Liebster Blog Award #2


Cześć i czołem kochani! Dziś mamy czwartek i jak widzicie po tytule mam dla was  drugie LBA :)



"Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego  w ramach uznania za " Dobrze Wykonaną Robotę ". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia"

Za pytania dziękuje Weronice z bloga Książkowy świat wyobraźni wpadajcie tam do niej, bo warto. 


1. Twój ulubiony autor/autorka?

 Wiecie kim jest ten przystojny aktor po prawej? Nie? Podpowiem wam, że gra zazwyczaj w bijatykach ale jak gra! Przedstawiam wam mojego ulubionego aktora Jason'a Statham'a <3 Zagrał w świetnych filmach takich jak Wyścig Śmierci, Szybcy i wściekli 7 oraz W obronie własnej.

2. Jakie jest Twoje ulubione miejsce do czytania?
Łóżko, najlepiej wieczorem pod kołdrą/kocem w gronie wszystkich poduszek oraz kubkiem kakao<3

3. Jakie magiczne moce chciałabyś mieć?
Super szybkość <3 Przedwczoraj bodajże w telewizji lecieli Avengers'i i były tam te bliźniaki, które na początku były złe a potem dobre. I kurcze ten chłopak był nieziemski.  Teraz zastanawiam się nad zmianą aktora.

4. Jaka lektura szkolna podobała Ci się najbardziej?
Tajemny ogród i Pajączek na rowerze

mistrz kaflarzu :D
5. Masz jakiegoś zwierzaka domowego, jak tak, to jakiego?
Nie. Po co  mi zwierzę? haha oczywiście, że mam. Mieć pupila w domu to największa radość. Jak już pewnie wiecie, oto Tuptuś <3

6. Uprawiasz jakiś sport?
Jeżdżę na wrotkach <3

7. Co nakłoniło Cię do założenia bloga?
Już wcześniej myślałam o tym by założyć bloga, a gdy powiedziałam o tym bratu to założyliśmy się kogo blog będzie lepszy. Jego przestał istnieć po trzech postach a mój jest nadal, i będzie bo jego pisanie sprawia mi wielką radość :)

8. Jaki jest Twój ulubiony gatunek książek?
Na razie są to młodzieżówki połączone z fantastyką

9. Świat której książki, fascynuje Cię tak, że chciałabyś się do niego przenieść?
Nie będzie to dla was chyba zaskoczeniem gdy powiem: Wodospady Cienia. To jest przecudowna książka! Te widoki, natura, oh nie będę wam tu wszystkiego zdradzać. Przeczytajcie książkę, na pewno się nie zawiedziecie!

10. Ile książek masz na swojej półce?
Chodzi Ci o wszystkie, razem z słownikami,encyklopediami, wierszami? To:  81
Książki które kupuje od około roku/dwóch ( wtedy zaczął się mój książkocholizm)  mam 56.
Ale osobną półkę w moim pokoju mają książki typu encyklopedie, tomy ilustrowanych wierszy, nagrody za dobre stopnie w nauce czy prezenty gdy byliśmy mali. Takich książek mam: 25
Jednak gdy widze, że ktoś ma ponad 200 książek... ja też chce tyle :(

11. Gdybyś miała taką możliwość, to z jakimi dwoma bohaterami chciałabyś się zaprzyjaźnić?
Lukas z Wodospadów Cienia<3 oraz Cole'u ale nie będę taka zachłanna na chłopaków :D  Mia z książki Mango nie mów nikomu Nie czytałaś/eś recenzji? Klikaj :)

Oto moje pytania :
1. Ulubiona ekranizacja?
2. Możesz iść na randkę z jednym chłopakiem( z książki oczywiście) kim jest ten szczęściarz?
3. Gracie w siatkówkę. Kto jest w twojej drużynie?
4. Jaka piosenka gra Ci cały czas w głowie?
5. Należysz do jakiś fandomów? Jakich?
6. Czytasz inne blogi? Wymień 4 ;)
7.  Gdzie wyobrażasz się za 5 lat?
8. Jakie słowo uwielbiasz powtarzać?
9. Księgarnie stacjonarne czy internetowe?
10. Ulubiona część Harrego Pottera?
11. Otwórz najbliższą książkę na stronie 99 i przeczytaj 8 zdanie. Jak ono brzmi?

Nominuję:
Anę z bloga: Harry Potter i potęga przyjaźni
Natalkę z bloga:Dreams are pretty
Olę z bloga: Ciekawy cytat o książkach
PolaCastairsTreaty z bloga: Czytam, pisze, recenzuje
Olę z bloga: Fan of books
Ambitną Czytelniczkę z bloga Kraina Książek
Lottie z bloga Kraina mola książkowego
Kasię z bloga Myśli wylatujące z głowy
Dziewczyny z bloga Our books, our world...
Magdę z bloga Pomiędzy wersami
Tysiąc żyć czytelnika z bloga Tysiąc żyć czytelnika

