Świąteczna seria na blogu? | Coraz Bliżej Święta


Cześć, cześć kochani ♥
Mamy już połowę listopada, a to oznacza, że Święta Bożego Narodzenia tuż, tuż ♥ Jest wiele serii na blogach, instagramach czy youtub'ie dotyczących świąt, więc trudno wybrać w której akcji wziąć udział. Ja w  tym roku będę chciała kontynuować serię Coraz Bliżej Święta (CBŚ). Która w tamtym roku tak średnio wypadła, ale w tym wszystko musi wyjść idealnie :D Będą to posty powiązane oczywiście z Bożym Narodzeniem. Z przygotowaniami, inspiracjami. Nie trzymam się żadnej konkretnej listy ;)

Informacje praktyczne :
-Posty 2-3 razy w tygodniu - od nowego roku będę chciała by ta liczba postów została na stałe więc lepiej zacząć sysytematyczność chwilę przed nim :D
- Na blogu będzie różnorodność - nie chciałabym robić samych topek, przepisów czy DIY. Myślę, że lepiej będzie jak to będzie pomieszane.
- Książki nadal będą - tak tylko chciałam zaznaczyć :D

Widziałam, że na kilku blogach wystartował już Blogmas i udało się tam zorganizować  coś co mi nie wypaliło  w tamtym. A chodzi tu o  wysyłanie kartek świątecznych. W tym roku na  pewno będę chciała kilku osobom z Was wysłać  kartki ♥ a post z tym związany pojawi się na  początku grudnia ( na pewno do 6 )

A wy bierzecie udział w jakiejś świątecznej akcji? Może to u was góruje Blogmas? Koniecznie mi napisacie na dole :)
Zaczytanych chwil,
Olcia

6 komentarzy:

  1. Ja nie biorę udziału w żadnej akcji. Niestety nie lubię nakładać na siebie oczekiwań i nigdy mi to nie wychodzi :) Pewnie pojawi się jakiś post świąteczny czy coś, ale jak na razie nie mam żadnego pomysłu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ważne by robić to co się lubi :) mi ta akcja w tamtym roku nie wypaliła i stwierdziłam, że w tym musi wyjść :D będę czekać ♥

      Usuń
  2. Obecnie brak czasu, brak czasu na wszystko i jestem ze wszystkim do tyłu, ale fajnie, że bierzesz udział w takich akcjach :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tam świąt nie lubię, to u mnie w tym roku skromnie będzie. Być może na Sylwestra :D

    OdpowiedzUsuń
  4. W sumie nie myślałam nigdy, by wziąć udział w Blogmasie, ale zastanowię się nad tym :) Nie mogę się już doczekać tych świątecznych postów! :)

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    Szelest Stron

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię czytać takie świąteczne posty, chociaż niekoniecznie wrzucać je na swojego bloga. Jestem ciekawa, co związanego z Bożym Narodzeniem przygotujesz. :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Złodziejka zapisanych stron , Blogger