Mid year book freak out tag | czyli podsumowanie pierwszego półrocza 2018


Pół roku 2018 już za nami. w dniu publikacji nawet trochę więcej. A minęło to tak szybko, że nawet nie wiem kiedy! Nie będziemy pisać życiowego podsumowania nikt nie lubi gorzkich historii , ale dzisiaj chciałabym wykonać "Mid Year Book Freak Out Tag" co będzie ciekawym doświadczeniem. Gotowi? To zaczynamy!

1. Najlepsza książka tego półrocza?
 Zdecydowanie "Bad mommy.Zła mama" Terryn Fisher. Autorka potrafi czarująco pisać. Wciągamy sie w powieść, od której nie odejdziemy aż zobaczymy ostatnią kropkę. Historia dzięki, której poczujesz mały dreszcz, a emocje będą w tobie buzować. Fisher bawi się słowami, układania zdania tak by zmylić czytelnika, który powoli wchodzi w umysł psychopaty...

2. Najlepsza kontynuacja książki?
Na pewno wszyscy kojarzą serię LUX Jennifer L. Armentrout  . Pierwszą część tej serii przeczytałam około 2 lat temu, a w tym roku przeczytałam pozostałe cztery tomy. I szczerze? Nie umiem powiedzieć, który był najlepszy. W każdym tomie znajdziemy dużo akcji, która cały czas przyśpiesza jakby gnała na wyścigi. Wychodzą na jaw tajemnice i zagadki z przeszłości. A to wszystko z dodatkiem humoru oraz słownych przekomarzanek głównych bohaterów.

3. Nowość, za którą chcesz się zabrać?
O tej książce nie powiem wam tak na prawdę nic o prócz tytułu. Są to "Chmury z keczupu" Annabel Pitcher. Książkę widzę cały czas na instagram'ie oraz youtub'ie i jestem ciekawa o co jest tyle szumu...

4. Wyczekiwana premiera na drugą połowę roku?
Jeśli ktoś czyta mnie już trochę dłużej to może wiedzieć co tu się pojawi. Uwaga, uwaga... Na jesieni polską premierę ma "A Court of Frost and Starlight" czyli nowelka ze świata dworów Sarah J. Maas. Nie mogę się jej doczekać ♥

5. Największe rozczarowanie?
"Spętani przeznaczeniem" Veronic'i Roth. Bez ani chwili zastanowienia. Dylogia, której pierwszą część połknęłam na raz, w mojej recenzji oceniona była na jedną z najlepszych książek przeczytanych w 2018, bo była akcja, bohaterowie, emocje, świat, który z każdą kartką podobał mi się coraz bardziej. W drugiej części z wyżej wymienionych dostaniecie tylko super wykreowany świat. Czytając ją miałam wrażenie, że nad Roth stoi wydawca, deadline, albo ktoś kto mówi jej co ma napisać. Dla mnie to dwie różne historie z kilkoma wspólnymi cechami podpisane tym samym nazwiskiem.

6. Największa niespodzianka?
"Banda niematerialnych szaleńców" Marysi Krasowskiej. To świetna opowieść z którą miło spędzicie wieczór, jednak nie radzę czytać jej w nocy bo pobudzicie innych mieszkańców domu swoim śmiechem. Więcej niedługo w recenzji :)

7. Nowy ulubiony autor?
 Ciężko nazwać nowym ulubionym autorem po jednej książce, więc zostaje wierna Sarah J. Maas ♥ Jednak zakochałam się w stylu Terryn Fisher (patrz punkt 1) i jeśli po przeczytaniu jeszcze jednej jej książki nic się nie zmieni to dołączy do grona ulubionych autorów.

8. Najnowszy crush książkowy
Powiem wam szczerze, że nie ma nikogo nowego. Irylów z Dworów nie liczę bo to kolejny raz jak czytam tą trylogię.



9. Najnowszy ulubiony bohater książkowy?
 Fred i George Wesley ♥ Jestem w trakcie czytania całej serii i kurcze, uwielbiam ich ♥

10. Książka, która doprowadziła Cię do łez?
Jestem osobą, która łatwo się wzrusza więc gdy na jednej stronie przeczytam coś łapiącego za serce, a na stronie obok znajduje się wyjaśnienie, że to żart- będę to wyjaśnienie czytać z łzami w oczach. Płaczę jednak także ze śmiechu- tak to możliwe. A w tym półroczu po płakałam przy "Dwór skrzydeł i zguby" oraz "Opposion".

