Wyzwania książkowe na 2017


Cześć, cześć kochani ♥

Dzisiaj przygotowałam dla was wyzwania książkowe, w których będę brać udział. Wiem, że te wyzwania powinny być robione już od stycznia... ale co ja poradzę, że je dopiero teraz znalazłam, a są genialne? Może i wy weźmiecie udział? Zapraszam c;
*klikając w banery, przenosicie się do autorek. Wszystkie banery są także na dole strony ;)*



Przeczytam tyle ile mam wzrostu.

Ja mam 170 cm wzrostu więc będzie ciekawie xD a ja jeszcze dzisiaj narzekałam, że jestem niska :/ no cóż życzcie mi szczęścia! haha :D



Karciane wyzwanie książkowe 2017

Powiem wam szczerze, że to jest moje ulubione wyzwanie. Można je wykonać na kilka sposobów. Ja wybieram ten najtrudniejszy czyli przeczytanie czegoś z każdej kategorii. Mamy także dwa jockery. Koniecznie kliknijcie obrazek, by przenieść się do reguł bo wyzwanie jest świetne ♥



Wielkobukowe wyzwanie 2017

Trzecim i ostatnim wyzwaniem w jakim biorę udział jest wyzwanie Wielkiego Buka. Dzięki temu wyznaniowi poznam trochę bliżej świat :) Zapraszam do kliknięcia w obrazek i do Wielkiego Buka by zapoznać się z zasadami i podpowiedziami jakie książki wybrać.



I tak właśnie prezentują się trzy wyzwania książkowe, w których biorę udział. Wszystkie znalazłam wczoraj i bardzo mi się podobają. Wszystkie wam polecam i zapraszam do wzięcia udziału w nich :) A wy wykonujecie jakieś czytelnicze wyzwania? Może, któreś z powyższych?
Zaczytanych chwil
Olcia

15 komentarzy:

  1. W wielkobukowym już biorę udział. Karciane jest świetne! Dzięki :)
    http://blogzpotrzebypisania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Poklikam i poczytam jak będę na lapku - za dużo kombinowania z linkami na telefonie grozi utratą zmysłów xD
    Zaciekawiłaś mnie tym wyzwaniem Karcianym, koniecznie to sprawdzę!
    Buziak ;*
    Q.

    www.doinnego.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyzwanie Karciane prezentuje się bardzo ciekawie, ale... spasuję. :) Ja w tym roku biorę udział w 52 książkach na 2017, Olimpiadzie Czytelniczej oraz ABC czytania! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja biorę udział w Wielkobukowym wyzwaniu. A karciane wyzwanie wygląda bardzo ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Z 170cm wzrostu jesteś niska? To co mam powiedzieć ja z moimi 163cm? :D Sama nie biorę udziału w żadnym książkowym wyzwaniu na ten rok, jakoś mnie do tego nie ciągnie. Jedynym moim celem jest dobicie do 100 książek przeczytanych w 2017 roku - zobaczymy, czy dam radę! :)

    Pozdrowienia i buziaki!
    BOOKS OF SOULS

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo większość mojej klasy jest między 175 a 185 xD
      ja też chce przeczytać 100 książek ♥ musisz dać radę!
      Buziaki :*

      Usuń
    2. W takim razie co mam powiedzieć z moimi 156 cm?! :D

      Usuń
  6. ja biorę jak na razie tylko w jednym xD 73 książki na 2017 r. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Sowie bardzo miło, że wyzwanie się spodobało. Trzyma pluszowe kciuki za realizację wszystkich podjętych wyzwań:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Złodziejka zapisanych stron , Blogger