Plany na wakacje + wakacyjny TBR


Cześć, cześć kochani ♥
Jutro już zakończenie roku szkolnego, a co tym idzie- wakacje. Nie wiem nigdy jak to się dzieje, ale one zawsze tak szybko zlatują, że zanim się obejrzymy znów jest 1 września. W tym roku postanowiłam spisać swoje cele wakacyjne i je realizować. Mam nadzieję, że większość uda mi się osiągnąć. A co zaplanowałam na te wakacje?


Blog, blog i jeszcze raz blog.
Wakacje to sezon na blogowanie? Moim zdaniem tak. Można poświęcić mu więcej uwagi, dopracować więcej szczegółów. Ja zaplanowałam:
- posty dwa razy w tygodniu : poniedziałek i czwartek w godzinach porannych
- nowa seria wakacyjna
- poprawa jakości i wyglądu postów
- będę na bierząco na innych blogach

Pasja czyli inaczej hobby ♥
Zazwyczaj jestem kreatywną osobą o wielkiej wyobraźni i potrafię się bardzo rozgadać na jakiś temat
tak więc mam kilka pasji i są one bardziej lub mniej kreatywne. A jakie to pasje?

-wrotkarstwo 👟 jest to chyba mój ulubiony sposób  na spędzanie czasu na dworze. Zawsze jeśli mam tylko czas i jest ładna pogoda staram się wyjść na asfalt. Zazwyczaj jest to około 30 min. Jednak w wakacje chcę jeździć 1-2 godziny dziennie, żeby szybciej opanować więcej sztuczek czy tricków.
- włosomaniactwo 💇 tak jestem maniakiem włosowym. W te wakacje mam zamiar zacząć dbać o włosy całkowicie inaczej. Myć włosy inną metodą (chcę spróbować OMO) oleje, maski. Jednym słowem multiwitaminowa bomba. Pod koniec wstawię także porównanie stanu włosów :)
- hiszpania 🔖 w tym punkcie chodzi mi głównie o naukę języka hiszpańskiego, ale także o zwyczaje panujące w Hiszpani. Uwielbiam to państwo i bardzo chciałabym je kiedyś odwiedzić.
-malarstwo ✎ i tutaj nie chodzi mi tylko o farby chociaż to z nimi mam największy problem to także chcę rysować więcej kredkami czy moimi ulubionymi ołówkami. Chciałabym skupić się portretach.
- muzyka ♪ tutaj to bardzo za ogólniłam. Chodzi mi głównie o naukę gry na gitarze. Bo gitarę mam, ale nie miałam na nią w ogóle czasu. Tak więc muszę założyć tylko nowe struny i zacząć grać :D Wypadało by także zrobić nową playlistę, nauczyć się kilku nowych piosenek na pamięć...

A jak to wszystko zaplanować? Mieć pod kontrolą? Moim sposobem jest Bujo. Nie musicie mieć całego Bullet Journal. Głównie chodzi mi o Habit tracker'y. Dzięki nim widzimy co już zrobiliśmy, a co mnie.

 A teraz najważniejsze czyli książki ♥♥♥ Żeby nie było nudno, że wymienię tylko 10 książek na całe wakacje, postanowiłam zrobić sobie challenge: Przynajmniej trzy książki tygodniowo. Mój wakacyjny TBR trwa od 26 czerwca do 1 września, co nam daje 10 tygodni czyli minimalnie 30 książek.

