Back To School + organizacja BUJO na wrzesień :)

Cześć, cześć kochani ♥
Jak widzicie po tytule dzisiaj przygotowałam post z serii Back To School, w którym pokażę wam jakie przybory zakupiłam na ten rok szkolny- idę do 3 gimnazjum, ale jestem stara xD, w przyszłym tygodniu pojawi się jeszcze jeden post luźno związany z tą serią. Nie wiem czemu, ale ta druga połowa posta bardziej do mnie przemawia, a jest to mój Bullet Journal na wrzesień ♥ Bez zbędnego przedłużania, zapraszam! :)


Tak tuptuś spał zanim zaczęłam sesje.

Tak Tuptuś przeszkadzał mi gdy usłyszał Aparat. Chłopak ma parcie na szkło! xx


Zacznijmy od plecaka, bo to do niego wszystko wkładamy :D Ja mam swój z tamtego roku, kupiłam go w Croop'ie i jest w idealnym stanie.




Jako, że jestem sroką to nie mogło zabraknąć złota i brokatu! zeszyty kupione w Carrefour'ze: 1,50 za szt.

Gdy weszłam w zeszyty od razu złapałam ten w ananasy- jest przeuroczy ♥ Te zeszyty również pochodzą z Carrefour'a, po 1-1,50 za szt

Jestem ciekawa reakcji mojej Pani od polskiego ponieważ 4 zeszyt jest w wzór iluzji optycznej :D Wszystkie te zesztyty pochodzą z Bierdonki; ok. 2 szt. 

Jako, że idę już do trzeciej gimanzjum postanowiłam zakupić sobie pomoc naukową ; Biedronka, 10 zł

Przykładowa strona  z Tablic Szkolnych


Cienkopisy z Carrefour'a za 10 zł, zakreślacze z Tesco za 4 zł.  

Tak wyglądają końcówki, używa się ich świetnie- można zobaczyć w Bujo


Niestety u mnie w Biedronce nie było złotej serii, ale ołówki i pióro z ananasem znalazła moja babcia u siebie, cena to 5 zł


Pióro pisze na czarno, pisałam nim w Bujo ;)


One są takie boskie *o*
Zaznaczniki- do książek ♥ oraz klej w taśmie po 5zł za szt.



Te trz cudeńka udało mi się znaleźć w Biurografie za 2,50



I to by było na tyle jeśli chodzi o moje przybory szkolne. A jak to wygląda u was? Macie już wszystko? Ja pewnie dokupie coś jeszcze- jeśli będzie się błyszczeć :D
Teraz zapraszam was na organizację Bullet Journal. Niektóre strony specjalnie są niedokończone, ponieważ będę to robić na nudnych lekcjach, albo godzinie wychowawczej w szkole :)

Pierwsza strona jest tytułowa, a za razem moja ulubiona :) W tym miesiącu tematem przewodnim jest miód/ pszczółki.


Teraz mamy rozkładówkę miesiąca. Będę tutaj zaznaczać testy, kartkówki, wyjazdy, urodziny, dni wolne itp.





Tym razem zaszalałam z nawykami, ale to dlatego, że zapomniałam zapisać kilka pozycji, potem to trzeba było przerabiać i dodałam tam mood tracker- czyli jaki mam tego dnia nastrój :D






Jedne z ważniejszych stron czyli mówimy o książkach i blogu ♥

Rozkładówka bloga jest taka sama jak w tamtym miesiącu i taka raczej zostanie już do końca ;D


Tutaj pokombinowałam tym razem. Na górze będą pozycje przeczytane,

a na dole znajduje się podział na książki do recenzji- od wydawnictw oraz na takie wybrane przeze mnie :)






Niestety te dwie strony zjadło jeśli chodzi o całość. Ale są one poświęcone sportowi oraz mojej zmianie na lepsze? xD Na jednej stronie są wypisane dane ogólne, na drugiej motywujące cytaty :)


Cytaty będę dopisywać, a te zostały napisane piórem z ananasem ♥



Pierwsza tygodniówka! W ósmym prostokącie pojawi się obrazek jakoś nie miałam na razie weny :D





Druga tygodniówka!
Tak wiem pomyliłam daty, powinno być 11-18, będę musiała to zakorektorować, ale mega podoba mi się ten pasek :D





Dzisiejszy post był mega długaśny, mam nadzieję, że ktoś wytrwał do końca i , że nie zanudziłam was na śmierć :D Jak pisałam wyżej, większość stron będę dokańczać na lekcjach- w końcu coś trzeba robić, czyż nie? :D  w następnym poście związanym z Bujo mogę wam pokazać jak je skończyłam.

Posty pojawiają się w następującej pokolejności: 

Poniedziałek- 01:00
Środa- 08:00
Piątek- 16:00

I będzie to recenzja na zmianę z luźnym postem. Czyli :w poniedziałek- luźny post, w środę -recenzja, w piątek- luźny post, w poniedziałek- recenzja, w środę- luźny post, w- piątek recenzja....

