niedziela, 27 listopada 2016

Liebster Blog Awards #8

Podobny obraz
Cześć, cześć kochani <3 dzisiaj przygotowałam dla was 8 już LBA  w moim wykonaniu :) Nominowała mnie do niego Ula z bloga Zaczytana Wiedźma. Serdecznie do niej zapraszam, bo warto! :) Co to LBA?

"Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za " Dobrze Wykonaną Robotę ". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia"




1. Jak wiemy książkoholicy cierpią na „ksiązkokupolizm”. Co jest Twoją drugą finansową słabością?
Tak naprawdę... to wszystko :) jeśli coś jest tanie, albo w przystępnej cenie, a bardzo mi się podoba to kupuję :) są to jednak jakieś ozdoby do pokoju, większa ilość książek, ubrania i biżuteria, ale nie buty ;)

Znalezione obrazy dla zapytania czekolada2. Słodka przyjemność, której nie możesz się oprzeć to…?
Czekolada <3 ta moja słabość :/ ale jaka dobra <3 w końcu czekolada nie pyta tylko rozumie xD

3. Posiadasz futrzastego przyjaciela?
Oczywiście! W sumie dawno go nie widzieliście, a on tak urósł! i dostał tyle futra, mówię wam,   masakra będzie jak zacznie linieć xD nie wstawiam jego zdjęcia, będzie oddzielny post ;)
Mowa tu oczywiście o Tuptusiu <3

4. Jaką książkę przeczytałabyś jeszcze raz?
Dwór cierni i róż <klik>
Obsydian <klik>
Wodospady Cienia <klik>
Te książki były naprawdę bardzo dobrze napisane ponieważ bohaterowie, styl, treść <3

Znalezione obrazy dla zapytania tango5. Jakiego tańca chciałabyś się nauczyć?
Nie umiem tańczyć nic, więc wszystko było by dla mnie wyzwaniem xD Może tango albo sambę?

6. Historii, którego z bohaterów nie chciałabyś przeżyć?
Cat z "Alicji w krainie zombie" :(

7. Skąd pomysł na taką a nie inną nazwę bloga?
Uwielbiam czytać więc w pewnym sensie kradnę te strony bo zostają mi w pamięci xD Po prostu ładnie brzmi- moim skromnym zdaniem xD

8. Co chciałabyś znaleźć w tym roku pod choinką?
Książki, więcej Książków, słuchawki :)

9. Ile osób z Twojego życia wie, że prowadzisz bloga? A może robisz to anonimowo?
Wiedzą moi rodzice i brat, ale jeśli ktoś z dalszej rodziny wie to nie przeszkadza mi to. Jednak z przyjaciół wiedzą moje 2 przyjaciółki, a one także prowadzą blogi! : Marta <klik> Natalia <klik>
reszta przyjaciół nie wie ;)
Znalezione obrazy dla zapytania kolejka gra planszowa
10. Literaturę jakiego z autorów pokochałaś najbardziej?
C.C.Hunter oraz Jennifer L. Armentrout :)

11. Jaką grę planszową możesz polecić innym?
Kocham gry planszowe <3 polecam wszystkim kolejkę <3

Moje pytania:
1. Wyławiasz z morza złotą rybkę. Jakie są Twoje trzy życzenia? (pomijamy życzenie "więcej życzeń")
2. Co teraz czytasz?
3. Jesteś zmuszona do zmiany rzeczywistości - do świata której książki się przenosisz?
4. Najlepsza książka jaką przeczytałaś w tym roku to?
5. Twoja ulubiona postać fikcyjna to?
6. Czy lubisz oglądać ekranizacje książek?
7. Skąd pomysł by założyć książkowego bloga?
8. Czytasz książki po angielsku albo w innych językach?
9. Gdybyś mogła wyjechać w miejsce akcji którejś ze swoich ulubionych książek, dokąd byś się wybrała?
10. Jaką książkę ostatnio kupiłaś?
11. Otwórz najbliższą książkę na stronie 66. Jak brzmi pierwsze zdanie?

Nominuję:
- Nanę z bloga Books from whole world
- Olę z bloga Book with hot tea
- Weronikę z bloga Książkowy świat wyobraźni
- Weronikę z bloga Kraina Książek
- Wiktorię z bloga Wolny czas koali...
- Magdę z bloga Pomiędzy Wersami
- dziewczyny z bloga Professional Bookworms
- Tatianę z bloga Lost In My Books
- Lotie z bloga Kraina mola książkowego
- Alphs z bloga Let's do it. Let's fall in love!
- Anę Potter z bloga Harry Potter i Potęga Przyjaźni

Wow.... po raz pierwszy od dawna nominowałam 11 osób :) sukces xD dziękuje jeszcze raz za nominację  :) Mam nadzieję, że dowiedzieliście się o mnie czegoś ciekawego a ja nie zanudziłam was na śmierć xD
Zaczytanych chwil...
Buziaki :*

Udostępnij ten wpis

25 komentarzy :

  1. Chciałabym poczytać post o twoim piesku! Ja również kocham czekoladę, ale także inne smakowite słodkości <3 ! Z tym kręgiem osób, które wiedzą o blogu to rodzice i siostra oraz 3 przyjaciółki, które również je prowadzą :D Więc mamy bardzo podobnie. Powodzenia nominowanym ;) Planujesz świąteczną serię?