Zaprszam na wakacyjny TBR:

1. "Powiedz wilkom, że jestem w domu"
2. "Tabula rasa"
3. "Coś o tobie i coś o mnie"
4. "Robot w ogrodzie"
5. "Dziewczyna #9"



6. "Złoty kompas" Philip Pullman
7. "Magiczny nóż" Philip Pullman
8. "Bursztynowa luneta" Philip Pullman
9. "Prawdodziejka" Susan Dehnard
10. "Wiatrodziej" Susan Dehnard



11. "Ogień i woda" Veronica Scott
12. "Kamień i sól" Veronica Scott
13. "Promyczek" Kim Holden
14. "Gus" Kim Holden
15. "Firstlife. Pierwsze życie" Gena Sholwater



16. "Girl Online. W trasie" Zoe Sugg
17. "Girl Onine. Solo" Zoe Sugg
18. "Tysiąc odłamków ciebie"
19. "Tysiąc pięter"
20. "Może ktoś mnie pokocha. 12 wakacyjnych opowiadań"



21. "Naznaczeni Śmiercią" Veronica Roth
22. "Flirt roku" Jennifer Echols
23. "Piąta pora roku" N. K. Jemisin
24. "Wrota obelisków" N.K. Jemisin
25. "Dopóki nie zgasną gwiazdy" Piotr Patykiewicz



26. "Dziewczyna z drużyny" Miranda Kowesly
27. "Bad mommy" Tarryn Fisher
28. "13 powodów" Jay Asher
29. "Lokatorka" JP Delaney
30. "Słońce też jest gwiazdą" Nicola Yoon



31. "Kształt gruszki" Magdalena Kołosowska
32. "Friendzone" Sandra Nowaczyk
33. "Sekretna kolacja" Raphael Montes



Ale się rozpisałam :D jeśli ktoś dotrwał do końca to należą mu się ciasteczka. A wy jakie macie cele na te wakacje? Jakie książki macie na swoim TBR? a może coś się pokrywa z moimi pozycjami? Koniecznie napiszcie mi na dole ;)
Zaczytanych chwil,
Olcia

22 komentarze:

  1. Te ciasteczka to z orzechami poproszę :D
    Wakacje to naprawdę czas na blogowanie i choć ja nie stawiałam sobie takich wyraźnych celów - o której godzinie i kiedy mam dodawać posty - to też mam w planach robić jednak nieco więcej postów.
    Hiszpanie i język hiszpański uwielbiam <3 Kiedyś zastanawiałam się nad jego nauką, ale uczyć się trzech języków naraz to jednak zbyt wiele.
    Poza tym również mam na liście Bad mommy - już nawet zamówiłam :D Pozdrawiam!

    http://wielopasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha :D milki mogą być?
      Dobrze, że nie tylko ja tak myślę :)
      Ja obecnie mam w szkole angielski i niemiecki, ale przez 5 lat nauki niemieckiego umiem tylko powiedzieć jak mam na imię, policzyć do 11, powiedzieć, że pochodzę z Polski i zapytać ile coś kosztuje :D dlatego Hiszpański byłby dla mnie zbawieniem :D
      Ale super ♥ ja zamawiam prawdopodobnie w lipcu :)
      Pozdrawiam !

