Wyzywam was!

Hej, hej kochani! Jak się macie?
Dziś chcę was zachęcić do wzięcia udziału w  wyzwaniu w którym ja biorę udział ;)


jak klikniecie to was przeniesie do autorki ;)
Na czym polega wyzwanie? Na początku miesiąca Ania na swoim blogu publikuje słowo, bohatera, miejsce akcji a my musimy napisać odnośnie do słowa rozdział własnej książki. I tak co miesiąc. Rozdziały nie muszą być ze sobą powiązane.  Pewnie macie pytania. Zapraszam tu: klikaj, śmiało!

Przepraszam was, że w tym tygodniu posty są takie krótkie ale jutro jadę na wesele, jestem w trakcie czytania 3 książek oraz szału zakupowego dotyczących szkoły. Jeszcze raz przepraszam i obiecuje, że  w przyszłym tygodniu wszystko wróci do normy.
Buziaki :*

16 komentarzy:

  1. Dziękuję za udostępnienie informacji! I oczywiście - zapraszam każdego! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma za co :) mam nadzieję, że dużo osób weźmie udział :)
      Buziaki :*

      Usuń
  2. Uwielbiam pisać, ale tylko w momentach kiedy ktoś mi własnie narzuci jakiś temat itp. Wtedy o wiele łatwiej mi ruszyć szare komórki. Nie wiem jednak czy nie będę tym uczestnikiem, który piszę ''do szuflady''. Muszę jeszcze to przemyśleć, ale zabawa przy pisaniu może być świetna!

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurczę świetna akcja może wezmę udział :D pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nominowałam Cię do LBA ;)
    http://ksiazkowa-kraina-blog.blogspot.com/2016/08/liebster-blog-award-3.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  5. No myślę! Czekamy na dłuższe posty! Haha, ciekawe wyzwanie, z chęcią przeczytam takie historie :)
    Pozdrawiam!
    nastolatka-marzycielka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To przez ten szał :/ ale w przyszłym tygodniu będzie już wszystko normalnie :D
      To oprócz czytania zapraszam też do pisania! :*
      Buziaki :*

      Usuń
  6. Naprawdę świetna inicjatywa, dołączam! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa rzecz ;)
    Ja sama jest w trakcie pisania mojego opowiadania na które serdecznie zapraszam :)

    Pozdrawiam!
    https://czarodziejka-ksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Złodziejka zapisanych stron , Blogger