DIY: kartki świąteczne | Wysyłam wam kartki ! ♥


Cześć, cześć kochani ♥
Dzisiaj przychodzę do Was z kolejnym świątecznym postem. Ale się rozkręcam! :D  Jako, że do świąt coraz bliżej myślę, że to najlepszy czas by już kupić albo zrobić świąteczne kartki. Bardzo podoba mi się ta tradycja i w tym roku będę chciała wysłać kilka kartek również wam - ale o tym pod koniec ;D Teraz zapraszam na DIY! ♥



1. Renifer - najlepszy przyjaciel mikołaja

W tym roku bardzo podobają mi się jasno brązowe/beżowe kartki i w tym klimacie będę dzisiaj tworzyć :) Na początku przygotowałam 1 kartkę A4.

Następnie podzieliłam ją na dwie równe połowy, które zagięłam ponownie na pół.

Gdy mamy już wycięte kartki czas na ozdoby.

Na początku rysuję poroże renifera- potrzebne nam są dwa więc polecam rysować na zgiętej na pół kartce.

Teraz wystarczy tylko wyciąć. Połowa za nami! :D

Następnie wybieramy czerwony guzik- posłuży nam na nos oraz wycinamy czarne owale na oczy.

Gdy mamy już wszystkie elementy gotowe, przymierzamy je na kartce, a następnie przyklejamy. Ja przycięłam także swoją kartkę na kwadrat :)

Ostatnim krokiem jest wklejenie białej kartki z życzeniami do środka :)


2. Choinkowy las 


Teraz biorę kartkę, która nie została wykorzystana z 1 pomysłu ( zdjęcie nr 3)  i przecinam ją na pół w poziomie. 


 Na zielonej kartce rysuję dwa koła i wycinam je.

Nasze koła przecinamy na pół. Z każdej części powstanie jedna choinka.

Te choinki tylko wyglądają na trudne. Na początku bierzemy kartkę przed siebie. Łapiemy górny prawy róg i zginamy pod kątem do siebie.

Teraz wykonujemy tą samą czynność tylko w drugą stronę. Z lewej do prawej.

I czubeczek. Z prawej na lewą :)


 A nie mówiłam, że to proste? :D  Teraz przykładamy do kartki i przyklejamy.
Postanowiłam też dodać ozdobny napis który zepsułam zepsułam xD oraz wkleiłam białą kartkę.



3. Święty mikołaj


To moja ostatnia dzisiejsza propozycja. Na począku naszą kartkę ( druga ze zdjęcia nr 9) odrysowałam na czerwonym papierze i rozplanowałam co gdzie ma być. I przeszłam do wycinania.









Takim sposobem otrzymamy czerwoną czapkę, brodę oraz białe elementy czapki. Do zrobienia oczu wykorzystałam oczki.
Przymierzam wszystko na kartce i przyklejam. Na końcu narysowałam jeszcze uśmiech i wkleiłam białą kartkę.

Tak prezentują się wszystkie trzy kartki :) Który wzór podoba wam się najbardziej?

 Jeśli chodzi o mnie to Renifer jest moim ulubieńcem ♥











Wysyłam Wam Kartki Świąteczne!


Jak ja się niemogłam doczekać tego momentu! ♥ W tym roku z okazji świąt chciałabym wysłać wam kartki świąteczne. Mam w planach wysłać 6 kartek świątecznch, które zostaną kupione w weekend. Ale co trzeba zrobić by dostać kartkę z życzeniami? To bardzo proste:
Zgłoś się w komentarzu pod tym postem do 23:59 dnia 12 grudnia, podając adres e-mail.

Zapraszam więc serdecznie do wzięcia udziału ♥
A wy wysłacie kartki?
Olcia

16 komentarzy:

  1. Urocze te kartki :D A co mi tam, zgłaszam się :) katrina.swin@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej, te kartki są seryjnie mega, szczególnie choinka ☆. W tym roku rozdaję kilka kartek po znajomych i w sumie fajnie byłoby otrzymać takową :D. Oczywiście podpisuję się pod twój pomysł wszystkimi kończynami ( jeffandkillua@gmail.com )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, dziękuje ♥ tak rozdawanie kartek jest super, dziękuje ♥♥

      Usuń
  3. Bardzo urocze! Zgłaszam się, chcę od Ciebie kartkę hah :D : aleksandra.blog@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurde, aż nabrałam ochoty za zrobienie jakiejś świątecznej ozdóbki xD Ale chyba wybiorę się do lasu po szyszki i zrobię sobie błyszczącą choinkę z nich :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocze są te kartki :) Wydają się proste do zrobienia, więc nawet taki anty talent jak ja chyba, by sobie poradził. Mam przynajmniej taką nadzieję, bo chętnie zrobię komuś taką kartkę z reniferem.
    Zgłaszam się! bookwithtea@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ♥ kochana, na pewno przesadzasz ;* Mam nadzieję, że się zdecydujesz :)
      Pozdrawiam cieplutko ;*

      Usuń
  6. fajne karteczki

    http://www.emiblog.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba najbardziej cieszą te kartki zrobione własnoręcznie :) Renifer uroczy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne te kartki! :) Nad zgłoszeniem się jeszcze pomyślę XD

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja niestety albo i sterty, nie mam zdolności manualnych. A ta kartka z reniferem mega!

    Pozdrawiam
    Zazuul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Złodziejka zapisanych stron , Blogger