Bullet Journal | inspiracje


Cześć, część kochani ♥
Nieraz  widziałam już w internecie Bujo, moja przyjaciółka także jeden prowadzi. No i gdy naoglądałam się tylu pięknych zdjęć również postanowiłam swój założyć.
Ale na początek, co to jest Bullet Journal ? Jest to notes, w którym wszystko sobie zapisujemy, planujemy oraz ozdabiamy go. Ja dzisiaj przygotowałam same inspiracje, ale pod koniec lipca pojawi się post, w którym będę planować miesiąc "sierpień" :) Mam nadzieję, że posty o Bullet Journal'u będą wam się podobać ponieważ chciałabym dodawać co miesiąc jeden :) Ale bez zbędnego przedłużania, zaczynajmy! :D




Tons of bullet journal tracker ideas to keep track of everything important in your life | Zen of Planning | Planner Peace and Inspiration:

Habit forming chart to help stay accountable:

U góry znajdują się przykładowe Habit Tracker'y czyli coś dzięki czemu zawdzięczam chociaż trochę organizacji. Chodzi o to, że u góry tabelki wypisujemy wszystkie dni, a z boku nawyki. Następnie jeśli coś zrobiliśmy danego dnia to zaznaczamy :) Kolory i sposób jest dowolny, dzięki czemu każdy dziennik różni się od siebie :)



Znalezione obrazy dla zapytania bujo

Następnie ważne są także tygodniówki, w których rozpisujemy plan na cały dzień, zadania czy cele.



Books to read collection. Bullet journal.:


Create Your Prettiest Planner Ever: 47 Bullet Journal Ideas And Resources – Plum And Proper:

A ty jak zapiszesz przeczytane już książki? :D



Finally I have a page too for tracking our date nights watching movies. Thanks to @therevisionguide for the amazing doodles.:



Movie to watch or favorite movies!:

Dla maniaków filmowych też coś się znajdzie! :D




Beautiful Header Examples #headers #bulletjournal #bujo by Abby H. from Bullet Journal Junkies FB Group:

Doodle ideas 1 - plants Remember when I asked you what should I do with the remaining pages of my bujo? Well, the most suggested thing was to do some doodle ideas, which I did, yaay :D. Now I know a...:

Variety of simple dividers to use in a bullet journal:

Pomysłów na banery, ozdobniki czy przerywniki jest bardzo dużo. Ale najczęściej widzi się motyw kwiatowy :)



Bardzo dużo inspiracji do Bujo znajdziecie w internecie w pisaniu w przeglądarkę czy w pintereście. Polecam popatrzeć samemu ponieważ tego jest bardzo, bardzo dużo :D
A wy prowadzicie Bujo? A może macie w planach?
Zaczytanych chwil,
Olcia

28 komentarzy:

  1. Super pomysły! Bardzo inspirujące. Też próbowałam prowadzić swój bullet journal, niestety brak mi systematyczności :/ Pozdrawiam!
    http://mishmashbyalice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajnie, że ci się podobają :) Ja też tak miałam na początku.
      Pozdrawiam cieplutko :*

      Usuń
  2. Ja w swoim Buja mam trzy rzeczy - skróconą wersję kalendarza, nawyki oraz listę książek do przeczytania, która stale się powiększa ;P Podoba mi się taki pomysł jak z tymi rozrysowanymi półkami czy książkami, ale strasznie dużo miejsca by to u mnie zajęło ;) Zresztą ja wolę wpisywać nie tylko książki przeczytane, ale również te do przeczytania.
    Poza tym zastanawiam się nad tym by wypisywać sezony serialów i zaznaczać te obejrzane odcinki, bo czasami się w tym gubię ;)
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam mało rzeczy w Bujo, podziwiam ludzi, którzy na jeden miesiąc mają z 15 kartek i się w tym nie gubią :D Ja jedną kartkę dzielę na pół i na górze piszę co chce przecztać w danym miesiącu, a na dole co przeczytam. Książek do przeczytania jest tak dużo :D
      To bardzo ułatwia, jak się ogląda kilka seriali na raz :D
      Pozdrawiam cieplutko :*

      Usuń
  3. Ostatnio bardzo dużo słyszę o Bullet Journal i może też sobie takie coś zrobię, co prawda nie mam jakiś tam wielu problemów z organizacją, aczkolwiek te wszystkie zdjęcia z Pinteresta tak inspirują, że aż dla samego ładnego wyglądu chce mi się zrobić taki zeszyt. Oczywiście czekam na post, w którym będziesz planować sierpień i jestem ciekawa, jak ty to wszystko zorganizujesz :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ostatnio stało się to bardzo popularne :) Ja jestem tak nieogarniętą osobą - na prawdę. Rzadko kiedy wyrabiam się z czymś na czas. ♥ Tak na pintereście, yt można znaleść teraz mnóstwo inspiracji. Ale jest to bardzo fajne bo każdy dziennik się różni od siebie :)
      Pojawi się w drugiej połowie lipca :) mam nadzieję, że ci się spodoba :)
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  4. Kiedyś próbowałam prowadzić swój Bullet Journal. Ale jestem kompletnym beztalenciem artystycznym, więc nie wyszło to zbyt dobrze. W sumie jestem dość zorganizowana, więc nie jest dla mnie to coś niezbędnego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przesadzasz, na pewno nie jest tak źle ;) Ja jestem kompletnie nie zorganizowana więc to mi pomaga :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Myślałam kiedyś nad założeniem Bullet Journal, ale chyba nie mam do tego odpowiednio dużej cierpliwości i systematyczności ;)
    Pozdrawiam! http://literacki-wszechswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze można spróbować :) Mi także brakuje systematyczności, ale przede wszystkim organizacji, a to mi pomaga :D
      Pozdrawiam cieplutko :*

