Co na ekranie? | trochę o serialach

Cześć, cześć kochani ♥

Ostatnio zaczęłam nałogowo oglądać seriale i postanowiłam zrobić przegląd seriali, składający się z trzech obecnie moich ulubionych seriali. O niektórych będę pisać oddzielny post, ale jednak nie o wszystkich się da, a skoro są warte polecenia, to trzeba je polecić :D Postaram się wam przybliżyć trochę fabułę i podać parę cudownych plusów za które uwielbiam te seriale ♥
Let's started!


The 100
Przez 3 pokolenia ludzie musieli mieszkać na Arce w kosmosie. Ziemia była bardzo napromieniowana, a każdy kto tam został ginął. Ludzie z Arki nie znają dotyku piasku, trawy, powiewu wiatru czy deszczu. Jednak pojawia się pewnien problem. Na statku znaleziono luki w systemie przez co zaczyna brakować tam powietrza. Więc o trzy lata za wcześnie, ludzie z Arki postanawiają wysłać na ziemię 100 więźniów, by sprawdzić czy na ziemi można żyć. Czy na ziemi można żyć? Czy promieniowanie coś zmieniło? Czy na tej planecie coś żyje? Czy setka jest tam bezpieczna?

  • każda postać ta pierwszo-planowa, drugo-planowa czy trzecio-planowa jest niesamowita, każda ma w sobie to coś i wnosi zawsze coś do fabuły
  • aktorzy są cudowni ♥ na początku nie mogłam się zdecydować czy jestem w team Bellamy czy Fin, ale pokochałam Bellamy'ego w pierwszym odcinku no i przepadłam. #teamBellamy
  • tutaj w 40-minutowym odcinku możemy znaleść tyle akcji co w niektórych serialach w całym sezonie. Tutaj cały czas coś się dzieje ♥
  •  zachowania nie są wygórowane. Oni chcą zrobić wszystko by przetrwać. I tak się dzieje. Rozumiemy także ich działania, które dopiero za chwilę okazują się tymi prawdziwymi
  • Nigdy nie wiemy co się za chwilę stanie. To jak burza w wakacje. Mamy sobie słoneczko, a w przeciągu dwóch minut rozpętuje się wielka burza. Nigdy nie jesteśmy w 100% pewni co się zaraz wydarzy....

Podobny obraz


Wynonna Earp
Tutaj jest duży pocisk na ten serial. Nie będę wam opowiadać fabuły ponieważ zaczęłam oglądać od 4 albo 5 odcinka, ale się wkręciłam. Pierwsze 2 podobno to straszne gnioty, których nawet nie da się obejrzeć. Ale co ja zauważyłam takiego niesamowitego w odcinkach 4-13?

  • Główna bohaterka jest silna, twarda, zabawna i zarazem trochę nieporadna w tym, co musi zrobić czyli polować na demony. Czasem jej nietypowe zachowania potrafiły mnie rozśmieszyć.
  • Skoro są tu demony to takie trochę Fantasty, ale w westernowym klimacie. Mi się to połączenie podoba.
  • Mamy tutaj zagadki, które trzeba rozwiązać oraz nietypowe ich rozwiązania


Podobny obraz

Elementary

Sherlock Holmes właśnie kończy odwyk, a, żeby nie "ciągnęło" go do brania narkotyków, jego ojciec wynajmuje mu trenera trzeźwości, którego ma sam sobie wybrać. W tym momencie poznajemy Dr. Joan Watson. Jako trenerka wprowadza się do Sherloka, chodzi  z nim do pracy i rozwiązuje z nim śledzctwa.

  • auktorzy bardzo dobrze są dopasowani ♥ mogę śmiało stwierdzić, że to najlepsza obsada ze wszystkich filmów/ seriali o Holmes'ie
  • każda zagadka kryminalna jest trudniejsza od poprzedniej, a ich rozwiązania są niespodziewane. Niektóre zagadki ciągną się przez kilka odcinków. Pomiędzy mamy śledzctwa, ale dopiero potem jest takie... o! boże to on! xD
  • bardzo podobały mi się też bohaterzy. Bo to nie były takie sztywne postacie, a Sherlock dopiero z czasem coś wspomina o sobie, otwiera się.
  • klimat tego serialu jest niesamowity. Ja nie raz wybuchałam śmiechem.

