Albo albo book tag

Cześć, cześć kochani ♥

Dzisiaj przygotowałam dla was "Albo albo book tag".  Ja nominowałam sama siebie i zachęcam do zrobienia tego samego, ponieważ tag jest bardzo przyjemny. Jest to także mój 100 post ♥
Bo się rozkleję... zaczynajmy! :D

WOLISZ CZYTAĆ TYLKO SERIE CZY TYLKO POWIEŚCI JEDNOTOMOWE?
Właśnie spojrzałam na swoją biblioteczkę i powieści jednotomowe mogę policzyć na palcach jednej ręki. Od zawsze uwielbiam czytać serie - od tego zaczęłam swój nałóg- serie mają niesamowity klimat. Uwielbiam także poznawać dalsze losy swoich ulubionych bohaterów.

WOLISZ CZYTAĆ TYLKO AUTORKI CZY TYLKO AUTORÓW?
*Znów patrzy na biblioteczkę i uśmiecha się szeroko*
Na swojej biblioteczce posiadam tylko dwie powieści napisane przez autorów. Ale nawet sytuacja wyglądałaby zupełnie na odwrót i tak wybrałabym autorki ponieważ moją ulubioną pisarką jest Sarah J. Maas♥♥♥, a to co ona tworzy w książkach to jest po prostu czysta magia. Uwielbiam także twórczość C.C.Hunter i Jenifer L.Armentrut ♥♥♥

WOLISZ KUPOWAĆ TYLKO W EMPIKU CZY TYLKO NA STRONACH INTERNETOWYCH?
Połowa książek z mojej biblioteczki pochodzi właśnie z empika. Bo tam zawsze wszystko jest i Ola nie znała kiedyś księgarni internetowych :( A wybieram właśnie je czyli księgarnie internetowe. Uwielbiam kupować książki na "Czytam.pl" i "Nieprzeczytane.pl" ponieważ niektóre książki są taniej tu, a niektóre tu :D

WOLISZ, ŻEBY WSZYSTKIE KSIĄŻKI ZOSTAŁY ZEKRANIZOWANE W FORMIE FILMU CZY SERIALU?
Niewszystkie książki nadają się na serial albo film. Wyobrażacie sobie film na podstawie 16-stu części Pretty Little Liars? Abo serial na podstawie "Ponad wszytsko"? Ja niestety nie. A uwielbiam oglądać i to i to, chociaż ostatnio oglądam zdecydowanie więcej seriali.

WOLISZ CZYTAĆ 5 STRON DZIENNIE CZY 5 KSIĄŻEK TYGODNIOWO?
Myślę, że odpowiedź na to pytanie jest zbędna bo jest oczywiste, że 5 książek tygodniowo.

WOLISZ BYĆ PROFESJONALNYM RECENZENTEM CZY AUTOREM?
Oby dwie opcje są świetne. Moje "recenzję" nie są jakieś rewelacyjne, ale chyba każdy książkoholik marzy o tym by napisać i wydać chociaż jedną książkę. Ja zaczęłam już jedną pisać to będzie świetny powód do śmiechu na starość albo wybrałabym życie pisarza :D

WOLISZ CZYTAĆ 20 ULUBIONYCH KSIĄŻEK W KÓŁKO CZY SIĘGAĆ PO NOWE POZYCJE?
Niektóre pozycje przeczytałam nawet po 3 razy ale myślę, że nie powinniśmy się ograniczać. Opowieści jest teraz tysiące, a ja z miłą chęcią je wszystkie  poznam :)

WOLISZ BYĆ BIBLIOTEKARZEM CZY SPRZEDAWCĄ KSIĄŻEK?
Podobno w sklepie lepiej płacą :D haha. Sama zaczęłam ostatnio wypożyczać pozycje z biblioteki, poczytać tam w ciszy było by miło, ale tam jest zero rozmów, a co za tym dzielem się opiniami o książce! A przeczytać coś świetnego i nie powiedzieć o tym nikomu... masakra :/ haha :D

WOLISZ CZYTAĆ TYLKO ULUBIONY TYP LITERATURY CZY WSZYSTKO POZA TWOIM ULUBIONYM TYPEM LITERATURY?
Uwielbiam młodzieżówki, fantastykę i kryminały, bo to są takie książki przy których się nie nudzę. Z miłą chęciączytałabym tylko je ♥♥♥ a taka biografia? o fuj...