Tak więc to na dzisiaj koniec mam nadzieję, że wam się podobało i do następnego postu! :*
(Jeśli napisałam komuś złą nazwę/nick albo źle odmieniłam to bardzo przepraszam.)
Buziaki :*
Olcia

21 komentarzy:

  1. Zdecydowanie moim ulubiony aktorem jest Johnny Depp. widze, że lubisz jeździć na wrotkach, witaj w klubie! :)
    to znaczy...ja jeżdzę aktualnie na rolkach, ale wiem jakie to jest ekscytujące.
    pozdrawiam xx
    in-the-white.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Twój ulubiony autor/autorka? A ta mi tu aktora daje xD HAhahaha
    Ale jak już wspominamy o aktorach to powiem może o moich :D A mam ich aż 5!!!!
    Aktorzy: Johhny depp, Sam Claflin, Ben Stiller
    Aktorki: Lily Collins, Meryl Streep
    Łóżko <3
    O jejciu, jaki słodziak :O <3
    Świetne odpowiedzi i pytania :D
    Dziękuję za nominację <3
    pomiedzy-wersami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha i wychodzą nie przespane noce :D Moim ulubionym autorem jest Rick Yancey, a autorką C.C. Hunter.
      Łóżko <3 haha to czekam na odpowiedź <3
      Buziaki :*

      Usuń
    2. Ja na szczęście zbyt kocham spać :D
      Ryck Yancey? Ten od Piątej fali? :O ...............Matko! Kocham go! Piąta fala byla cudowna! <3
      Ja również przesyłam moc buziaków i oczywiście obserwuję bloga <3 :*

      Usuń
    3. dokładnie :) tak była świetna <3
      dziękuje :*

      Usuń
  3. Świetne odpowiedzi,:D Ale masz słodkiego kotka *.*
    Dziękuję za nominację. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super tag, dziękuję za następną nominację :P xD haha

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana hahahaha Stathamem mnie rozbroiłaś <3 też typka uwielbiam za Transportera, ale on jest AKTOREM, nie AUTOREM xD Ale to nic, tak czy tak dowiedziałam się o tobie czegoś nowego ;*
    Tuptuś jest cudowny! <3
    A co do Wodospadów: czytałaś to nowiutkie Prawie o północy? Ja właśnie czytam i cholera jasna szukam kogoś, kto ma względnie na świeżo ten cykl, tak żeby kojarzyć bohaterów drugoplanowych, tych ciut mniej ważnych niż Della czy Miranda :<
    Buziaki! :**
    Q.

    https://doinnego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I wychodzą nieprzespane noce. Moją ulubioną autorką jest C.C. Hunter. Tak Transporter <3 Ma być czwarta część ale nie będzie grał w nim Jason Statham, więc nie wiem czy to można nazwać Transporterem.
      Dziękujemy <3
      Jutro do mnie przychodzi paczka z książkami więc do wieczora pewnie przeczytam <3 tak najgorzej jak ktoś zna tylko głownych bohaterów :/
      Buziaki:*

      Usuń
  6. Ło, ale się rozpędziłaś, już drugi raz Liebster Award a ja jeszcze nie zaplanowałam pierwszego.
    I od razu hit już w pierwszym pytaniu :D
    O, oglądałaś Avengers? Wiesz, co dobre!
    Hm, gdybym to ja miała 80 książek, to musiałabym się z nimi wszystkimi wyprowadzać do nowego mieszkania i mieć dla nich osobny pokój (ej kurde, mieć w domu taką swoją własną bibliotekę - ale nie biblioteczkę, tylko osobny pokój to chyba marzenie każdego bibliofila <3) a i tak pewnie bym na nich spała xD
    Gdzie ty je trzymasz? :P
    A może trzaśniesz jeszcze jeden ten sam tag skoro już tak dobrze ci idzie? Szkoda, że ja sama nie mogę cię nominować...
    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. drugi i ostatni, a tak się rozpędziłam ponieważ zostałam nominowana jak nie miałam internetu i niewiedziałam odrazu :D
      Haha łączmy się znawcy filmów :D
      Przekonałam w długi weekend rodziców, że już dawno nie kupiłam żadnej książki i wzięłam ich trochę tak na litość bo rok szkolny i tak dalej, więc jak mi przyjdą 3 książki to mogę coś tam skręcić gdzie trzymam książki :D
      Tak jeden pokój to zamało. A można by jeszcze zrobić taki łuk zamiast drzwi i obok i nad wejściem by były książki... marzenia <3
      Niestety Cię nie uszczęśliwie, bo skończyły mi się nominacje i blogi :D Może następnym razem :*
      Buziaki :*

      Usuń
  7. Ja też uwielbiam czytać w łóżku ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;) http://literacki-wszechswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne odpowiedzi i ciekawe pytania :) U nas niedługo też LBA i to 2!
    http://i1.kwejk.pl/k/obrazki/2016/08/881cbe58018451990757109d17adf280.gif

    OdpowiedzUsuń
  9. 'Tajemniczy Ogród' to moja ulubiona książka z czasów podstawowki ;)
    Pozdrawiam,
    normxcore

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Złodziejka zapisanych stron , Blogger