      Usuń
  2. Bardzo ambitne plany :D Życzę Ci powodzenia nie tylko w kwestii książek, ale też odnośnie pasji :) A jeśli chodzi o konkretne tytuły to czytałam "Promyczka", Gusa", "Piątą porę roku", "Dopóki nie zgasną gwiazdy", "13 powodów" oraz "Tysiąc odłamków ciebie", a "Firstlife", "Słońce też jest gwiazdą", "Prawdodziejkę", "Wrota obelisków" i "Lokatorkę" planuje przeczytać, ale nie wiem czy wszystkie w najbliższym czasie - zapewne nie ;)
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dużo gorzej będzie z realizacją :D dziękuje ♥
      Przecież liczy się, żeby były tylko przeczytane! haha :D Mam nadzieję, że będą Ci się podobać :)
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  3. No to nieźle, ja niezbyt planuję, bo nie wychodzi mi to najlepiej. Jeszcze dwa tygodnie w Stegnie i nie wiem, czy będę mieć internet jeśli chodzi o blogowanie ;/ Ale jeśli będzie to na szczęście, jedna z moich przyjaciółek pomoże mi wszystko po ogarniać xd Też mam plany z włosami na wakacje, ale moje to co tydzień- dwa inny kolor :D I chcę nauczyć się norweskiego xD (prawdziwa fanka SKAM) Właśnie sobie uświadomiłam, że powinnam powrócić do rysowania, zwłaszcza, że od września będę mieć zajęcia artystyczne z plastyki, w końcu nie muzyki XD Z wymienionych książek przeczytałabym: "Tabula rasa", "Prawdodziejka", "Promyczek", "Tysiąc pięter" i "Słońce też jest gwiazdą" :D I oczywiście książkę na podstawie jednego z moich ulubionych seriali "13 Rw" . Nie mam jakiś specjalnie planów, ale chciałabym przeczytać w końcu coś Remigiusza Mroza i Sarah J.Mass :D Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja postanowiłam by chodź jedne wakacje nie polegały na tym by całe wakacje siedzieć w łóżku na internecie, a później na asfalcie :D
      Hahahh :D całkowicie, o tym zapomniałam :D ja jakbym zmieniała kolor to chciałabym tak na zmianę :D
      hahaha :D tyle słyszę o tym SKAM, że chyba się za niego zabiorę ;P
      Mróz... ile on za mną chodzi! Ale zawsze mam coś innego, coś ważniejszego. Ale do października będę chciała coś przeczytać, by spotkać się z nim na Krakowskich targach książki ♥
      Maas mym nałogiem ♥♥♥ koniecznie ;D
      Pozdrawiam cieplutko :*

      Usuń
  4. Niektóre moje plany pokrywają się z Twoimi - mam zamiar chodzić wieczorami na rolki, no i jutro, kiedy tylko dostanę stypendium w szkole, zaczynam poszukiwania keyboardu. Mój cel na wakacje to nauczyć się gry na nim (na gitarze już potrafię, więc chciałam w końcu spróbować zrobić coś w kierunku wymarzonego instrunentu). Jeśli chodzi o książki, to nie mam konkretnych planów, na pewno skupię się na tych książkach, które zalegają na moich półkach, bo jest ich bardzo dużo - cel akurat na wakacje!

    Pozdrowienia i buziaki!
    BOOKS OF SOULS

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale super :) mam nadzieję, że znalazłaś idealny dla ciebie keyboard. Czyżby to pianino? :D
      1/3 tej listy do książki z mojej biblioteczki :D ale maszracje wakacje to idealny czas na zalegające na półkach książki ;)
      Buziaki :*

      Usuń
  5. No to w takim razie życzę Ci powodzenia w wypełnianiu swoich planów! :)
    O Bujo nie słyszałam, choć zdaje się, że gdzieś mi się już przewinęło (widziałam gdzieś część serii na YT zatytułowaną "Diamentowy dziennik", który w znacznej mierze na tym się opiera). I chyba z tych habit trackerów mogłabym skorzystać, bo również mam ważny wakacyjny plan wymagający ode mnie systematyczności, ale ciągle zapominam o nim i się go nie trzymam, więc może mogłabym o to z tym lepiej zadbać...

    Też jestem włosomaniakiem, uwielbiam swoje włosy, choć trochę im brakuje do doskonałości ;) OMO jest świetne jeśli się chce w miarę szybko zadbać o poniszczone włosy. A może - skoro już zaczynasz o nie dbać w bardziej zdecydowany sposób, to również zainteresuje cię picie drożdży w celu odżywienia i szybszego porostu czupryny i paznokci? :D Polecam!
    Szanuję, że decydujesz się na serię o dajmonach, "Złoty kompas" jest na mojej liście już ho-ho! Tylko nie śpieszy mi się do czytania xD

    "Bad mommy" - też strasznie chcę to przeczytać! Od kiedy się o niej dowiedziałam to stają się realne plany.
    Moje wakacje to raczej będzie okres pracy zarobkowej, ale postaram się przede wszystkim zadbać o siebie, no i od razu wróciła mi także ogromna chęć, by wracać do tego czynnego pisarstwa.