A jak wygląda to u Was? Kupiliście już wszystko do szkoły? Który sklep obrabowaliście najbardziej?  Ja zdecydowanie Biedronkę i Carrefour xD... Prowadzicie własne Bujo? Jaki mieliście temat przewodni w tym miesiącu?
Zaczytanych chwil,
Olcia

26 komentarzy:

  1. Te zeszyty są urocze *_*. Ja obrabowałam netto z zeszytów z "ściągami", a w inuki zakupiłam długopis z Pikachu. Brakuje mi jeszcze naklejek na zeszyty, okładek, przyrządów matematycznych, więc jak widać przygotowania u mnie idą pełną parą xD.
    Bujo nie prowadzę, niestety nie mam czasu na takie rzeczy ;p.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ♥ u mnie nie w okolicy ani netto, ani inuki :'( musi być przesłodki *o* Ja nie korzystam z okładek xD Życzę powodzenia! :*
      Ja jestem bardzo niezorganizowana i to mi ratuje życie :D
      Pozdrawiam ;**

      Usuń
  2. Super pomysł z takim dziennikiem! Chciałabym wrócić do czasów gimnazjum i bezkarnie i bez pytań rówieśników/rodzinny "Po co Ci to?!" kupować przybory szkolne, które zwykły być moim małym uzależnieniem :)

    Pozdrawiam, ifeelonlyapathy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że Ci się podoba i zachęcam do stworzenia własnego :)
      Ja też uwielbiam kupować rzeczy do szkoły, nawet jeśli z nich nie korzystam. Myślę też, że ten nawyk mi zostanie do końca xD
      Pozdrawiam ;**

      Usuń
  3. Świetny post! Pióro mnie zauroczyło <3
    A organizator super dopracowany :)

    Pozdrawiam, www.drazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ♥ mnie również :D
      wlewasz miód w me uszy ♥♥
      Pozdrawiam ;**

      Usuń
  4. Ale cudowne sa te złote zeszyty i ołówki <3 Też chcę takie xD Ale też juz wszystko kupiłam i w tym roku postawiłam na takie tematyczne zeszyty, każdy ma napisane na okładce do jakiego jest przedmiotu :)
    Co do tego organizatora to nigdy w życiu o czymś takim nie słyszałam, ale to jest genialny pomysł! Jednak ja obawiam się, że potzuciłabym prowadzenie go, ze względu na brak czasu :/

    Pozdrawiam!
    zaczytana-w-fantastyce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje ♥ Myślałam nad takimi- słowo honoru!- ale gdy zobaczyłam, że jeden kosztje 5-6 zł to dałam sobie spokój xD
      Serdecznie polecam! Czy Bujo czy Bullet Journal - wszędzie wyskoczy mnóstwo inspiracji. Ja jestem strasznie niezorganizowana, a to mi pomaga więc się go trzymam. Bullet Journal każdy dostosowywuje do siebie, więc możesz mieć zapełnionych więcej,a nawe 2 razy mnie kartek ode mnie :)
      Pozdrawiam ;**

      Usuń
  5. Ołówki i długopisy *_* super pomoc do bujo!❤️

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne są te zeszyty ze złotymi elementami. <3 Też mam pióro z ananasem, dostałam je na imieniny. Jest cudowne. <3
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ♥♥♥ super, że Ci się podoba i wszystkiego najlepszego z okazji imienin!
      Pozdrawiam ;**

      Usuń
  7. Bardzo fajne pomysły na zagospodarowanie zeszytu! :)
    Zainspirowałaś do takiego oznaczania nawyków ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Już zapomniałam jak to jest robić zakupy Back to school xD W tym roku znowu na studiach, od liceum mam ten sam cienki piórnik, w którym jest miejsce na moje pióro, jakiś nabój, gumkę do mazania, maksymalnie dwa długopisy i całą masę ołówków różnej twardości. A zeszyty są prawie niepotrzebne, wystarczają teczki i ryza papieru, bo i tak wszystkie informacje przepisuję potem na papier żeby sobie informacje do nauki utrwalać. :P
    Szał zakupowy dotyka mnie tylko, jak dostaję nagły zastrzyk gotówki lub gdy mam zły humor... Ale też jestem sroczką, więc zupełnie rozumiem ten zapał przy kupnie świecących, emaliowanych zeszytów.

    Piękny BuJo, uwielbiam miód <3 I podziwiam że masz jeszcze nie dość że chęć zapełniać czyste kartki najróżniejszymi wzorkami, to że potem ci jeszcze zostaje czas by zapełniać je informacjami i planami. Mnie po trzecim razie skończyłaby się chyba cierpliwość i kreatywność do wpisywania tych różnych rzeczy do kolejnych ramek. Jestem prosta i prosty dziennik kupiony w sklepie wystarcza mi w zupełności.