      Usuń
  6. Woo, ale extra! :D Szkoda, że wszystko pisze po angielsku xd Ale chyba taki sobie zakupie :D Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha :D można i po polsku ;) ale "habitt tracker" bardziej mi się podoba niż "nawyki" . Co kto lubi :) koniecznie ♥
      Buziaki :*

      Usuń
  7. To wszystko jest takie ładne! Marzy mi się prowadzenie swojego, ale znając mnie, wyjdą z tego niezłe gryzmoły i stracę zapał po kilku tygodniach xd

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się całym sercem ♥
      Ja tak miałam na początku, ale teraz jest okey :D
      Buziaki :*

      Usuń
  8. Pierwszy raz o tym słyszę :)
    Ale niektóre z nich wyglądają naprawdę ciekawie!!
    To przypomina trochę dziennik ;)

    Pozdrawiam ♥
    nastolatka-marzycielka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak to możliwe? :D
      jest świetne ♥♥♥
      dokładnie ♥ ;D
      Buziaki :*

      Usuń
  9. I tak w ogóle to zmieniłaś wygląd bloga! :)))
    Jest super :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawsze zachwycam się tego typu dziennikami, kiedy widzę je w internecie, ale obawiam się, że mnie nie starczyłoby wytrwałości, aby go prowadzić. To naprawdę cudowne, ale zawsze wydawało mi się, że na samo zaprojektowanie takiego dziennika, jeszcze przed samym wypełnianiem go, trzeba poświęcić mnóstwo czasu. Ale bardzo chętnie przeczytam Twoje posty o nim, może uda Ci się mnie przekonać :)

    Pozdrowienia i buziaki!
    BOOKS OF SOULS

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli masz ochotę, to nominowałam Cię do Smerfowego Tagu Książkowego :)

      Usuń
    2. Ja na początku też się tego bałam, ale wyszło całkiem nieźle :D
      Jest to twój Bullet Journal więc to od ciebie zależy czy będzie bardziej ozdobiony czy mniej, ale sam fakt chwilę nad nim trzeba spędzić.
      Pierwszy pojawi się jakoś 21-25 lipca :)
      Super dziękuje bardzo ♥ Na pewno odpowiem ♥
      Pozdrawiam cieplutko :*

      Usuń
  11. Uwielbiam bujo! Sama prowadzę już taki ponad rok ^^ Jest typowo książkowy, ale zamieszczam też tam swoje cele, osiągnięcia, oo i seriale!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yey ♥ wow, jak długo :D ale super ♥ u mnie też dużo miejsca zajmują książki :D
      Buziaki :*

      Usuń
  12. Może mnie jeszcze pamiętasz? Przestałam u Ciebie komentować i czytać, za co bardzo przepraszam, ale teraz to się zmieni. Bujo jest ciekawym pomysłem, ale chyba nie mam odpowiednich umiejętności, by stworzyć coś takiego :( Ale oczy można nacieszyć samym patrzeniem. Chętnie zobaczę, co ty stworzysz.

    Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poznałam od razu ♥♥♥♥♥♥
      Fajnie, że jesteś ♥ na początku Bujo może być samymi tabelkami, a za każdym razem można dodawać nowe elementy :) ♥♥
      Pozdrawiam cieplutko :*

      Usuń
  13. Na Bujo natknęłam się kiedyś przez przypadek na ig i przez pewien czas zaczęłam prowadzić swój w normalnym zeszycie w kratkę (stwierdziłam, że jak naprawdę się wciągnę to kupię oryginał, bo nie widziałam sensu kupowania, gdybym nie była pewna, że po tygodniu go nie odłożę). Jednak jak przewidywałam nie dałam rady, udało mi się prowadzić go równo 2 miesiące, ale było mi ciężko, malowanie zajmowało dużo czasu, a informacje gubiły się pod tymi wszystkimi obrazeczkami i kolorami, jak dla mnie po prostu za dużo działo się na tych kartkach i nie mogłam się skupić na treści. Może powrócę, ale raczej nie do formy planowania każdego tygodnia, tylko czegoś do czego (XD moja składnia zdań) będę zaglądać rzadziej niż dzień w dzień. Te filmy i książki wyglądają spoko, więc czemu by nie prowadzić tylko czegoś takiego? :)

    Czekam na kolejne wpisy o Bujo, mimo, że już nie prowadzę to dalej lubię oglądać! :D

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    Szelest Stron

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Złodziejka zapisanych stron , Blogger