Znalezione obrazy dla zapytania elementary gif


Najlepszym serialem z tej trójki jest ...... werble...... The 100 ♥♥♥
Ale polecam wam wszystkie :D Mielibyście ochotę czytać czasami takie posty? Myślę, że to całkiem fajne :D Dodatkowo mogą być tak pomieszane gatunkowo te seriale, albo jakimiś kategoriami. 
Trzy podane wyżej seriale oglądałam ostatnio w każdym wolnym czasie i są moimi ulubionymi ♥ A wy macie jakiś swój ulubiony serial? A może oglądaliście, któryś z powyższych? Koniecznie napiszcie ;)
Zaczytanych chwil
Olcia

24 komentarze:

  1. O "The 100" słyszałam bardzo różne opinie... i w sumie, niby mam go z tyłu głowy, ale nie śpieszy mi się. Na razie będę pewnie oglądać "Stranger things" i drugi sezon "Ash vs Dead Evil".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też miałam zawsze z tyłu głowy, a jak zaczęłam oglądać to już przepadłam :D
      Nie znam tych seriali, ale zapisze sobie nazwy :)

      Usuń
    2. Na Asha uważaj - jeśli nie lubisz komedii udającej horror, farby zamiast krwi i kiczowatych tekstów to nie ma po co sięgać :D

      Usuń
  2. Jestem na 2 sezonie The 100 i bardzo mi się podoba:)
    O dwóch pozostałych serialach pierwszy raz usłyszałam, ale wydają się ciekawe:D
    Moimi ulubionymi serialami są zdecydowanie Wikingowie oraz Jeździec bez głowy

    Pozdrawiam:D
    http://krainamola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super ♥ Mam nadzieję, że dalej będzie tylko lepiej ♥
      mi się podobają :D
      Zapiszę nazwy :)
      Pozdrawiam cieplutko :*

      Usuń
  3. Super post! Poproszę więcej takich serialowych postów :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ,,The 100' nie tknę półmetrowym kijem. Miałem jedno podejście - obejrzałam wówczas cały pilot i z dwadzieścia minut drugiego odcinka. Pomysł był ciekawy, realizacja w sumie nie najgorsza, ale Clarke... Zatłukłabym ubijaczką do kotleta!
    Co do Shera, jestem jednak wierna brytyjskiemu serialowi i jednak ,,Elementary'' z PANIĄ Watson mnie nie przekonuje, ale kto wie? Może kiedyś.
    Fajnie, że taki post powstał, bo mi osobiście brakuje podobnych zestawień czy po prostu serialowych recenzji. Sama uwielbiam takie rzeczy czytać i u siebie też o nich trochę pisuje.
    Pozdrawiam, Wielopasja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda, ale każdy lubi co innego. Ja też miałam ochotę rzucić ten serial waśnie prze znią. Zróbmy wydarzenie na fb i zatłukmy (?) ją!
      Ja uwielbiam ♥ ten brytyjski jest jakiś w nie moim guście.
      Czytam wszystkie, ale chyba nie pojawiają się komentarze :/
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  5. Jasne, chętnie poczytałabym więcej postów o tematyce serialowej! Jeśli chodzi o polecane przez ciebie seriale, to żadnego nie oglądałam - nie żebym była jakimś fanatykiem seriali. W zasadzie, to jest zaledwie kilka takich, które skradły moje serce, a najczęściej nie są nawet dobrze znane lub moda na nie przeminęła wiele lat temu :D Mam konkretnie na myśli genialnego Prison Break. Ostatnio też skusiłam się na Sherlocka. Poza tym mój gust jest raczej ograniczony do tematyki kryminalnej, więc nie wszystkie seriale mi pasują. Uwielbiam też CSI :)