    / Zapraszam na mój blog / - Odwiedzam każdy blog zostawiony w komentarzu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam kota, hahah xD ale psy też są cudowne <3
      Piąteczka!
      Właśnie obmyślam co by tu sworzyć :) coś z mnóstwem DIY ;)
      Buziaki :*

      Usuń
    2. To świetnie ;) Nie mogę się doczekać :*

      Usuń
  2. Hmm magia z tańcem polega na tym że nigdy nie uczysz się jednego ;p Zwykle poznaje się postawy kilku. Przynajmniej ja tak miałam + tak było na wszystkich kursach o których słyszałam. I w sumie z książek pod choinką bym się ucieszyła ale chyba nie aż tak jak kilka lat temu. Teraz mam po prostu szerszy krąg zainteresowań ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem czy dałabym radę nauczyć się kilku :P
      Buziaki :*

      Usuń
  3. Też uwielbiam p0lanszówki, a Kolejka wymiata! *.*
    Pozdrawiam cieplutko,
    gabRysiek recenzuje

    OdpowiedzUsuń
  4. Mmm czekolada! <33 Ostatnio jadłam sobie Kinderki i teraz mnie znowu na nie ochota naszła xD
    Ja też nie umiem tańczyć - pjona! xD Ostatnio jak tańczyłam z chłopakiem, to podeptałam mu obie nogi xDD
    Cat miała przerąbane. ;/
    Pozdrawiam! ^^
    https://recenzjeklaudii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. <3 o tak kinderki <3
      dlatego ja nie tańcze xD
      no :/
      Buziaki :*

      Usuń
  5. Czekolada:)
    Czytałaś "Zapomnij ze mną" Armentrout?
    Fajne pytania:)
    Dzięki za nominację.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. <3 jeszcze nie ale mam w planach :)
      cieszę się, że Ci się podobają :)
      Buziaki :*

      Usuń
  6. Ooo, zagrałabym chętnie w "Kolejkę". Chyba już wiem, na co czyhać w bibliotece. :)
    Czekoladaaaa! Zgadzam się - ona po prostu rozumie.

    Pozdrawiam,
    Book Prisoner! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł z tym prezentem pod choinką :3 Masz rację (swoim skormnym zdaniem :*), że nazwa bloga brzmi super <3

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♥
    SZELEST STRON

    OdpowiedzUsuń
  8. Jako, że od piątku marzy mi się czekolada od Milki z oreo lub orzechami przy drugim pytaniu wręcz pociekła mi ślinka. Ja uwielbiam niemal wszystkie łakocie. W momencie kiedy ludzie pytają o status mogę z powagą odpowiedzieć "Od dwóch lat zaręczona z pizzą ".

    Pozdrawiam, Wielopasja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja bff jest od dwóch lat w związku z kaloryferem xD
      tak wszystie łakocie są super <3
      Buziaki :*

      Usuń
  9. Hahaha, książkokupolizm to na szczęście epidemia która jak na razie mnie nie dotyczy :P
    Prawda, czekolada najlepsza przyjaciółka kobiety - zaraz po kocie, który kiedy spotyka Cię w nocy w kuchni nie pyta, tylko żre razem z Tobą <3
    Też polecam kolejkę - całkiem fajna ta gra! Nie grałam, co prawda, ale faktem jest że teraz planszówki widuję coraz rzadziej. Wszyscy wolą chyba inwestować w gry multimedialne. Choć nie wszyscy. Ja w tym roku pierwszy raz w życiu zagrałam np. w Talizmana! Grywam sporo w karty (głównie poker ale ciiii :D), i uwielbiam puzzle, jednak jak wspomniałam też rzadko je spotykam...
    Dziękuję za nominację, sprawiłaś mi ją niezwykłą niespodziankę ;)
    Pozdrawiam i wcale nie zanudziłaś!
    PS: to kiedy Tuptuś? *o*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja bym chciała kupić książki ale jestem bankrutem xD
      dokładnie <3
      Tutaj właśnie ubolewam :( wszyscy się chowają w elektronice, a takie zwykłe planszówki nawet taki Chinczyk. Można się pośmiać, spędzić miło czas :) ja też gram często w karty :) ale w pokera nie umiem xD
      Mam nadzieję, że pozytywną :)
      jutro (wtorek) albo w czwartek :) zależy czy uda mi się zrobić w miarę ładne zdjęcia :)
      Buziaki :*

      Usuń
  10. Rozumiem miłość do czekolady. Chociaż od kilku lat nie jem słodyczy w ogóle, jeśli już zdarza mi się coś przekąsić, jest to właśnie czekolada (gorzka 90%, ale zawsze ;)). Ja także uwielbiam gry planszowe i Kolejka jest naprawdę świetna! Ostatnio grałam w jeną genialną grę - Czarne Historie. Nie wiem, czy znasz, ale jeśli nie, to musisz ją poznać! Idealna , szczególnie jeśli ktoś lubi kryminały lub po prostu rozwiązywanie zagadek. :)

    Pozdrawiam cieplutko
    Dominika z BOOKS OF SOULS

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za nominację. Na pewno odpowiem, tylko jeszcze nie wiem kiedy XD

    OdpowiedzUsuń
  12. Haha! Bardzo się uśmiałam z odpowiedzi i czekam na wpis o futrzastym przyjacielu!

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.