Podsumowanie pierwszego kwartału 2023


Cześć, dzień dobry! 
Dzisiaj przychodzę do Was z luźnym postem, chciałam omówić mój czytelniczy pierwszy kwartał tego roku. Jak ten czas leci! W końcu zaczęłam zapisywać jakie książki czytałam w jakim miesiącu i gwiazdki, a także ile książek kupuje/dostaje- więc nie przedłużając- zapraszam ♥︎

Styczeń: 

Styczeń to miesiąc, w którym zaszalałam zakupowo- przybyło do mnie 21 książek, I know dużo, ale ja wolę kupić rzadziej książki, a bardziej tak hurtowo. Co czytałam i jak oceniłam? 

1. Okrutny książe- 4,5/5        <klik>    - ta trylogia trafia do topki fantasy
2. Zły król- 5/5                      <klik>
3. Królowa niczego- 4,5/5     <klik>
4. Rzeka zaklęta- 4/5             <klik>
5. What beauty there is- 5/5  <klik>
----------------------------------------------------

Luty:

Luty to miesiąc w którym już aż tak nie szalałam zakupowo- przybyło do mnie tylko 10 książek XD Stabilnie jak na moje możliwości. Luty był krótki, a ja miałam trochę więcej obowiązków w pracy co przełożyło się na mniej przeczytanych książek, ale jakich!

1. Ławrusznik- 4,5/5                         <klik>
2. Urząd do spraw dziwnych- 4/5     <klik>
3. Zrodzeni z legendy- 5/5                <klik> - totalnie kocham 
--------------------------------------------------

Marzec:

Marzec to miesiąc, w którym przeżyłam jeszcze Zrodzonych z legendy, nie mogłam wypuścić ich z głowy, dodatkowo zaczęłam książkę po angielsku- nie czytam szybko po angielsku trzeba to przyznać hahah, a także czytałam cegiełkę.

1. The henna wars- 4,5/5     <klik>
2. Piąty kier- 3,5/5               <klik>     jaka to była cegiełka! 
3. Gild- 3,5/5                       <klik>
--------------------------------------------------


Sumując wszystkie przeczytane: 11
Najwięcej książek przeczytałam w styczniu, ale już wracam na dobre tory i się rozkręcam. Jestem za to z siebie dumna, że wszystkich książek opublikowałam recenzje, bo w tamtym roku czytałam więcej książek, ale publikowałam recenzje może co 3 książki 😅  
Jeśli chcielibyście widzieć mnie częściej, albo być na bierząco co teraz czytam- zapraszam na mojego instagram'a jestem tam codziennie ♥︎ <chodź na insta>

Q: Jaka jest Wasza ulubiona książka z pierwszego kwartału?
Miłego dzionka moliki!

1 komentarz:

Copyright © 2014 Złodziejka zapisanych stron , Blogger