Co robić w jesienne dni?

Cześć, cześć kochani ♥
Za oknem pochmurno, deszczowo i przede wszystkim zimno. Przyszła już jesień. Nie jest to moja ulubiona pora roku, zdecydowanie wolę wiosnę i lato, ale podczas tych mniej lubianych kwartałów te można spędzić miło czas. Dzisiaj przychodzę do was z kilkoma pomysłami, inspiracjami co można robić w jesienne dni :)


1. Układnie puzzli
2. Czytanie książek
3. Nadrobienie seriali
4. Rysowanie
5. Pisanie własnych historii. 

Znalezione obrazy dla zapytania czytanie książek\

6. Praca nad blogiem
7. Przeróżne DIY
8. Palenie świeczek
9. Zmiana wystroju wnętrz
10. Upiecz coś

Znalezione obrazy dla zapytania blogowanie

11. Graj w gry planszowe i karty
12. Pracuj na komputerze/ telefonie na łóżku
13. Uwieczniaj wszystkie chwile na zdjęciach
14. Odkryj nowe blogi
15. Zbuduj namiot z koców

Znalezione obrazy dla zapytania fotograf

16. Zaplanuj imprezę halloweenową
17. Stwórz domowe spa
18. Ćwicz
19. Pozbieraj kasztany
20. Zorganizuj ognisko


Znalezione obrazy dla zapytania kasztany

A wy co robicie w jesienne wieczory? Mam nadzieję, że nie dajecie się ponieść jesiennej rutynie ;D
W weekend będę bawić się szablonem więc jakbyście weszli na bloga i zobaczyli, że coś nie działa- to tymczasowe, pewnie jestem w trakcie zmian :D
Miłego dnia i do piątku ;*

11 komentarzy:

  1. Jaki namiot z koców! Bazę chyba! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja nienawidzę jesieni, wtedy zawsze tracę chęci do życia i myślę tylko: "Byle do zimy". W zimę można przynajmniej pozjeżdżać na sankach albo pobić kolegów śnieżkami...
    Najprawdopodobniej w zimne wieczory skończę z telefonem w dłoni przeglądając zakamarki youtube, postaram się też zorganizować swoją mangowo-książkową półkę, bo miejsca coraz mniej, a w październiku kolejna dostawa ;o. Pewnie też skorzystam z twojej porady i zorganizuję ognisko ze swoją paczką... albo klasą z wychowawcą, w końcu z dwoma piromanami różne rzeczy się mogą dziać xD.
    Pozdrawiam <3
    (ps. wiem, że męczę cię o to od co najmniej roku, ale okres jesień-zima jest idealną porą na przeczytanie "Powiedz wilkom, że jestem w domu" :). Wciąż wyczekuję tej pozycji na twoim blogu ;p)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także cierpię na tak zwaną "Jesienną depresję". Masakra :/
      Ja tak teraz spędzam większość mojego czasu co jest trochę przerażające xD
      Ale super ♥ Ja mangi ma dopiero przed sobą ;)
      Tak wiem, planuję kupić na targach ♥
      Pozdrawiam cieplutko ♥

      Usuń
  3. Układanie puzzli jest idealne! Chociaż ja nie jestem w tym specjalnie dobra - ostatnim razem, kiedy zabrałam się za układanie 4000 puzzli, leżały na mojej podłodze okrągły rok :') Ja w czasie jesieni głównie czytam, pracuję nad blogiem i ćwiczę. Mogłabym robić dużo więcej, ale ostatnio szkoła bardzo ogranicza mi czas :(

    Pozdrowienia i buziaki!
    BOOKS OF SOULS

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie ♥
      Hahah :D Ale się za nie zabrałaś- a to już coś!
      O tak szkoła, dla mnie teraz to jakaś masakra :( Nie mam na nic czasu :/
      Pozdrawiam cieplutko ;*

      Usuń
  4. Ja stawiam oczywiście na czytanie! :) Niemniej jednak lubię też oglądać seriale, robić zdjęcia i czytać blogi.
    Będę miała teraz miesiąc wolnego, więc myślę, że jesień szybko mi minie, bo planuję przeczytać w październiku naprawdę dużo książek! ^^

    Pozdrawiam!
    volusequat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę ostatnio robię byle tylko nie czytać ♥ :(
      Ooo, zazdroszczę! U mnie teraz jest taki nawał w szkole, że się z niczym nie wyrabiam :')
      Pozdrawiam ;*

      Usuń
  5. Czytanie rysowanie robienie zdjęć spacery

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Złodziejka zapisanych stron , Blogger