Co będę czytać w tym roku? | TBR na 2018

Cześć, cześć kochani ♥
W życiu każdego książkoholika przychodzi moment gdy na półkach gromadzi się bardzo dużo książek do przeczytania. Ale, którą z nich wybrać? Tą którą stoi tam najdłużej, ma ładną okładkę czy do której ciągnie nas najbardziej? Ja wybieram zazwyczaj tą ostatnią opcję, chociaż lubię też mieć zaplanowane kilka tytułów na cały rok jako do przeczytania must read. Jakie tytuły wybrałam na ten rok?

Seria LUX
1. "Onyks" Jennifer L. Armentrout
2. "Opal" Jennifer L. Armentrout
3. "Origin" Jennifer L. Armentrout
4. "Opposition" Jennifer L. Armentrout


Seria PROGRAM
5. "Remendium. 0" Suzanne Young
6. "Epidemia. 0,5" Suzanne Young
7. "Plaga samobójców. 1" Suzanne Young
8. "Kuracja samobójców. 2" Suzane Young


Trylogia "Dotyk Julii
9. "Dotyk Julii" Tahereh Mafi
10. "Sekret Julii" Tahereh Mafi
11. "Dar Julii" Tahereh Mafi
12. "Julia trzy tajemnice" Tahereh Mafi
Seria DARY ANIOŁA
13."Miasto Kości" Cassandra Clare
14. "Miasto Popiołów" Cassandra Clare
15. "Miasto Szkła" Cassandra Clare



POJEDYŃCZO
16. "Silence" Natasha Preston
17. "Dziewczyna z Brooklynu" Guillame Musso
18. "Nigdziebądź"  Neil Gaiman
19. " Księga cmentralna" Neil Gaiman





POJEDYŃCZO
20. "Dzieci Edenu" Graceffa Joey
21. "Powiedz wilkom, że jestem w domu" Arol Rifka Brunt
22. "Promyczek" Kim Holden
23. "Malfetto. Mrozne piętno" Marie Lu
24. "Legenda. Rebeliant" Marie Lu


Uff... Ciężko mi powiedzieć, czy zaplanowałam dużo tytułów czy mało- dla jednych 70 to mało, a 15 to dużo :D Ja myślę, że wyszło tak w sam raz. Połowa książek jest z mojej biblioteczki, a druga połowa do kupienia. Jak dobrze, że zbliżają mi się urodziny xD
A wy robiliście już TBR na 2018? Ile zaplanowaliście sobie książek?
Zaczytanych chwil,
Olcia

16 komentarzy:

  1. Ja raczej nie planuje takich rzeczy, więc listy po prostu nie mam. Zobaczymy, jak wyjdzie. Na razie zaczęłam od "Ubika", potem zapoznałam się z "Królowami Dary", a obecnie czytam sobie "Króla magii" :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pędzisz jak burza! "Królowe Dary" mam w planach więc będę czekać na recenzję. Miłego czytania! ;*

      Usuń
  2. Ja zaplanowałam sobie na rok 2018, 10 tytułów, ale szczerze mówiąc nie wiem czy uda mi się przeczytać chociaż połowę. W 2017 poległam całkowicie. Nie planuję nigdy książek, które przeczytam, ale na rok myślałam, że się uda. Oby więc w tym się udało :)
    Co do twojej listy, serię Lux też mam w planach dokończyć. A "Promyczka" bardzo polecam, chociaż to "Gus" skradł moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki byś wszystkie przeczytała ♥ ja wyznaczam sobie listę książek, ale jej się w ogóle nie trzymam xD
      Internetowa piąteczka! :D Mój portfel znów ucierpi :/ Ale jak polecasz to warto :D ♥
      Pozdrawiam cieplutko ;*

      Usuń
  3. Pomimo dość słabego poprzedniego roku, w tym wysoko postawiłam sobie poprzeczkę,a to głównie za sprawą zalegających książek, które od dawna zbierają kurz. Więc mój plan to minimum 38 książek z mojej bibioteczki, mam nadzieję że się uda. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie podobnie- w tamtym roku zaszalałam z kupnem książek, a w tym roku je narabiam bo zbierają kurz xD Trzymam wielkie kciuki za to by się uało ♥
      Pozrawiam cieplutko ;*

