Organizacja BUJO na październik :)


Cześć, cześć kochani ♥
Dzisiaj chciałabym was zaprosić na planowanie października w moim Bullet Journall. Na wstępie wspomnę tylko, że stary zeszyt został się sokiem co ani trochę nie było moją winą... i musiałam się przenieść do 16-kartkowego zeszytu :D A teraz zapraszam was do tworzenia Bujo ;D


Pierwsza strona dużo lepiej wyglądała w mojej głowie ale chyba nie jest aż tak źle 






Pierwsza zmiana jaką wprowadziłam do swojego Bujo to inny układ miesiąca. Postawiłam na tabelę, która jest podzielona na : "me"- czyli fryzjer, kino z przyjaciółmi oraz "work" czyli wszystko co związane z blogiem i szkołą. 



Tak zaznaczyłam już targi ♥♥♥

Następnie mamy nawyki. Bardzo podają mi się w tym miesiącu :)


W kreatywności zaznaczyłam także "inoctober" czyli wyzwanie artystyczne. Polega ono na tym, że codziennie musimy narysować chociaż jeden rysunek tylko czarnym tuszem (markery, piski, cienkopisy.) Czy ktoś także wykonuje inoctober? :)


Następne dwie strony to statystyki i książki.

Statystyki to strona, która pojawiła się zamiast "bloga". Myślę, że będzie to lepsze rozwiązanie. Ale wszystko okaże się w tym miesiącu :D 

"Książki" wyglądają tak samo jak w tamtym miesiącu i ten układ idealnie mi się sprawdza.


W październiku także chciałam zamieścić stronę o aktywności i tak się stało. Wygląda tak samo jak w tamtym miesiącu :)



Tylko cytaty o książkach i pisane mega na szybko xD



I tym oto sposobem przechodzimy do tygodniówki! Postawiłam na prostotę ♥




Tematem przewodnim jakby ktoś się nie zorientował xD były Książki, a to dlatego, że w tym roku jadę po raz pierwszy na Krakowskie Tarki Książki ♥ Posty będą się też pojawiać w trochę innych dniach, czyli we wtorek o 18:00 i w sobotę o 12:00. Myślałam też wrócić do podsumowań, ale nie chcę robić takich zwykłych jak wcześniej, tylko z czymś połączonych. Myślałam, żeby łączyć je właśnie z planowaniem Bullet Journal. Zdjęciami żegnamy wrzesień,a Bujo witamy październik. Co o tym sądzicie? 
Zaczytanych chwil, 
Olcia

10 komentarzy:

  1. też się coraz poważniej zastanawiam nad założeniem swojego, ale znając moje wcześniejsze doświadczenia, to cokolwiek tam wpiszę i tak na pewno się pozmienia. ;/ a Targi w Krakowie chyba odpuszczam, byłam w zeszłym roku i strasznie mi się nie podobał, zdecydowanie lepiej było w maju w Warszawie. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    https://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja polecam ♥ Dzięki temu jestem chociaż trochę zorganizowana :) Też tak mam, dlatego tylko dniówki staram się uzupełniać codziennie rano. Ale i u mnie czasem zdarzy się, że nie uzupełniam Bujo z 5/6 dni :'D
      Te będą moje pierwsze, także nie mam jeszcze wyrobionego zdania :) W Warszawie byłam w tym roku po raz pierwszy i było cudownie ♥
      Pozdrawiam cieplutko ;*

      Usuń
  2. Ja w swoim Bujo mam tylko stronę tytułową :D Nie mogę się zebrać w sobie by usiąść i zapisać co tam ma być. Skoro już październik to może od przyszłego roku się uda :D.
    Pozdrawiam i podziwiam wykonanie twojego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze coś! :D Ważne by nie robić nic na przymus ;)
      Pozdrawiam cieplutko ;*

      Usuń
  3. Jutro mam wolne, więc muszę nadrobić zaległości w swoim Bujo. Przez brak czasu wrzesień, choć był strasznie ładny, to pozostał pusty, bo nie miałam czasu zaglądać do swojego notatnika. Ale październik musi być udany pod tym względem, to postanowione! :)

    Pozdrawiam!
    volusequat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super ♥ oj tak rozumiem brak czasu, ostatnio mój Bujo był nieuzupełniany przez 5-6 dni :/ Trzymam kciuki! ♥
      Pozdrawiam cieplutko ;*

      Usuń
  4. Świetny bujo! Ja taki próbowałam robić, ale mi się nie spodobał, więc go porwałam... XD Chyba zacznę znowu, ale od stycznia :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Złodziejka zapisanych stron , Blogger