Co kupić na prezent?





Oto pytanie na które przeważnie nie mamy żadnej odpowiedzi. Najtrudniejsze pytanie. Co kupić jako prezent? Zbliżają się urodziny, święta a propo świąt, czy tylko ja myślę już o świętach Bożego Narodzenia? 
 A my nie wiemy co kupić bliskim. Jeżeli ktoś cię zna to może spodziewać się książki czyż nie? A co zrobić by zaskoczyć? Kilka moich pomysłów:



Jeśli kupujesz coś książkoholikowi lub osobie która zaczyna przygodę z książkami to cóż...  pierwszy pomysł książka. Ale tu zaczynają się schody. Co jeśli ta nie jest odpowiednia? Co on/ona sobie pomyśli? Jeśli ta osoba czyta obecnie jakąś serię/trylogię to na pewno wiesz, którą część czyta. Warto kupić następną. A jeśli boisz się, że nie zdąrzysz dać prezentu na czas    i ten ktoś będzie już w trakcie czytania ( tej książki którą kupiłeś) , kup 2 tomu
w przód, np. Jola  czyta Niezgodną (1) to ja kupię jej Wierną (3). Mój brat nie lubi czytać książek, ale uwielbia oglądać filmy m.in. Park Jurajski lub Star Wars. A gdy wyczaiłam książki aż szkoda było ich nie kupić! Młody wybrał którą czyta jako pierwszą iii naprawdę czyta! Coś czuje, że rośnie mi w domu kolejny książkoholik :D Tak więc, zobaczcie jakie filmy/seriale lubi ten ktoś i czy nie są przypadkiem na podstawie książki. Jednak sama książka... nie wygląda fajnie. Tak więc polecam dedykacje. Może napisać ją sami lub zlecić to jakiejś firmie( sprawdzajcie dobrze firmy ponieważ niektóre narzucają jakąś konkretną książkę;) Do tego prezentu polecam dołożyć jeszcze jakąś czekoladę oraz jakiś drobiazg.



Misz-masz :) Czyli prezent który nie składa się z niczego konkretnego a z pierdółek lub jedna rzecz którą ktoś bardzo chciał+pierdółki.. Tutaj polecam kupić ozdobne pudełko ponieważ będzie w nim można wszystko  ładnie schować, a osobie której podarujemy prezent na pewno się przyda. Do pudełka polecam schować naprawdę różne rzeczy. Np: wspólne zdjęcie, gumki, bransoletki, czekoladę, jakiś ciuch, karty, magnez, biżuteria, balony, fajny długopis, poduszkę, bilet do kina, świeczkę, więcej słodyczy, film, piłkę.




Zestaw filmowy. Przecież każdy uwielbia oglądać filmy! Na początek zróbmy pudełko instrukcja :)  Do środka wkładamy kilka filmów ( najlepiej wyglądają te na płytach ze sklepu). popcorn. Nasza rodzina jest zachwycona popcornami z mikrofalówek więc ja włożyłabym kilka torebek maślanych, jednak niektórzy wolą ten gotowy z paczek- więc trzeba dowiedzieć jaki dana osoba woli i ten lepszy dać do pudełka. Możecie włożyć też butelkę coli~jak w kinie :D. Ciekawym dodatkiem będą też okulary 3D, kocyk. Pewnie zapytacie czemu koc? Pełni on wiele funkcji w trakcie seansu np. ogrzewa, można się do niego przytulić albo schować pod podczas oglądania horrorów.




Maniak komputerowy? A zwłaszcza Minecraft'a? nie ma problemu! Kupcie tekturowe pudełko ( np. takie z obi za 3 zł) i przemalujcie w stylu gry.  Dół brązowy a góra zielona. Powstał nam dirt ( ziemia). Do środka polecam włożyć jakiś zestaw figurek (oczywiście z gry) W empiku są małe zestawy ludzik+blok+ malutki element np. kwiat lub miecz za 50 zł. Dla mnie to za dużo. Ale w chińczykach lub na allegro można znaleźć komplety 3 ludziki i domek za 15 zł. I co tu się bardziej opłaca? Mój sąsiad ma zestaw i ten droższy i ten tańszy i jeśli chodzi o materiał na prawdę nie ma różnicy. Także te tańsze wygrywają. Polecam, Olcia :D- jak z reklam, polecam Anna Lewandowska :) Oprócz tego możecie włożyć poduszkę, koszulkę, zeszyt, okulary przeciw słoneczne, czapkę, zegarek/budzik który świeci w nocy lub samą grę.