WOLISZ CZYTAĆ KSIĄŻKI TYLKO FIZYCZNE CZY TYLKO E-BOOK?
Oczywiście, że książki fizyczne! To jak pachną, układają się na półce, trzymają się w dłoni ♥

 I tym o to sposobem zakończyłam odpowiadanie na pytania tagu. Odpowiedzielibyście podobnie jak ja, czy całkowicie inaczej? Powiem wam szczerze, że przez ostatnie 30 minut mam niezłą zagwostkę czy książki do biblioteki mam oddać jutro czy miałam oddać w poprzedni poniedziałek :D ale tak to jest jak się jest roztrzepaną osobą :D Miłej niedzieli, kochani :*
Zaczytanych chwil
Olcia

20 komentarzy:

  1. Ja osobiście w Empiku kupuję tylko jeśli książki nigdzie indziej nie ma albo chce ją na już... Ostatnio chcialam tam dwie sztuki kupić ale uznałam że jeszcze nie oszalałam by za dwie "zwykłe" książki dac 80zł...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tak samo :D piąteczka!
      moim zdaniem z cenami to ostro przeginają :/

      Usuń
  2. ,,Połowa książek z mojej biblioteczki pochodzi właśnie z empika'' - trudno mi opisać moją minę w tamtym momencie. Dla mnie ten dyskont to jedne wielkie zdzierstwo; w empiku za stówę kupię dwie, może trzy książki, a w księgarniach internetowych za tą samą kwotę cztery pozycję będę mogła spokojnie zamówić. Także wnioski formują się same.

    Pozdrawiam, Wielopasja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo ja wcześniej nie znałam księgarni internetowych :( ile ja tam kasy wydałam... załamka życiowa :(
      Tak, w empiku są zdecydowanie wygórowane ceny. Ale dużo ludzi kupuje tam książki.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Ja do Empiku wchodzę głownie po to, żeby sobie popatrzeć na książki XD
    Jestem chyba jedną z niewielu osób, które nie marzą o napisaniu własnej książki :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My zawsze jak chodzimy po zakupach to mijamy wielki empik, no i raz na jakiś czas uda mi się tam zajrzeć. Wtedy też właśnie oglądam książki, co mnie może zainteresować, jak co jest wydane... xD
      Ja zawsze o tym marzyłam ♥ Ale dzięki temu jesteś unikatowa :*
      Buziaki :**

      Usuń
  4. W Empiku raczej nie kupuję chyba, że mam jakiś bon, albo zniżkę, w innych przypadkach zawsze wybieram sklepy internetowe. Najtrudniejsze jest pytanie dotyczące płci autorów. Mi strasznie trudno jest zdecydować, ale chyba postawiłabym na mężczyzn, bo... Brandon Sanderson ;P Z jego książek nie mogłabym zrezygnować. Chociaż moje serce krwawi na myśli o wspomnianej przez Ciebie Maas, czy Hoover.
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety nie dostaję żadnych bonów, zawsze wtedy gdy jakąś książkę muszę mieć na już albo nigdzie indziej jej nie ma.
      Kurcze, mnie tak ciągnie do tego Sandersona... na pewno przeczytam bo jestem go strasznie ciekawa. Od której książki polecasz zacząć?
      Maas uwielbiam ♥ najlepsza pisarka ♥♥♥
      Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Ponoć "Z mgły zrodzony" jest świetny. :) Inni też polecają "Piasek Raszida", ale, z tego co wiem, to raczej dla młodszych czytelników.