      Usuń
  4. W serii "Dary Anioła" to jest więcej niż te trzy książki. W sensie - te trzy które podałaś tak właściwie funkcjonują jako trylogia, a żeby można było mówić o serii, to w komplecie muszą być przynajmniej cztery egzemplarze.
    Anyway :) Sporo tytułów, ale przynajmniej są określone tytułem i to ogromny plus! :D
    Serię LUX zapamiętałam z trochę innych okładek, ale - w tym momencie, gdy to piszę zdałam sobie sprawę właśnie z własnej pomyłki - była to seria Luxe z takimi okładkami: https://2.bp.blogspot.com/-6ud85IH7gHU/Ubxc1WL0AQI/AAAAAAAAB5M/XJShzUrMYkw/s1600/lux+series.jpg

    "Legendę. Rebelianta" mam za sobą i to akurat jest świetna książka, może teraz oceniłabym ją trochę gorzej niż Igrzyska śmierci, ale niczego jej nie brakuje, moim skromnym zdaniem ;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wiem, razem jest ich chyba koło 12... A te trzy są w nowym wyaniu i nie chciałam łączyć ich ze starym ;D
      Zawsze lepszy plus niż minus xD
      Co sądzisz o tej serii? Warta czytania?
      Igrzysk Śmierci nie czytałam więc nie mam zbytnio punktu odniesienia, ale wierzę na słowo ♥
      Pozdrawiam cieplutko! ;*

      Usuń
  5. Pomimo dość słabego poprzedniego roku, w tym wysoko postawiłam sobie poprzeczkę,a to głównie za sprawą zalegających książek, które od dawna zbierają kurz. Więc mój plan to minimum 38 książek z mojej bibioteczki, mam nadzieję że się uda. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nice. Z twojej lity od jakiegoś czasu czaję się na "Dzieci Edenu" i serię "Program". Ale większośc zaplanowanych tytułów na 2018 to mangi, no cóż poradzę.
    Yeah, nareszcie doczekam się recenzji o "wilkach" xd.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie jestem strasznie ciekawa tych mang, bo wszędzie o nich słyszę, a nigdy nie czytałam... Tak będzie trzeba w nie zainwestować... Przez ciebie mój portfel cierpi! xD ♥
      Tak, w końcu się pojawi, jest mi tak wsytd, że tyle czekasz, ale postaram się by jak najszybciej się pojawiła ♥
      Pozrawiam cieplutko ;*

      Usuń
  7. Polecam Ci serię Program - czytałam dwa pierwsze tomy jeszcze zanim pojawiły się inne tomy, które są właściwie przed tymi, które pojawiły się wcześniej (whatever ._.), i naprawdę mi się podobały. Z Twojej listy czytałam jeszcze Promyczka, Powiedz wilkom, że jestem w domu oraz Rebelianta, które bardzo mi się podobały, a także Dotyk Julii, który był moim zdaniem przeciętny. Ja nie mam zaplanowanego TBRu na przyszły rok. Będę po prostu starała się nie dopuścić do zbytniego nagromadzenia nieprzeczytanych książek na półkach :)

    Pozdrowienia i buziaki!
    BOOKS OF SOULS

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaplanowałam sobie trzydzieści książek, które mam zamiar przeczytać w tym roku. "Plaga samobójców" ciekawi mnie od jakiegoś czasu, ale nie wpisywałam jej na swoje "must read". "Księgę cmentarną" gorąco Ci polecam. Gaiman w ogóle świetnie pisze. Miałam podejście też do "Malfetto. Mroczne piętno", ale kompletnie mnie nie wciągnęło. Ciekawe, czy Ty dasz się porwać. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja planuje w trakcie, a najlepiej jak jestem w księgarni lub bibliotece xd Koniecznie zabierz się już za serię "Lux" ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Polecam "Promyczka" to świetna książka <3 Ja w tym roku nie robię żadnego TBR :) Czytam to na co mam ochotę i chcę zmniejszyć liczbę nieprzeczytanych książek na mojej biblioteczce ^^

    Pozdrawiam!
    volusequat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeju, nie wiem czy mnie jeszcze pamiętasz ale prowadziłam bloga o książkach jakoś dwa lata temu i wtedy sporo rozmawiałyśmy (głównie przez komentarze), i teraz tak mi miło wejść tu znowu po takim czasie i widzieć, że ciągle blogujesz!
    a co do posta - sama miewam problemy, że mam listę z książkami do ziemi i przez niezdecydowanie zaczynam czytać cztery książki na raz haha :)
    Zaczęłam znowu pisać więc będę tu wpadać częściej ale i tak - powodzenia!

    https://world-by-am.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Złodziejka zapisanych stron , Blogger