    Pozdrowienia i buziaki!
    BOOKS OF SOULS

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale super ♥ każdy ogląda to co lubi :D jak czytałam: " moda na nie minęła dawno temu" to odrazu pomyślałam o Modzie na sukces :D haha dzieciństwo ♥ :D zapiszę sobie nazwę ;) Ja także oglądam w większości kryminalne ♥ Elementary będzie idealny ♥
      Ja najbardziej CSI kryminalne zagadki Miami ♥♥♥
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  6. Wiem, że tak się zachwycasz "The 100", ale ja obejrzałam hmm... 3 minuty xD? I strasznie mi przypomina "Więzień Labiryntu" z fabuły, jakoś nie mogę się przemóc :( Moje ulubione seriale, pewnie któryś raz Ci już piszę, ale trudno zacznijmy od "Stronger Things" ♥♥♥ Moje lovveee! Kocham , jeden z najwspanialszych seriali!!!! Dalej "Skam" ♥♥♥ "Riverdale" nie dawno zaczęlam oglądać i nieźle się wkręciłam, to jest świetne ♥♥ "Seria niefortunnych zdarzeń" ♥ Musisz coś obejrzeć i koniecznie daj mi znać XD Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak to... ? nie oglądałam, bo najpierw chcę przeczytać książkę ♥ więc niestety nie powiem ci czy to to samo :(
      Ja któryś raz odpowiadam! haha :D muszę obejrzeć pierwszy, drugi i trzeci :D serie niefortunnych zdarzeń oglądałam i jest cudowna ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
      Pozdrawiam cieplutko :*

      Usuń
    2. O jak świetnie, w końcu ktoś kocha ten serial tak samo jak ja ♥♥♥

      Usuń
  7. Nie oglądałam niestety żadnego z nich, ale o ''Wynonna Earp'' słyszałam wiele pozytywnych opinii :) Może kiedyś coś zobaczę... ;D
    Przy okazji, zapraszam na swojego bloga:)
    Be Beauty (klik)

    OdpowiedzUsuń
  8. The 100 oglądałam, ale jakoś mnie znudził - skończyłam pierwszy sezon i nie zaczęłam drugiego.
    "Elementary" oglądam razem z chłopakiem. Chociaż 'oglądam' to jest za duże słowo, bo po prostu mu towarzysze w oglądaniu i zazwyczaj w tym czasie robię coś innego i tylko zerkam na serial ;P Jakoś ta odsłona Sherlocka nie wciągnęła mnie należycie ;)
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. każdy lubi co innego. Ale fajnie, że wytrwałaś cały sezon :)
      Ja ją uwielbiam. Mogłabym oglądać godzinami :D
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  9. bardzo często słyszę ochy i achy odnośnie serialu the 100. chyba w końcu muszę to zacząć oglądać :D obserwuję z miłą chęcią i zapraszam serdecznie do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Seriale to kompletnie nie moja bajka. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. "Elementary" ląduje na moją listę - bardzo ciekawa koncepcja, moim zdaniem, tylko mam nadzieję że twórcy nie wzbogacą serialu o wątek miłosny między Sherlockiem a Watsonem. Uważam że to by było absolutne pójście na łatwiznę.
    Do tego serialu o Sherlocku z Cumberbathem nie umiem się przekonać. Bardziej wolę w tej roli RDJ.
    No cóż, wśród moich serialowych faworytów nie doszło do zmian choć przybyło kilka pozycji na listę "do obejrzenia" i są to "Guerrilla", "Mozart in The Jungle" i "The Handmaiden's Tale". Chociaż zapewne nie będzie to takie proste z uwagi na to, że w tym roku sporo seriali jeszcze będzie miało własne premiery. A być może jeszcze wpadnie mi coś w oko ;)
    Pozdrawiam!:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się bardzo podoba, a związku z panią doktor też nie ma :D do tego momentu, w którym jestem. Dokładnie ;D
      Nie oglądałam, ale jest bardzo dużo serialu o Sherlock'u a jak nie polecasz to nawet nie będę na niego marnować czasu :D
      zapiszę nazwy :)
      Mam nadzieję, że wpadnie :)
      Buziaki :*

      Usuń

Copyright © 2014 Złodziejka zapisanych stron , Blogger