    Pozdrawiam i życzę powodzenia jeszcze raz <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo ♥
      Tak, dokładnie :) u mnie też ciężko z systematycznością :D wcześniej robiłam jakieś wyzwanie i wymagało ono od mnie systematyczności i habit trackery sprawdziły się w tym idealnie ;)

      U mnie tak samo ;) Moje włosy nie są w złym stanie, są miękkie i nawet znikły rozdwojone końcówki :D Myślałam na początku o piciu drożdży, ale naczytałam się raczej w większości negtywnych opinii. Ale znalazłam tabletki z drożdżami, które mają działać tak samo :D
      Mi też się nie śpieszyło, ale moja przyjaciółka stwierdziła, że to książka jej dzieciństwa i mam ją przeczytać do końca wakacji xD

      Ja też! Mam nadzieję, że moja mama się nade mną zlituje i jednak mi ją kupi xD
      Zazdroszczę- ja jak rozglądałam się u siebie na zarobek to nic nie znalazłam :/
      Yey! To cudownie bo tęsknię za twoimi postami ♥

      Pozdrawiam i również życzę powodzenia i dużo weny :* ♥

      Usuń
  6. Mój cel? Nie umrzeć w pracy i przeżyć praktyki. Czytanie niestety zejdzie zdecydowanie na drugi plan ;P Zwłaszcza, że praktyki mam w gazecie, więc pewnie będę miała gdzie pisać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki ♥ no i będę czekać na informacje, w jakich magazynach można poczytać twoje teksty ;)

      Usuń
  7. Ooo, widzę "Ogień i woda". Polecam!
    Co do moich planów na wakacje, hm... Zaczynam kurs prawa jazdy, więc będzie zabawnie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że uda mi się przeczytać jeszcze w lipcu :)
      Życzę powodzenia! ;*

      Usuń
  8. Z jednej strony cieszę się, że już nadeszły wakacje, jednak z drugiej strony one miną bardzo szybko, a potem 3 gim, czyli jeszcze więcej pracy :(
    Ja jeśli chodzi o blog to mam ambitne plany. Zwłaszcza, że ostatnio dodałam kilka tematyk do bloga, więc zyskałam dodatkową chęć na pisanie. Dlatego planuję pisać posty co 3-4 dni. Jak na razie wychodzi mi to całkiem dobrze, więc w wakacje powinno być jeszcze lepiej. Blogi innych oczywiście też regularnie odwiedzać będę :D
    W wakacje jest dużo czasu, więc śmiało można by spotykać się ze znajomymi, jednak w mojje okolicy jest zazwyczaj tak gorąco, że nie chce mi się po prostu żyć, dlatego rzadziej będę spotykać się z osobami żywymi, a więcej czasu spędzę zakopana pod kocem...no dobra może się pod nim zakopywać się będe bo już kompletnie się uduszę xD Ale o co mi tu chodzi? Dużo seriali, dużo nauki języka angielskiego oraz dużo czytania <3
    Ja to takich challengy robić sobie nie chcę, bo przez to mogła by mi odejść ochota na czytanie, choć będę się starać czytać jak najwięcej. A co mam w planach? Na pewno książki recenzenckie, a do tego będę po kolei szła z książkami na moich czterech półkach na zmiane. najpierw jedna półka, potem druga :D
    Coś o tobie i coś o mnie!!! Jezu mam taką ochotę to przeczytać *.*
    Robot w ogrodzie ogromnie mnie ciekawi...głównie przez okładke XD
    Promyczek!!! Musze się wreszcie za to zabrac :D
    Tysiąc odłamków ciebie - boże jaka ta okłądka jest cudna *.*
    Ktoś mnie pokochał mam straszną ochotę przeczytać, jednak właśnie w okresie wakacyjnym, a nie zapowiada się bym na razie robiła nowe książkowe zakupy :/ Tak, więc książka zaczeka na następny rok :P
    Piąta pora roku oraz Dopóki nie zgasną światła, czeka na mojej półce
    Bad mommy oraz Lokatorka!!! <3 Boże jak ja o nich marzę *.*
    Słońce też jest gwiazdą również mam ochotę przeczytać, jednak najpierw ponad wszystko! :D
    Troszkę się rozpisałam, ale oj tam xD
    Buziaki :*
    pomiedzy-wersami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :( u mnie też 3 gim po wakacjach ;D
      Tak dodatkowe tematyki pomagają :) No to idealny cel na wakacje! Ja już czekam na posty :)
      Tak ♥♥♥ ubustwiam seriale ♥ wczoraj obejrzałam ostatni odcinek the 100 (pojawił się jak byłam na wakacjach) i o boże... ja chce więcej ! ♥ haha :D
      Ja nie mam tylu egzemplarzy recenzenckich- obecnie mam dwa ♥ tak więc spokojnie czytam książki z mojej półki, a to 1/3 tbr :D
      Ja też ♥
      Dlatego kupiłam go w biedronce :D
      Ja też, aż wstyd! A mam jeszcze z autografm...
      Też tak uważam ♥
      Kolejna 1/3 tbr to książki, które na 100% mam w bibliotece :D
      Na mojej również :D
      piąteczka! ♥♥♥
      To już za mną ;D
      Uwielbiam Cię za to :*
      Buziaki :*

