Book haul! czyli książki kupione przez ostatnie 3 miesiące


Cześć, dzień dobry w słoneczny poranek! Jesień to moja ulubiona pora roku na czytanie książek. Opatulam się kocem, zabieram herbatę\kakao i czytam dopóki ktoś mi nie przeszkodzi xd Przez ostatnie trzy miesiące kupiłam kilka.. no dużo książek. Ale ja nawet nie wiem jak to się stało, no bo standardowo kupiłam książki w sierpniu by lepiej zacząć nowy rok szkolny, we wrześniu było też sporo promocji, a październik... rządzi się swoimi prawami. Całe szczęście, że nie ma mnie na ktk bo mój portfel i półki by tego nie wytrzymały 😅😂a więc bez zbędnego przedłużania, zapraszam !



Myślę, że serię o Sherlock'u Holmes'ie, którą napisał Arthur Conan Doyle nie trzeba nikomu przedstawiać. Znak czterech, Sprawy Sherlocka Holmesa, Wspomnienia Sherlocka Holmesa, Powrót Sherlocka Holmesa, Studium w szkarłacie, Pożegnalny ukłon, Dolina strachu, Przygody Sherlocka Holmesa, Pies Baskervillów trafiły na moją bibloteczkę i mam nadzieję, że się polubimy. Bo i film i serial z Benedict'em  Cumberbatch'em nie podobały mi się, ale za to Elementary i filmy z Robert'em Downey Jr. uwielbiam xD Księga ogni Ty przeciw mnie to książki które czytała moja koleżanka, zobaczymy czy mnie się spodobają.




"Archie. Tom pierwszy" Mark Waid, Fiona Staples,  - jest to mój pierwszy komiks ever. Oglądam Riverdale więc myślę, że będzie fajnym uzupełnieniem. Dodatkowo ma ładną kreskę.


"Szklany tron. Książka do kolorowania" Sarah J. Maas - to kolorowanka, którą upolowała mi koleżanka i jestem jej za to dozgonnie wdzięczna. Nie mogę się doczekać aż w końcu pokoloruje coś w środku..


Zostając przy Maas.. Królestwo popiołów. Część 1 Królestwo popiołów. Część 2. W tym poście <klik> pisałam tbr, w którym pojawiła się cała seria. Przeczytałam wszystkie części po sobie i bałam się, że to będzie za dużo na raz, skończę z kacem książkowym ,ale zakończenie serii nie było niestety niczym epickim- jest to otwarta furtka, więc może doczekamy się czegoś jeszcze z tego uniwersum? Nie zmienia to faktu, że uwielbiam tą serię,  a intrygi, wszystkie postaci wzbudzają sporo emocji. Jednak w moim serduszku pierwsze miejsce mają dwory ♥️
Tancerze burzy, Bratobójca, Głosząca kres to trylogia, która od dłuższego czasu była w moim koszyku internetowym, ale zawsze jakoś pojawiały się "ważniejsze" książki. Przeklęci święci Maggie Stievater to historia kupiona przeze mnie na próbę. Wcześniejsze książki tej autorki podobały mi się albo bardzo, albo prawie wcale. 



Romanowie czyli mój osobisty hit zakupowy- twarda oprawa, z obwolutą, która kosztowała 14,90 w carrerfour. Zakon drzewa pomarańczy. Część 1 i Zakon drzewa pomarańczy. Część 2 każdy kto śledzi social media na pewno widział szał na temat tej powieści. Sama ufam Bestselerkom więc widząc ich polecenie i promocję w empiku- zaopatrzyłam się w swój komplet. Opowieść podręcznej zaczęłam serial i nawet mi się podobał, książkę czytała też moja mama i jej się podobała. Mamy całkowicie inne gusta czytelnicze, więc jestem ciekawa co ja będę o niej sądzić. Apartament Szczurynki to książki kupione przez ładną okładkę, ale poczytałam parę recenzji i myślę, że będą mi się bardzo podobać. 

I tak z wynikiem kupionych 23 książek zamykam ostatnie trzy miesiące. Nie jest to mało książek, ale pociesza mnie to, że niektórzy kupują więcej 😅Na razie planuję nie kupować książek, chcę najpierw przeczytać trochę pozycji z swojej biblioteczki, chociaż jak wiadomo- wszystko może się zdarzyć :D

Posiadacie, którąś z wyżej wymienionych pozycji? Koniecznie mi napiszcie c;
Zaczytanych chwil!

7 komentarzy:

  1. Ja ostatnio zakochałam się w Dworach <3 Po pierwszym tomie nie byłam przekonana, ale przy drugim już całkowicie przepadłam. Teraz jestem w trakcie czytania trzeciego i aż nie chcę go kończyć. Szklany tron tez planuję kiedyś przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dwory są świetne ♥︎ zwłaszcza ostatnie 150 stron pierwszej części i cała druga c;
      Szklany jest świetny nie licząc ostatniej części, a czwarta i piąta to mistrzostwo 😍

      Usuń
  2. Nie znam żadnej z tych książek, ale Tobie życzę wspaniałej lektury. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Sherlocka oczywiście, że znam i czytałam wszystkie książki :D Opowieść podręcznej też czytałam i to jest bardzo specyficzna lektura - oszczędna w słowach, ale przekazuje więcej niż tysiąc słów :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę szybko nadrobić , bo chyba tylko ja jeszcze nie czytałam 😅😁dzięki serialowi wiem, że historia trudna, ale myślę, że jednak potrzebna i przerażająca trochę w swojej prostocie..

      Usuń
  4. "Szklany Tron. Książka do kolorowania" chętnie zobaczyłabym na swojej półce ;)

    Pozdrawiam i zapraszam na książkowe rozdanie:
    http://znalezionewsrodwielu.blogspot.com/2019/10/ksiazkowe-rozdanie.html !

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Złodziejka zapisanych stron , Blogger