Polski Tag Książkowy


Cześć, cześć kochani ♥
Dzisiaj przygotowałam dla was tag, do którego nominowała mnie Aoi Akuma z bloga Królowa Książek. Jest to raczej mało znany "Polski Tag Książkowy", który mi się bardzo spodobał. Przepraszam, że odpowiadam tak późno, a was  bez zbędnego przedłużania zapraszam dalej :)


Biało-czerwona flaga, czyli książka, w której krew została oddana w dobrej sprawie.
Pierwsze pytania a ja się zacinam :D  Idealną książką w tej kategorii jest "Podarunek Śmierci" Bree Despain. Jest to 3 część trylogii więc nie będę nic zdradzać, ale... to było takie piękne ♥

Warszawka Syrenka, czyli książka, której akcja dzieje się w wielkim mieście.
Ostatnio wszędzie daję tą książkę, a mowa tu o "Nici Adrianny". Akcja powieści toczy się w Warszawie oraz w Poznaniu. Myślę, że można je zaliczyć do Wielkich miast :D

Fiat125p, czyli zapomniana książka, o której powinien usłyszeć świat.
Po przeczytaniu tego pytania, od razu w głowie miałam dwie propozycje: "Endgame" oraz "Wodospady cienia". Te książki są cu-do-wne ♥ Wkręciłam się w nie tak mocno, że nawet nie zauważyłam kiedy przeczytałam 300 stron. Z bohaterami bardzo się z zżyłam i miałam nadzieję, że uda im się osiągnąć cel. W końcu, kto nie lubi akcji? :D

Morze Bałtyckie, czyli książka z otwartym zakończeniem.
Wybór nie był trudny, jest to "Niepokój" Maggie Stiefvater. Trylogia "zakończyła" się w taki sposób, że z głównych wątków tylko połowa została wyjaśniona. Ale spokojnie autorka ma plan! Chcesz poznać więcej szczegółów? Kup dodatek "Grzesznik", tam dowiesz się reszty. A ja rzadko czytam dodatki xD

Muzeum Powstania Warszawskiego, czyli książka, przy której nie sposób nie płakać. 
Płakałam przy wielu książkach np. "Wierna", "Alicja i królowa zombi", "Podarunek Śmierci",...
Ale książką, która wzbudza mnóstwo emocji jest "Promyczek" ♥ Myślę, że każdy o tej książce słyszał, przez pewien czas był na nią ogromny szał i dzięki temu nie trzeba tu dużo mówić...

Kogo nominuję do wykonania Polskiego Tagu?
Każdego kto ma tylko na to ochotę! Oraz Aisak z Ukochanych historii.

Dziękuje jeszcze raz za nominację i zapraszam was na blogi obu dziewczyn :)
Słyszeliście o tym tagu? Zgadzacie się z moimi odpowiedziami, a może macie całkowite inne propozycje? Napiszcie mi koniecznie na dole :)
Zaczytanych chwil,
Olcia

6 komentarzy:

  1. Mam zamiar przeczytać "Endgame".
    Pozdrawiam, Ola
    bookwithhottea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już po lekturze, a recenzja na blogu więc jeśli nadal nie czytałaś to zapraszam :)
      Pozdrawiam cieplutko ;*

      Usuń
  2. Ciekawy pomysł na tag. Niestety nie znam żadnej z wymienionych książek.
    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podobał :) Serdecznie polecam wszystkie :D
      Pozdrawiam cieplutko ;*

      Usuń
  3. Świetny tag i nominowałam Cię do następnego xD

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Złodziejka zapisanych stron , Blogger