      Usuń
  9. Nareszcie się doczekam wilków <3
    Ja na wakacje jadę do Wielenia i na zarobek
    A w planach mam przeczytanie: Dziewczyny, które zabiły Chole, Zombie.pl, Apokalipsa Z, Książe mgły, Baśniobiór, LN Durarara, Chata, Własny pokój, a reszta to wyjdzie w praniu...
    Pewnie odwiedzę też nowe zakątki w swoim ulubionym lesie xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yey! ♥♥♥
      zazdroszczę wyjazdu na zarobek, u mnie nic nie ma :(
      Koniecznie napisz wrażenia po Apokalipsa Z bo jestem jej ciekawa :D
      ooooo.... ♥♥♥ oby były ciekawe xD

      Usuń
  10. Język hiszpański jak najbardziej polecam, jest piękny i wcale nietrudny. :)
    Piękny TBR. Ja mam w planach minimum 20 książek (Wakacyjne wyczytywanie) z moich półek, ale zapewne do biblioteki też nieraz zajrzę. :) Ja mam w planach, podobnie jak Ty, "Dopóki nie zgasną gwiazdy". "Wiatrodzieja" również bardzo chciałabym przeczytać! A oprócz tego na mojej liście znalazły się takie tytuły jak "Korona w mroku", "Krolowie Dary", "Endgame Wezwanie", "Strażniczka miecza", "Straż", "Delirium" i trochę innych. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuje ♥
      1/3 mojego tbr to moja biblioteczka :D a kolejna 1/3 to biblioteka :D
      Korona w mroku- czytaj koniecznie ♥
      Endgame- moja recenzja pojawi się w poniedziałek ♥:D
      Powodzenia w planach czytelniczych! :*

      Usuń
  11. Twoje niektóre plany pokrywają się z moimi :) Przy okazji Bad Mommy skończyłam kilka dni temu i uwielbiam! Bardzo polecam :)
    Świetny blog, zostaję na dłużej :)

    Pozdrawiam,
    https://pomiedzyrozdzialami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że uda Ci się je spełnić :)
      Tak właśnie czułam, że to będzie świetna powieść :D ja swoją dopiero jutro zamawiam :)
      Dziękuje bardzo ♥ miło mi :)
      Pozdrawiam cieplutko :*

      Usuń

Copyright © 2014 Złodziejka zapisanych stron , Blogger