To tylko kilka moich propozycji. Która podoba się wam najbardziej? A który zestaw wy byście wybrali?  Zapewne zapytacie czemu post o prezentach. W wakacje ma urodziny dużo moich znajomych ale i osób z rodziny. A wiem, że dużo osób ma problem z kupowaniem, robieniem prezentów więc może im się to przydać, nawet do samej inspiracji. Wystarczy jeden zwykły uśmiech by poprawić komuś humor~Pamiętajmy :) przesyłam uśmiech piosenką Sofia! :D A do niedzieli pojawi się post, który robiłam razem z.... haha nie powiem. Możecie zgadywać ;) Ciekawe czy ktoś zgadnie...

Buziaki, kochani :*







36 komentarzy:

  1. Ja mam ten problem w rodzinie, że mimo, że wszyscy wiedzą co lubię i co mi się podoba np. zakocham się we wszystkim z logo star wars to oni i tak wolą na urodziny dać mi pieniądze, albo muszę im konkretnie pokazać co i gdzie kupić. Trochę mnie to denerwuje podczas gdy ja zawsze staram się rozkminić co moi najbliżsi chcieliby dostać i raczej trafiam w ich gusta dość szybko np. mój tata od prawie pół roku przechodził ze mną na zakupach koło wyspy (stoiska w markecie) z zegarkami, nie było trudno zajarzyć, że chciał nowy, a sam sobie nie kupi (nie wiem czemu) no to raz na zakupach w okolicach jego urodzin powiedziałam żeby sobie któryś wybrał. Był strasznie dumny. Można, można. Kasa jest spoko, ale o wiele lepiej byłby wiedzieć, że to nie jest tylko pójście na łatwiznę. A naprawdę łatwo zobaczyć czymś się ktoś interesuje.
    Misz masz to moim zdaniem też takie pójście na łatwiznę.
    Gdyby ten cleeper (czy jak to się pisze) nie był jakiś miniaturowy to dla mnie byłby spoko prezent, jeszcze jak ktoś by sam zrobił takie pudełko w kształcie dirtu czy zrobił choćby tekturowy miecz to byłabym szczęśliwa - mimo, że wielką fanką nie jestem to jednak czasem w nią pogrywam.
    Ciekawy post.
    Pozdro.
    http://dziennikidestiny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie... :) Moi rodzice też rzadko sobie coś kupują. Zawsze patrzę co im się podoba, a potem dużo łatwiej coś wybrać gdy nadchodzą właśnie urodzinki. Z pieniędzmi mam to samo. Chociaż ostatnio zbierałam na kilka rzeczy :D Misz-masz... jeśli ktoś włoży więcej wartościowych rzeczy ( chodzi mi tu onp. zdj,pendravi z filmem o przyjaźni) to nie jest tak źle, ale tak same pierdółki... mogą po prostu zmieniać miejsce z kąta do kąta. Ja zawsze daje właśnie ważne dla nas rzeczy i kilka drobiazgów np. czekolada, kube, gumki do włosów. Tak poduszki są cudowne <3 Z minecraft'em mam tak samo:D
      Dziękuje, Buziaki:*

      Usuń
    2. o np*, pendrive*, kubek*, sorki mam coś z klawiaturą:)

      Usuń
  2. U mnie zazwyczaj również pojawiają się pytania ,,Co chcesz dostać?'', a jeśli takich pytań nie ma to najczęściej dostaje pieniądze. Nie jestem fanką prezentu typu misz-masz. Dużo małych pierdółek niby jest jakimś wyjściem, ale gdybym miała już wybierać wolałabym chyba pójście na łatwiznę i dostanie gotówki. Najbardziej chciała bym dostać ciekawą książkę oraz kilka gadżetów, np. ładny kubek, poduszkę albo prześliczne zakładki z Epikboxa, w których jestem zauroczona. To takie prezenty, które książkoholikowi się zawsze spodobają, choć tak jak piszesz nie zawsze wiadomo jaką książkę kupić. W takich sytuacjach najlepiej podpatrzyć gatunki z biblioteczki, a w księgarni szukać koniecznie nowości.

    http://wielopasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uważam tak samo :) a te zakładki z Epikboxa są tak cudowne <3 tak wybór książki czasem jest najgorszy. Buziaki :*