      Usuń
  5. Chyba zrobię u siebie ten tag, bo jest strasznie ciekawy :) Cóż, dla mnie kupowanie w Empiku jest ostatecznością - chyba że trafię na porządne przeceny, które pojawiają się raz do roku. Ogólnie, uważam to za marnowanie pieniędzy, bo kupowanie książek w cenach katalogowych, kiedy na internecie często można wyhaczyć tą samą powieść kilka razy taniej, jest głupotą. Ale przyznam się, że kiedyś, w dawnych czasach, też ograniczałam się TYLKO do zakupów w Empiku. Nie wiem, czy nie wiedziałam, że istnieje coś takiego jak księgarnia internetowa, czy po prostu Empik był najszybszą opcją, ale to chyba tam wydałam wtedy najwięcej pieniędzy kiedykolwiek :)

    Pozdrowienia i buziaki!
    BOOKS OF SOULS

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koniecznie ♥ Ja jak byłam młodsza nie wiedziałam, że istnieje coś takiego jak księgarnie internetowe :/ teraz w empiku kupuję tylko w ostateczności. Dokładnie. Jak dobrze, że nie jestem sama :D
      Buziaki :*

      Usuń
  6. Trzymam kciuki za twoje plany bycia pisarką i recenzentką! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki uroczy tag, chociaż wiele pytań często powtarza się w tych wszystkich tagach lba i tak dalej xD Ja ostatnio bez przerwy czytam E-booki, więcej książek, więcej czytania. <3 Jak ja kocham seriale, ostatnio znacznie mniej siedzę nad przeglądaniem filmów ;/ Chciałabym zobaczyć ekranizacje niektórych książek, "Czerwona Królowa" film musiałby być świetny, serialu sobie nie wyobrażam, ta jak "Ponad wszystko" film zapowiada się cudownie, ale masz racje serial by nie wyszedł :[ Uwielbiam chodzić do empika, xD częściej kupuję książki w księgarniach internetowych, ale zawsze jak jestem w empiku jest tak cicho i tylko ja i całe regały książek <3 Właśnie wpisywałam: czytam.pl bo tej strony jeszcze nie widziałam i kolejne książki, haha zbankrutuje..
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda :D ja czytałam kiedyś, na pewno jest to wygodniejsze podczas podróży, ale ja wolę fizyczne książki. Ja też :D sis! ♥ :D Ja zawsze podziwiam, dotykam książki w empiku po czym zamawiam je przez internet :D To co, bierzemy kredyt na książki ? haha :D ♥
      Buziaki :*

      Usuń
  8. Jestem chyba jedyną osobą, która lubi empik:), chociaż w najbliższym czasie i tak będzie trzeba się przerzucić na czytnik.
    I jedyną, która woli pracować w bibliotece niż w księgarni.
    Pozdrawiam:D
    http://krainamola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jesteś wyjątkowa :D empik nie jest taki zły, tylko drogi ;) :D
      Buziaki :*

      Usuń
    2. Ja też bym chyba wolała pracować w bibliotece! :D

      Usuń
  9. Na większość pytań odpowiedziałabym podobnie chociaż ja w ogóle nie oglądam seriali, więc zdecydowanie wybrałabym filmy. O wiele bardziej lubię serie, można bardziej zżyć się z bohaterami i w ogóle jest większe pole do popisu. Tez uwielbiam Sarah J. Mass - przed chwilą skończyłam "Dwór mgieł i furii" i mogę powiedzieć tylko jedno - wow <3 Rhys <3 Też wolałabym czytać tylko książki papierowe, ale niestety coraz częściej sięgam po ebooki, bo brak kasy czasami zmusza do tego...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sis... ♥ haha :D dokładnie ♥♥♥ Maas jest genialna! Dwór mgieł i furii dopiero przede mną :( ale i tak kocham Rhys'a za pierwszy tom ♥ Jest niesamowity *o* ♥♥♥ Ja przeżuciłam się także na bibliotekę :D

      Usuń
  10. Może i Cię to zaskoczy, ale nie każdy książkoholik marzy wydaniu własnej powieści. :) Ja wiem, że ta grupa "marzycieli" jest znacznie liczniejsza, ale no... To jednak nie wszyscy! Ja na przykład zdecydowanie wolałabym być profesjonalnym recenzentem - twierdzę, że w tym jestem całkiem niezła, a na stworzenie własnej, dobrej historii po prostu nie mam wyobraźni. :p Na sporą część pytań odpowiedziałabym podobnie do Ciebie. :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Złodziejka zapisanych stron , Blogger