    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem od tego uzależniona i jest to moja ulubiona część całej szkoły xD Ja nie mogę znaleźć piórnika, który by spełniał moje oczekiwania :/
      Ołówki różnej twardości *o* ♥ ja zazwyczaj używam między hb a b6 xD
      Jak to dobrze, że nie jestem sama ♥ :)

      Dziękuje ♥ Ja jestem totalnie niezorganizowana i zazwyczaj wszytko wykonuję na ostatnią chwilę, a dzieki Bujo zaczynam ogarniać swój świat. No i uwielbiam rysować ♥ Ale tutaj skupiam się na najprostrzych rysunkach :) Mi te ze sklepów bardzo się podobają, ale zawsze mi czegoś w nich brakuje ;)
      Pozdrawiam cieplutko ;**

      Usuń
  9. Jakie ładne rzeczy! <3 Zazdroszczę możliwości pisania ładnymi dlugopisami, u mnie zawsze królują te pomarańczowe z bica. Innymi się tak niewygodne pisze! Za to zeszyty to moje cudeńka. Kupiłam w tym roku znacznie więcej zeszytów, ale doszło mi kilka notatnikow, więc w sumie to się Ti równoważy. Najbardziej opedzlowalam Starą Biedronkę i Alfę. Tsa, tam to mnie ludzie aż zapamiętają :P
    Niestety, ale nie prowadzę Bullet Journal, chociaż kiedyś się nad tym zastanawiałam. Były to jednak luźne plany, których nigdy nie zrealizowałam. Może kiedyś się tym pobawię, nie wiem.

    Pozdrawiam
    Kaśka ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Też idę do trzeciej gimnazjum :) U siebie na blogu, także zrobiłam taki "haul" Back to school, więc zapraszam :)
    Super ci wyszedł ten BuJo :)
    bookwithhottea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jeszcze nie poczyniłam zakupów, bo nie wiem, co będę potrzebować. ;) Tak to już bywa, jak się idzie do nowej szkoły... Znaczy się, na pierwszy rok studiów. W Biedronce kupiłam tylko dwa zeszyty - do użytku domowego (dziennik i nauka rosyjskiego) + dwa opakowania zakładek indeksujących, bo wypadły wyjątkowo tanio. ^^

    Bujo prowadzę w MemoBooku. Preferuję raczej proste tabelki, z jednym, może dwoma kolorami na dany miesiąc. U mnie we wrześniu króluje pomarańcz - kolor liści na drzewach, który pojawia się właśnie we wrześniu. Bardzo podoba mi się Twój motyw ula! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę, że fajnie się przygotowałaś do szkoły :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeśli chodzi o moje tegoroczne back to school, to było tego nie powiem całkiem sporo, ale i tak w ciągu roku szkolnego będę musiała przynajmniej połowę rzeczy dokupić. Masz uroczego kotka i świetny plecak, taki uroczy ja miałam ochotę sobie kupić czarny z kocimi uszami, ale postawiłam na zwykły bordowy z Vans'a :D Zeszyty moje są jednolite zazwyczaj, ale kilka znalazłam jeszcze właśnie podobnych do Twoich :D Bujo kupiłam zeszyt ładnie zaplanowałam cały miesiąc, a potem wyrwałam te kartki i wyrzuciłam do śmieci, bo stwierdziłam, że są zbyt brzydkie... Moja logika xD Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super post! Zeszyty naprawdę ładne hah. Ja chyba najwięcej kupiłam w Auchan, ale jak potem poszłam do Carrefour'a to trochę żałowałam, bo były tam zdecydowanie ładniejsze zeszyty. No, ale cóż... W następnym roku na pewno wybiorę się do Carrefour'a! Co do bujo, to go nie prowadze i chyba nie zamierzam. Powód jest prosty - szybko by mi się to znudziło i raczej szybko bym z tego zrezygnowała. Ale bardzo lubię oglądać czyjeś bujo, daje to dużo inspiracji.

    maruta-no-sekai.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Te czarno-biało-złote zeszyty są cudne <3 Kupiłam w tym roku jeden (ten pierwszy z twojego zdjęcia) tylko że 2 razy drożej, bo za 3 złote w Empiku :D W następnym roku muszę wybrać się do Carrefour'a (czy jak to się piszę) oraz do Auchan :) Masz rację te ołówki są boskie :oo Plecak mega słodki, ale dla siebie nie wzięłabym takiego :) Fajnie że zrobiłaś ten haul :) Twój BUJO na ten miesiąc wygląda wręcz genialnie <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny kot :) Ciekawe rzeczy, super to pióro z ananasem ;D ! Bujo super *.* Uwielbiam oglądać to co w nim tworzysz :D

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    Szelest Stron

    OdpowiedzUsuń
  17. Chciałam napisać, że tęsknie za szkolnymi czasami ale jak zobaczyłam ten niemiecki to mi się odechciało XD swoją drogą ciekawy sposób na ten planer w zeszycie :P
    Pozdrawiam i zapraszam na świeżutki post do siebie.
    mvgdalena

    OdpowiedzUsuń
  18. Nice study staff!
    I`m following your blog with a great pleasure by Google+
    Please follow me back - Sunny Eri: beauty experience

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Złodziejka zapisanych stron , Blogger