Losuję TBR + DIY pudełko "to read"


W blogosferze każdy zna tbr'y czyli listy książek, które chce się przeczytać. Sama tworzyłam wcześniej takie tematyczne listy i na blogu, i w oddzielnych zeszytach. Patrząc jednak wstecz widzę, że bardzo mało pozycji z tych wybranych udało mi się przeczytać. Sprzątałam wczoraj biblioteczkę i gdy zobaczyłam ile książek mam do przeczytania, tchnęło mnie by zrobić kolejny tbr. Tym razem jednak będę losować swój tbr jak zrobiła to Ewa z kanału Cat Vloguje czy Okoń w sieci.


Na początku wypisałam wszystkie nieprzeczytane książki z biblioteczki na kartce (jeśli miałam dwie lub więcej części cyklu wpisywałam tylko pierwszą nieprzeczytaną część), wycięłam prostokąty z tytułami i złożyłam na pół. Następnie poskładane karteczki wrzuciłam do miseczki i zaczęłam losowanie. Książki chcę przeczytać w sierpniu więc 5 jest dla mnie w sam raz.





Wylosowałam "Misja 100" Kate Morgan, "Imperium burz" Sarah J. Maas, "First life. pierwsze życie" Gena Sholwater, "Żniwiarz. Pusta noc" Paulina Hendel, "Troje" Sarah Lotz. Liczyłam na inne tytuły, ale nie trafiły mi się też najgorsze. Nie narzekam, w końcu będę mieć motywacje by zrobić maraton Sarah J. Maas i skończyć cały cykl.
Teraz zabieram się za stworzenie pudełka "to read" ;)




Zacznijmy od przygotowania materiałów. Ja wybrałam pudełko po kosmetykach, ale genialnie nada się takie po butach ponieważ jest węższe. Do podklejenia środka wybrałam ozdobny holograficzny. Ja wyklejam środek, ale zawsze możecie wykleić zewnętrzną część pudełka.




Zaznaczam na papierze wielkość pudełka, wymierzam boki i wycinam elementy.


W trakcie tych czynności przyszła do mnie Tequila i nie miałam serca zrzucić jej z kolan więc dalsze zdjęcia mogą mieć inną perspektywę lub format 🤷😁




Po wyklejeniu pudełka zabieram się za ozdabianie dłuższej części pudełka- będzie ona stała frontem. 





Szkicuje napis to read, poprawiam grubym markerem i zabieram się za rysowanie kwiatków. Inspiracje znalazłam na pintereście ale takie minimalistyczne kwiatki znajdziecie wszędzie.




Wycinam małe elementy z holograficznego papieru i przyklejam do kwiatków. Teraz tylko wkładam  wylosowane książki i mój tbr box jest gotowy.




Czytaliście, którąś z powyżej wymienionych książek? Macie jakiś tbr na nadchodzący miesiąc? Korzystacie z tbr cart/box? Koniecznie dajcie mi znać na dole! c:
Zaczytanych chwil ;*

4 komentarze:

  1. Rewelacyjny pomysł :-) I zawsze jakaś mobilizacja :-) Nie czytałam żadnej z tych pozycji :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama zrobiłam sobie TBR na wakacje, i mimo, że już coś takiego robiłam, to jest pierwszy raz, kiedy naprawdę udaje mi się czytać z niego książki :D Przeczytałam już 6, a zostało mi jeszcze 4 :) To fajna motywacja, bo większość tych książek, odkładałam już od dawna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale megaśnie, trzymam kciuki by udało Ci się wszystkie pozycje! Motywacja to jedno, a jaka radość jak się przeczyta coś co długo już zalega na półce *o* :D

      Usuń

Copyright © 2014 Złodziejka zapisanych stron , Blogger