13. Ulubiony post, który napisałaś w tym roku?
Recenzja "Bad mommy. Zła mama" oraz recenzja "Spętanych przeznaczeniem".

I tak oto przebrnęliśmy przez cały tag. Jeśli robiliście go u siebie- to koniecznie napiszcie mi o tym w komentarzu bo jestem ciekawa waszych odpowiedzi. Jeśli macie ochotę to możecie także w komentarzu po odpowiadać na któreś pytania.
Zaczytanych chwil,
Olcia

18 komentarzy:

  1. U mnie najnowszym crushem książkowym jest Mikołaj z Trylogii Grisza :) Muszę w końcu przeczytać Dwory...
    Pozdrawiam, Ola
    http://bookwithhottea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grisz nadal przede mną, ale mam go w planach! :D O mamciu, koniecznie ♥ polecam całym serduszkiem- chociaż pierwszy tom może być ciutkę męczący ;)
      Pozdrawiam cieplutko ;*

      Usuń
  2. Zdjęcie jest prześliczne :)
    A seria Lux to jedna z najlepszych i najbardziej wciągających
    serii książkowych, które przeczytałam. :D
    Fred i George Wesley również rządzą!
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba ♥
      Myślę, że po tą serię mógłby sięgnąć każdy, jest idealna c:
      Dokładnie!kocham ich teksty ♥
      Pozdrawiam cieplutko ;*

      Usuń
  3. Nie czytałam Bad mommy, ale mam w planach. Z autorką już się zetknęłam, bo czytałam Margo, ale szczerze mówiąc sama nie wiem o co tak naprawdę chodziło w tej książce, czy to wszystko było tylko w umyśle głównej bohaterki, czy działo się rzeczywiście w powieści - nie do końca zrozumiałam tę powieść.
    Natomiast Bogini niewiary tej autorki ogromnie mi się podobała i wywołała we mnie sporo emocji, a nawet kaca książkowego, więc chętnie zabiorę się za Bad mommy, żeby zobaczyć jak tym razem wypadła Terryn Fisher. ;)
    Pozdrawiam!
    https://recenzjeklaudii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja osobiście "Bad mommy" polecam całym sercem ♥ "Margo" mam w planach, ale słyszałam o niej różne opinie. Jedni twierdzą, że jest fenomenalna inni, że taka sobie. Czas to w końcu sprawdzić :D
      Na "Bogini niewiary" też powoli się czaję. O, z tym kacem to ja na bakier bo kolejny mi nie potrzebny xD ale jak polecasz to rozejrzę się za nią szybciej :)
      Pozdrawiam cieplutko ;*

      Usuń
  4. Ciekawy tag! :) Muszę przyznać, że jeszcze żadnej z tych książek nie czytałam, ale kilka mam w planach, np. ''Bad mommy'' i serię o Dworach. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że Ci się podobał :) "Bad mommy" i dwory polecam całym serduszkiem! Pierwszy tom dworów na początku trochę może się ciągnąć, ale następne części to cudo *o*

      Usuń
  5. ,,Bad mommy" Fisher mam zamiar przeczytać, bo opis jest niezwykle ciekawy! :) Serii Lux osobiście nienawidzę xD Fred i George <3 <3

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    Szelest Stron

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moja dotychczasowa książka tego roku i polecam całym sercem ♥ o kurczę xD
      Pozdrawiam ;*

      Usuń
  6. Ale świetny tag! :) Muszę koniecznie przeczytać "Bad Mommy", bo już długo stoi na mojej półce, a jeszcze się z nią nie zapoznałam.

    Pozdrawiam,
    Oliwia z oliviaczyta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że Ci się podobał :) "Bad mommy" polecam całym serduszkiem! ♥
      Buziaki ;*

      Usuń
  7. Ciekawy TAG. Lubie je czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawy TAG! Nie czytałam jeszcze nigdy podobnego.
    Chciałbym zapoznać się z książką ,,Bad mommy" kuj od dłuższego czasu, a Ty jeszcze bardziej mnie do tego zachęciłaś ☺
    Pozdrawiam! włóczykija z Imponderabiliów literackich

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że Ci się podobał ♥ :D
      Polecam całym serduszkiem i bardzo mi miło ♥
      Buziaki ;*

      Usuń
  9. Nie mogę doczekać się nowej Maas - to już w zasadzie tradycja, że sięgam po wszystko, co wychodzi spod jej pióra w ciemno, tak też będzie tym razem. Harry Potter bez braci Weasleyów zdecydowanie nie byłby taki sam! :)

    Pozdrawiam cieplutko!
    BOOKS OF SOULS

    OdpowiedzUsuń
  10. 1. Radykalni. Terror
    2. Elity Edenu
    3. Zombie.pl 2 i Radykalni - Rebelia
    4. --
    5. Siedem minut po północy, Trzynaście powodów oraz Zwyrodniali
    6. Endgame. Klucz Niebios
    7. Chyba Tarryn Fisher ;)
    8. W dalszym ciągu Koudai z Zerowa Maria i puste pudełko
    9. Maccabee Adlai (Endgame) i dzięki Anowi polubiłam Takkkkedę z tej samej książki :)
    10. Był sobie pies

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Złodziejka zapisanych stron , Blogger