Usuń
  2. Cytaty super, choć mogłaś troszkę tło rozjaśnić, żeby lepiej się czytało :D Onyksa czytałam i nie cierpię serii Lux XD ale cytat fajny, w sumie nie on jeden z tej serii.

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    Szelest Stron

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje ♥ Tak, wiem zorientowałam się po fakcie :/ haha ja czytałam tylko pierwszy tom, ale uwielbiam ♥
      Pozdrawiam ;*

      Usuń
  3. Uwielbiam cytaty które dają coś więcej niż puste słowa. A z tych tytułów miałem kontakt tylko z "Onyksem" :)

    Pozdrawiam
    Zazuul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo, piąteczka! :D Ja niestety przeczytałam tylko "Obsydian", ale resztę serii mam zamiar przeczytać w niedalekiej przyszłości :)
      Pozdrawiam ;*

      Usuń
  4. O, jestem świeżo po lekturze trzeciego tomu ACOTARU i jak zobaczyłam ten cytat w książce, to aż mnie zemdliło :< Ten fragment był tak cukierkowy i "cudowny", że bleh :/
    Ale post przyjemny dla oka :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Złodziejka zapisanych stron , Blogger