      Usuń
  3. Ale super post! :D
    Tak w sumie to nie myślę jeszcze o świętach, choć trochę martwię się urodzinami mojego chrześniaczka, z którego chcę też zrobić książkoholika w swoim czasie i kupić mu na dobry początek taką książeczkę "1000 rzeczy które musisz zrobić zanim dorośniesz". Ale chyba jeszcze jeden rok poczekam bo aktualnie ma 3 latka ;)
    Misz masz to idealny prezent na wesele, tylko czekam na zaproszenie na jakieś żeby móc się popisać :P
    Trzecia opcja mnie bardzo zaskoczyła i jest stosunkowo dosyć łatwa do zrobienia i dosyć uniwersalna.
    Zawsze też powtarzam, że jak nie wiadomo co kupić to bardzo dobrze jest po prostu postawić na funkcjonalność! Tacie brakuje ładnej, dopasowanej koszuli? Fajnie. Mamie wykrzywiła się końcówka w piórze od Parkera i nie ma kiedy jej wymienić? Lepiej zrobić to za nią! Tak samo można kombinować z książkami - jak ktoś lubi rocka to można dla niego zainwestować w jakąś biografię np. Cobaina albo Jaggera ;)
    Pozdrawiam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Im nas więcej tym lepiej :D Wpisałam sobie w internet tą książeczkę ale nic mi nie wyskoczyło. Czy to może 101 rzeczy .....? Pytam ponieważ mojego taty chrześnica ma już prawie 2 latka i zaciekawiłaś mnie tą książeczką:D Mam nadzieję, że wymyślisz coś dla chrześniaczka. Kiedyś zaproszę Cię na moje wesele, zobaczymy co wymyślisz :D Moja mama mówi to samo o funkcjonalności~ co jest prawdą :D Ja raczej nie czytuje biograf/biografii( jak to się odmienia :D ?) ale może jakiegoś piosenkarza... haha teraz mam ochotę na biografię :D
      Buziaki :*

      Usuń
    2. Tak, przepraszam, to 101 rzeczy :D No skończyłam liceum z tróją z matmy, nie wymagaj za dużo xD
      Na pewno coś wymyślę, jeszcze mam trochę czasu do listopada.
      O! Naprawdę? Oczekuję zaproszenia. Cała blogosfera powinna się tam pojawić, żebym miała z kim gadać :P To by była impreza!
      Tak - biografii. Te nowsze mają chyba dosyć fajną oprawę a przy tym i pewnie tekst może być całkiem prosty i przystępny. Osobiście jeszcze też nie miałam z nimi żadnej styczności więc nie wiem dokładnie.
      Pozdrawiam! ;*

      Usuń
    3. Dokładnie :D zgadzam się ze wszystkim. Nic dodać nic ująć :D
      Buziaki :*

      Usuń
  4. Urzekło mnie to pudełko z rzeczami <3 Coś kiedyś podobnego widziałam, tylko, że w większym, tez były podpisy przy jakichś pierdółkach. Wykorzystam pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Urzekło mnie to pudełko z rzeczami <3 Coś kiedyś podobnego widziałam, tylko, że w większym, tez były podpisy przy jakichś pierdółkach. Wykorzystam pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli idę do rodziny kupuje (oczywiście po ukończeniu 18ski) butelkę wina, czekoladki, jakąś pierdulke na półkę, która będzie na pewno praktyczna.
    Do znajomych... Przeprowadzam wywiad o którym tylko ja wiem o co chodzi ;>
    Przyjaciele? Skoro ktoś nazywa się tym mianem to nawet nie ma o czym pisać :D
    A jeśli chodzi o rodzeństwo to uwielbiam prezenty, które znaczenie znamy tylko my. Drobne upominki, które mogą mieć ciągle przy sobie. W tym roku, a dokładnie pod koniec lipca wysłałam siostrze bransoletkę ze znakiem nieskończoności. Wiadomo o co chodzi :)

    Bardzo dobry wpis, na pewno przydatny dla osób które nie czują się pewnie z wybraniem prezentu ;D

    Pozdrawiam gorąco i zapraszam w wolnej chwili :)
    http://problemymugoli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. świetny pomysł z tym wywiadem :D dziękuje i na pewno zajrzę :)
      Buziaki :*

      Usuń
  7. Naprawdę dobre pomysły...
    Świetne jest to pudełko z rzeczami i pomysł na kupno kolejnych tomów serii. Masz racje, tańsze rzeczy od tych drogich niczym się nie różnią.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje:) dokładnie. A za to co zaoszczędzimy możemy dokupić coś jeszcze:D
      Buziaki:*

      Usuń
  8. Nigdy nie wiem co mam kupić komuś na prezent :( Książek też się boję kupować, bo ostatnio przyjaciółce kupiłam wydawniczą nowość, a okazało się, że ona już ją zamówiła.... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam zestaw filmowy :) jest uniwersalny, a filmy możesz dać takie które były wcześniej w kinach ;) Jak będziesz z kimś na zakupach to popatrz na co się patrzy. Czy np. na biżuterię, czy napoduszki, albo na rzeczy w jakimś danym kolorze.
      Buziaki:*

