Ci co nic nie zmieniają wiele tracą ...


Dzisiaj jest 10 marca
, godzina 19:01. A po mojej głowie przebiegła jedna myśl. Czas na zmiany.
Każde życie jest pełne zmian. Jedne są bardziej widoczne inne mniej. Jedne zaplanowane inne nie. Jednak Ci co nie zmieniają nic tylko tracą.
Ostatnio były moje 15 urodziny. Zauważyłam też wiele szczegółów jakich nie widziałam wcześniej. Jaka byłam szczęśliwa gdy całą rodziną graliśmy w państwa miasta czy jedząc grilla. Teraz moje życie stało się trochę pomieszane. Zmieniły się moje "fundamenty". Zaniedbałam szkołę, ale nauczyłam się jeździć na wrotkach. Nie nauczyłam się na sprawdzian bo sprzątałam w pokoju. Czas umykał mi ostatnio bardzo szybko. Rano tylko wstawałam, a po chwili jak po pstryknięciu palcami już był wieczór. Moje życie obróciło się o 180 stopni. Ale ja nie żałuję. Zawsze robiłam to  co uważałam za słuszne. I wiem, że gdybym tego nie robiła nie byłabym teraz kim jestem A kim jestem? To też jest ważne pytanie, ale ważniejsza jest nasza odpowiedź. A więc. Kim jesteś? Ja jestem niepoprawną optymistką, wredną zołzą, upartą jak osioł dziewczyną, ale jakże szczęśliwą z siebie i ze swoich osiągnięć. Bo w  życiu chodzi o to by cieszyć się ze wszystkiego. Z małych i dużych osiągnięć. Bo gdy połączy się je w całość są czymś więcej niż jednym medalem. Są wspomnieniami. Chwilami, które się chce i będzie się pamiętać do końca. Mam nadzieję, że moje życie będzie jeszcze pełne zmian. Uwielbiam swoje życie i nie chciałabym żeby skończyło się tak szybko, zważając na to, że nie powiedziałam jeszcze ostatniego słowa. A jak ono brzmi? Jeszcze się dowiem...

I jak wam się podobał mój wstęp? Mi się teraz zrobił tak dobry humor, że mogłabym wszystkich wyściskać :D ♥ Ale dlaczego ja tu mówię o zmianach? Ponieważ moje życie się ostatnio cały czas zmienia, a  co za tym idzie też ten blog. W końcu to moje drugie życie ♥ Zauważyłam, że nie lubicie kiedy wstawiam swoje opowiadania, dlatego teraz co drugi tydzień będą się pojawiać 4 posty w tygodniu. We wtorek normalny post, w czwartek dodam opowiadanie, w piątek post i w niedzielę post.
Nawiązując do urodzin. Chcielibyście zobaczyć jakieś zdjęcia z imprezy lub wyjazdu z moimi bff ? W niedzielę albo we wtorek pojawi się poradnik dotyczący prezentów, w którym pokaże także swój prezent dla mojej bff.
Czas ucieka, więc i ja uciekam. Czas coś zmienić :D Jeśli chcielibyście jakieś chwile zatrzymać na dłużej to zapraszam was na pewne diy które wam to ułatwi <kliknij mnie, przecież nie gryzę :P >
I to chyba wszystko co chciałam wam dzisiaj przekazać. Jutro będę bawić się w fotografa i na instagramie pojawi się kilka zdjęć nie tylko książkowych. I do zobaczenia w niedzielę, mam nadzieję ♥
Zaczytanych chwil
Olcia

10 komentarzy:

  1. W życiu potrzebne są zmiany :)
    Spóźnione wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  2. Już wcześniej mówiłam jak bardzo chciałabym zobaczyć te twoje prezenty, oo a zdjęcia z bff też były by cudowne!
    4 posty w tygodniu to naprawdę sporo, ja chyba zostanę przy trzech.
    Tak to jest, że niektórym podoba się coś innego, nie przejmuj się ;*
    No więc czekam na kolejne posty z nowym grafikiem ;)
    Miłego dnia! Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno wstawię :)
      Ja jednak chciałabym publikować to "opowiadanie" na blogu dlatego cztery.
      Każdy ma w końcu inny gust :)
      haha postaram się wstawić ;)
      Nawzajem :)

      Usuń
  3. Ej, laska to ty starsza ode mnie jestem ;.; Myślałam, że ty młodsza jesteś xD A już 15 masz! Ja dopiero w czerwcu :(
    Optymiści łączmy się!
    Wyściskać? Dawaj przytulasa! *przytulas*
    Świetny post! Naprawdę ślicznie to wszystko opisałaś <3
    Buziaki :*
    pomiedzy-wersami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czasem tak bywa xD haha :D do czerwca mało już zostało ;) szybko zleci. I jeszcze wakacje się zaczną ♥
      łączymy się!
      *przytulas*
      ooo... dziękuje bardzo ♥
      Buziaki :*

      Usuń
  4. Ja tam uwielbiam Twoje opowiadania, są genialne! ♥ Jedyne do czego mogę się przyczepić to, to że są za krótkie, i nie mogę przeczytać wszystkich rozdziałów na raz, tylko muszę czekać ;/ :D
    Sto lat, sto lat, niech żyje, żyje nam, a kto Ola! Wszystkiego najlepszego, spełnienia marzeń,czego serduszko zapragnie! ♥
    Wow 4 posty, ja mam problem, żeby dwa wstawić w tygodniu, ale dobra więcej do czytania dla mnie! :D ♥♥ A wstawiaj jakie chcesz posty, i tak je przeczytam :) ♥
    Pozdrawiam cieplutko, Buzziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje bardzo ♥przez to, że będą raz na dwa tygodnie będę wstawiać trochę dłuższe ♥
      dziękuje bardzo ♥♥♥
      haha :D ooo ♥ jesteś kochana ♥ dziękuje, że jesteś ♥
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  5. Kurczę post daje kopa, ale takie pozytywnego :)
    Najważniejsze jest to, by być szczęśliwym. Dorośli często tego nie pojmują. Nauczyciele nie chcą zrozumieć, czemu nie odrobiłaś pracy domowej, bo widzieli cię na wsi z przyjaciółką. Uważają, że skoro masz czas na takie głupoty to i na lekcje także. Ja myślę, że trzeba znaleźć granicę w tym wszystkim, ale bez przesady, jak czasami wybiorę swoje szczęście i ten durny spacer to chyba świat się nie zawali, prawda? :) Czasami zastawiam się czy nauczyciele byli kiedykolwiek młodzi i też chcieli pocieszyć się życiem i mieć trochę wolnego... Mnie takie małe rzeczy uszczęśliwiają, więc nie mam zamiaru ze względu na kogoś z nich rezygnować. Tak jak napisałaś duże rzeczy cieszą, ale małe także :)

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♥
    Szelest Stron

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale fajnie :D ♥
      ale ładnie powiedziane ♥ oczywiście, że świat się nie zawali, a ty musisz być szczęśliwa. Każde rzeczy i uczynki cieszą♥
      ♥♥♥
      Pozdrawiam c:

      Usuń

Copyright © 2014 Złodziejka zapisanych stron , Blogger