TBR na pierwszy kwartał 2020



Cześć, dzień dobry!  Tchnęło mnie dzisiaj na układanie biblioteczki - a więc jak każdy książko holik wie- wiąże się to z wyjęciem wszystkich książek i ułożeniem ich od nowa. I jak już skończyłam układać książki, to kontrolowały mnie dwie emocje. Z początku była to radość, że mam tych książek tak dużo. Następnie przyszło jednak przerażenie wymieszane z szokiem ile ja posiadam nieprzeczytanych książek?😱. W 2019 było to może 20 pozycji, obecnie lista ta przekracza 50. Dlatego postanowiłam, że co kwartał będę wybierać po 6 książek, co nam daje dwie pozycje na miesiąc by zmniejszać powoli ten stos.

W pierwszym kwartale 2020 chcę przeczytać:




Patrząc na to, że w lutym mam ferie zimowe liczę, że uda mi się przeczytać chociaż trzy książki z wyżej wymienionych. A wy planujecie co będziecie czytać w najbliższym czasie?
Zaczytanych chwil ;*

8 komentarzy:

  1. Gorąco polecam "Opowieść podręcznej", warto :) A ja sama mam w planach "Promyczka" :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że polecasz, bo przez pryzmat serialu słyszałam same kiepskie opinie o książce i zaczynałam się bać :D

      Usuń
  2. Opowieści podręcznej i mam w planach przeczytać, a ze swojej strony gorąco polecam Promyczka. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie, trzymam kciuki by udało nam się przeczytać tę "Opowieść .." ;D

      Usuń
  3. Podobno ,,Pierwszy grób po lewej" jest super, wszystkie panie w bibliotece u mnie zachwalają :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytałam już całą trylogię- zgadzam się z Paniami w bibliotece, jest super 😍😄

      Usuń
  4. Nie czytałam nic z tej listy, więc równie dobrze mogę się przyłączyć do czytania :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Złodziejka zapisanych stron , Blogger