      Usuń
  9. Ja bardzo nie lubię, gdy ktoś kupuje mi ubrania. Je zawsze muszę sama wybrać. Często nietrafione są też książki. Mam czytnik, dlatego raczej tam je czytam, więc papierowe wersje nie są mi do końca potrzebny. Ale rozumiem, może ktoś mi ją kupić, ale nie którą część, gdy ja nie mam nawet pierwszej! Zazwyczaj jednak mówię komuś czego potrzebuję. Ostatnio wymyśliłam sobie, żeby na imieniny kupić kredki. Razem z mamą zamówiłyśmy 72 kolory i już przyszły. Jestem bardzo zadowolona! Sofia też siedzi w moim serduszku i jest obecnie moją ulubioną wakacyjną piosenką. Zawsze do niej tańczę i śpiewam :D
    Natalia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam raczej taki odmienny styl :D z książkami chodziło oto by kupować dalsze części gdy ktoś już czyta 1 lub 2 tom ;) dokładnie :D
      Buziaki :*

      Usuń
  10. Ja nie umiem wybrać jednego pomysłu na prezent, bo wszystkie są ŚWIETNE! Na pewno wpadnę jeszcze raz na tego posta, gdy będę przygotowywać dla kogoś prezent xD
    I tak, wiem z kim będzie następny tag (euforia) ! Haha,
    pozdrawiam ♥

    nastolatka-marzycielka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że coś cię zainspiruje <3
      Hhahaha tak euforia! :D czekam na twój tag kochana :*
      Buziaki :*

      Usuń
  11. A pomysły na prezent naprawdę interesujące :D Uwielbiam tą piosenkę, której teledysk dodałaś :* Buziaki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że Ci się podobają:D Fani piosenki "Sofia" łączmy się <3
      Buziaki :*

      Usuń
  12. Uwielbiam takie pudełka z małym "misz-maszem". To genialny pomysł na prezent. W tym roku taką paczkę zrobiliśmy znajomym na wesele, ale mam ochotę zrobić taką niespodziankę urodzinową dla przyjaciółki. Świetna sprawa bo to nie tylko typowa, kupiona rzecz, ale prezent z pomysłem! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie tylko ty myślisz o świętach Bożego Narodzenia xD bo ja też już o tym myślę i już je bardzo chcę :).
    Bardzo fajne pomysły na prezenty i pomocne!

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    SZELEST STRON

    OdpowiedzUsuń
  14. A więc nie tylko ja w środku lata myślę już o Bożym Narodzeniu :D Ja zawsze kupuję w takich sklepach za 5zł drewniane pudełka - z jasnego drewna są ścianki, a z ciemniejszego wstążka i kokardka - świetnie to wygląda ;) Tam wkładam prezent, kartkę z życzeniami i oczywiście słodycze.
    Buziaki, Lunatyczka

    OdpowiedzUsuń
  15. Pożyteczny poradnik, ciekawe pomysły i mnie także urzekło pudełko. Zrobiłyśmy coś w tym stylu z koleżankami na urodziny. Karton wypełniony wszystkim, co kojarzy nam się z daną osobą. Między innymi były tam tampony, daktyle, mleko sojowe, masło orzechowe, kule do kąpieli, lakier do paznokci i maszynka do golenia :D Frajda była przy kupowaniu wszystkiego.
    Sama uwielbiam dostawać książki, co jednak nie zawsze się zdarza :( Nie przepadam za ubraniami, ale nie pogardzę słodyczami, najlepiej słodko-kwaśnymi. Ale książki biją wszystko na głowę.
    Jako maniak komputerowy, kocham gry, więc dodatek w stylu karty do Steam albo figurki Lary Croft, marzy mi się od dłuższego czasu. Sama mam inne wydatki (zły świat) więc odpada kupno samej sobie.
    A ja wiem z kim będzie następny post xD.
    Pozdrawiam i życzę dobrych książek do czytania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha .. hmmmm skąd wiesz? Ja mam zamiar zrobić taki prezent mojej bff <3 Tak książki są cudownym prezentem, ale rzadko kto je kupuje :( Nawzajem, kochana! :*
      Buziaki :*

      Usuń
  16. Cześć. Nasz blog nominował Cię do tagu "Libster Blog Award". :)
    Więcej informacji pod tym linkiem
    http://bookline-recenzje.blogspot.com/2016/08/liebster-blog-award.html
    Miłego dnia ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje, napewno odpowiem jak zostanie naprawiony mój internet.
      Buziaki :*

      Usuń
  17. Ciekawe pomysły, jednak u mnie i tak to nie przejdzie, bo nikt takimi rzeczami siebie interesuje i lepiej się złożyć z reszta rodziny na coś przydatnego albo kupić jakąś ozdobke, jeśli ktoś lubi mieć ładnie w domu i problem załatwiony. Jeszcze łatwiej jest jak ktoś powie co chce.
    Nie powiem jednak, pomysły ciekawe. Może kiedyś z nich skorzystam ;)
    Fajny pomysł na post.
    Pozdrawiam
    A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) u nas czasem jest zrzutka ale nie zawsze i pojawia się problem.

      Usuń

Copyright © 2014 Złodziejka zapisanych stron , Blogger