Liebster Blog Awards #7

Znalezione obrazy dla zapytania liebster blog awardCześć, cześć :)
Chciałam przygotować dzisiaj dla was Babeczkową Wyliczankę, ale zaczęłam czytać pewną książkę i myślę, że jeden przystojniak może tam dużo zmienić ;)  Tak więc dzisiaj zapraszam was na7 LBA w moim wykonaniu. Zostałam nominowana przez Koala Czyta z bloga Co robi koala w wolnym czasie? Zapraszam do niej serdecznie :)

Zatem, zaczynamy :)

1.Ile książek czytasz średnio w miesiącu?
Jeśli nie dopadnie mnie niechęć przez którą nie chce mi się nic czytać to 4-6. muszę czytać przynajmniej 1 tygodniowo ponieważ jeden post w tygodniu to recenzja ;) logika :D

2.Ulubiona książka? (Wiem, że to trudne, ale dacie radę!)
Jedna? To nie realne! Zacznijmy od tego, że większość przeze mnie przeczytanych książek to serie :D Dwór cierni i róż~ tak to najlepsza książka roku :) Ale słyszałam też dużo dobrych słów o Prawdodziejce więc mam nadzieję, że uda mi się ją jeszcze w tym roku przeczytać :)

3.Jaką książkę ostatnio kupiłeś/aś?
Gregor i niedokończona przepowiednia. Mam nadzieję, że pamiętacie o wyzwaniu podróż wyobraźni? haha :D ( bo to właśnie ta książka, jest pierwszą i jej recenzję napisaną przez Weronikę zobaczycie w niedzielę ;)

4.Wybierasz się na targi w Krakowie? Jeśli tak o w który dzień zamierzasz być?
 Oh jak ja chciałam tam być :( miałam być w sobotę ale się rozchorowałam i nie byłam :/ za rok na pewno będę :)

5.W jakim najdziwniejszym miejscu czytałaś/eś?
Nie wiem :D zazwyczaj czytam w pokoju, w pociągu lub w aucie więc chyba takiego nie ma :D

6.Na czym czytasz e-booki?
Nie czytam e-book'ów ;)

7.Korzystasz z wattpada?
Nie.

8.Lubisz czytać lektury szkolne?
Zależy jakie. Większość czytam :) nie przeczytałam tylko Hobbita, bo śmiertelnie mnie zanudził i po 7 stronach rzuciłam tą książkę :D tak wiem 7 stron to mało, ale już wcześniej chciałam czytać Książki tego autora ale nie wyszło :/ Ale chcę kupić sobie ładne wydanie hobbita dzięki czemu zmobilizuje się do jego przeczytania :D

Znalezione obrazy dla zapytania fotografia zdjęcia9.Czym się interesujesz?
Fotografią, podróżami, wrotkami, książkami ♥

10.W jaką postać najbardziej chciałbyś/ chciałabyś się wcielić?
Szczerze? w żadną. Wiele postaci lubię, ale... jakbym się w jakąś zamieniła to nie mogłabym czytać książek i pisać bloga ponieważ to nie wchodzi w fabułę :D Chociaż.... Zamieniłabym się w Allie  z Wybranych. Chciałabym poznać na żywo kilka osób oraz pochodzić na niektóre zajęcia :)

11.Czytasz książki zamiast się uczyć? Czy raczej stawiasz naukę na pierwszym miejscu?
Hahaha, tu się nawet zastanawiać nie muszę. Oczywiście, że wybieram książki. Obecnie mam kryzys naukowy ponieważ przez 4 lata brakowało mi jednej, JEDNEJ piątki do czerwonego paska. Teraz nie wiem czy nie odpuszczę. Książki są dużo lepsze   :D

Dziękuję za nominację ♥  Dzisiaj nikogo nie nominuję, ale jak ktoś by chciał odpowiedzieć na te pytania to zapraszam :D Chcę też zacząć pisać recenzje filmów więc niedługo możecie się jakieś spodziewać :) Na dzisiaj to wszystko, mam nadzieję, że moje odpowiedzi was zadowoliły :) Jutro albo  niedzielę będę bawić się trochę w wyglądzie bloga i tu od razu zapowiadam, że stworzę specjalną zakładkę na LBA i Tagi i to tam w komentarzach proszę byście mnie nominowali, ponieważ zgubiłam już jedną nominację :/
Ale jest piatek, piąteczek, piątunio więc cieszymy się! :) Kochani  życzę wam zaczytanych chwil :*
Buziaki :*

PS: Pamiętacie, że w niedzielę będzie zamiana recenzji z okazji wyzwania "Podróż Wyobraźni " ?(jeśli nie wiesz o co chodzi, to klikaj mnie szybko :* )

7 komentarzy:

  1. Wow! 5-6 książek w ciągu miesiąca? Chyba nie przeczytałam tyle w ciągu... hmm... całego życia? Nie rozpatrujmy jednak mojego lenistwa :) recenzje filmów to świetny pomysł na najbliższe posty i chętnie zobaczyłabym co tam sobie oglądasz:))

    typoweblog.blogspot.com - zapraszam na mój blog!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj przesadzasz :D
      Głównie bijatykę, najlepiej z Jason'em Statham'em ♥ bajki Disney'a albo to co po prostu leci :D
      Buziaki :*

      Usuń
  2. Nie przepadam za lekturami szkolnymi, zwykle dają jakieś słabe i nie chce mi się czytać. Podziwiam że masz tyle czasu na czytanie. Serdecznie zapraszam : twojulubionyblogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety :( a szkoda, bo tak odstrasza się od książek ♥
      Buziaki :*

      Usuń
  3. Super odpowiedzi! Dzięki, że wykonałaś ten tag :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, że tak długo musiałaś czekać ♥ Dziękuje za nominacje :)
      Buziaki :*

      Usuń
  4. Uwierz mi - Hobbit to świetna, przygodowa, czasem nawet zabawna książka. I przyznaję że na początku jest troszeczkę nudny, ale przewiń sobie dalej, np kidy Bilbo biegnie do krasnoludów....No, nie mówię więcej ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Złodziejka zapisanych stron , Blogger