Warszawskie targi książki | Co kupiłam?


Cześć, cześć kochani ♥
Jak wiecie w tym roku byłam po raz pierwszy ( i na pewno nie ostatni ) na Targach książki. Byłam w sobotę i spotkałam masę świetnych ludzi. Ale jak to było po kolei?


Na początku odwiedziłam stanowisko Jaguara.  Kupiłam książkę "Flirt roku", dostałam piękną torbę oraz zabrałam kilka zakładek :D














 Następnie stałam prawie dwie godziny w kolejce po podpis Kim Holden. Ta autorka jest świetna! Pomimo tego, że już długo podpisywała książki do każdego uśmiechała się, przytulała, pytała co u ciebie. Była po prostu wspaniała ♥ No i poznałam dziewczynę, z którą przegadała te dwie godziny. Dziękuje Ci ♥ :*




 No i teraz czas na przewspaniałe wydawnictwo, czyli SQN ♥ Kupiłam tylko trzy książki, ale gdybym miała przy sobie więcej pieniędzy na pewno wszystko wydałabym tam. Za trzy książki dałam 60 zł, a obsługiwał mnie Szymon, który był tak pozytywnie nastawiony, uśmiechnięty, że człowiekowi sama buzia się cieszyła - reszta ekipy będąca na stoisku również oczarowała moje serce-. Mam nadzieję, że spotkamy się za rok ♥






















 Odwiedziłam także cudowne stoisko EpikPage ♥ Kupiłam niestety tylko dwie zakładki, ale następnym razem obiecuję poprawę.



 Spotkałam także Gandalfa :D ale jak on szybko chodził! Ja tylko odwróciłam się do przyjaciółki z pytaniem czy goni go ze mną, a gdy się odwróciłam on był już 5 stoisk dalej! Zmachałam się biegnąc do niego bardziej niż na w-f :'D


Całe targi minęły mi cudownie ♥ Jeśli ktoś jeszcze nigdy nie był, niech nie zastanawia się dłużej! Są cudowne. Tak prezentują się wszystkie moje zdobycze:



Dziękuje także Kiniabook, Cat Vloguje oraz Martha Oakiss, z którymi zrobiłam sobie zdjęcia i zamieniłam kilka słów. Tutaj miały pojawić się zdjęcia, niestety mój telefon nie kontaktuje. Jeśli nie mówiłam zbyt dużo, to bardzo przepraszam, ale tak bardzo cieszyłam się, że was spotkałam, że chyba zapomniałam jak się mówi. Jednak każda minuta z wami była wspaniała ♥

A wy byliście na targach? Co udało wam się kupić? Kiedy byliście?
Mam nadzieję, że za rok się widzimy wszyscy ♥
Zaczytanych chwil,
Olcia

26 komentarzy:

  1. Ale zakupy :D Ja chce tą "Piątą Porę Roku" :c

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, że miałaś udany dzień, no i zakupy ;). Ja mam nadzieję, że na następne targi się wybiorę, bo co roku akurat nie mogłam :(.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również bardzo się cieszę :D ♥ Szkoda :( mam nadzieję, że za rok się spotkamy :)
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  3. Świetna jest ta niebieska torba :D Piękne nabytki. Ja niestety nie dałam rady wybrać się na targi ;(
    Polecam "Piątą porę roku" - niezwykle oryginalna książka.
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również się bardzo podoba :D dziękuje ♥ mam nadzieję, że widzimy się za rok! :*
      Biorę ją na wakacje ♥
      Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Pisałam już na Insta - zazdroszczę wizyty na targach! Mam nadzieję za rok się wybrać. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super to wszystko wygląda! <3
    Nie mogłam się wybrać na targi, bo mam za daleko, ale może bedę na krakowskich, bardzo bym chciała <3
    Pozdrawiam! :)
    recenzjeklaudii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje ♥
      Ja mam z kolei bardzo daleko do Krakowa, ale bardzo chcę pojechać ♥
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  6. Super to wygląda! Ja mam za daleko, ale możee kiedyś... (choć mało możliwe, bo zwykle trzymam się w cieniu). Meh, miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że Ci się podoba :D Fajnie by było się spotkać! Mam nadzieję, że jednak się przełamiesz :*
      Dzięki, buziaki :*

      Usuń
  7. Zazdroszczę pobytu na targach - ja sama mam do Warszawy dosyć daleko, ale przygotowuję się na Kraków. :) Udało Ci się kupić fantastyczne książki! No i te autografy - coś wspaniałego. Sama mam zamiar zamówić sobie dziś w końcu Promyczka, bo nasłuchałam się takich zachwytów nad nim, że muszę zobaczyć, o co chodzi. :)

    Pozdrowienia i buziaki!
    BOOKS OF SOULS

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam z kolei daleko do Krakowa xD dziękuje ♥ Ja rónież się bardzo z niego cieszę. Zamów koniecznie ♥ Ja również słyszałąm o nim tyle dobrego, że się skusiłam :D Mam nadzieję, że żadna z nas się nie zawiedzie :D
      Buziaki :*

      Usuń
  8. Piąta pora roku i Wiatrodziej - Jak ja to chcę!!!
    Nigdy nie byłam na takich targach, ale muszę, muszę się wybrać i mega Wam wszystkim zazdroszczę, czytając te wszystkie relacje!! Za rok będę, po prostu muszę być!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie byłam nigdy wcześniej :D za rok musisz być obowiązkowo! i musimy się spotkać :D
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  9. Ooo świetne rzeczy! Żałuję, że mnie nie było... Za daleko mi do Wawy. Mam nadzieję, że uda mi się kiedyś wybrać. Dodaję do obserwowanych i pozdrawiam!
    http://mishmashbyalice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje ♥ Ja miałam około 40 minut pociągiem, ale do Krakowa mam tak daleko :'(
      Mam nadzieję, że uda nam się zobaczyć :*
      Dziękuje i również pozdrawiam :*

      Usuń
  10. Ja też na samym początku popędziłam do Jaguara :D
    Kim jest naprawdę cudowna <3
    Żałuję, że nie dotarłam do wydawnictwa SQN :( Może następnym razem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha :D sis!
      Zgadzam się, jest niesamowita ♥
      :( obowiązkowo! ♥

      Usuń
  11. Żałuję teraz że nie pojechałam na te targi

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie byłam jeszcze na Targach, ale mam w planach XD Wspaniałe zdobycze! :) "Prawdodziejka"- jak ja bym chciała ♥ Pozdrawiam cieplutko :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałe zakupy. *.* Żałuję, że mam tak daleko do Warszawy, bo w przeciwnym razie z pewnością bym odwiedziła WTK. Może uda się w następnym roku. :D

    Pozdrawiam serdecznie
    niezapomniany-czas-czyli-o-ksiazkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Złodziejka zapisanych stron , Blogger