Podsumowanie sierpnia :)


Znalezione obrazy dla zapytania podsumowanie sierpnia

Cześć, hej :)
Wiecie jaki post jest mi pisać najtrudniej? Podsumowania:/ i wyszło na jaw czemu ich nie było  Ale jak mówi cudowna książka:
Nigdy nie odwracaj się od wyzwań tak więc jestem :) Minał sierpień a co za tym idzie wakacje. Ja nawet nie wiem kiedy one miłęły :D ale tu nie o tym!
Zacznijmy pierwsze podsumowanie!




Książki:
Przeczytane: Mango nie mów nikomu, Ponad wszystko,
Prawie o północy.
Znalezione obrazy dla zapytania blogTrafiły na moją biblioteczkę: Kamień i sól, Dwór cierni i róż, Tytany, Prawie o północy,




Blog:
Wyświetlenia: 1346/2900
nowi obserwatorzy: 21/45
ilość komentarzy (z odpowiedziami): 226
liczba postów: 10
Najchętniej czytany post: Liebster Blog Award #2




Przeszliśmy przez oficjalną część w końcu to teraz zapraszam was do mojego serca. Dziękuje wam bardzo za to, że wpadaliście czasem by poczytać moje wypociny, za wszystkie komentarze, za szczere słowa, za wszystko <3 To dzięki wam no może ja też się trochę przyczyniłam ten miesiąc był najefektywniejszy ze wszystkich. Te statystyki mocno podskoczyły w górę. I chociaż już jutro zaczyna się rok szkolny, masakra :/  to obiecuje i wam i sobie, że liczba postów nie spadnie poniżej 10.
Mam jeszcze jedną wiadomość a raczej odpowiedź na pytanie. Zdarza się tak, że czasami nie mam internetu albo miałam taki dzień, że wogóle nie dało się na niego wejść, jednak ja zawsze czytam wasze blogi. Zdarza mi się, że nie komentuje trochę mi głupio komentować gdy czytam to tak 3-4 dni  po wstawieniu ale czytam!
Ale zawsze biorę też do serca wasze słowa, więc jeśli macie jakiś pomysł co by tu można zmienić, to napisz śmiało. Zależy mi na tym by to miejsce się rozwijało i było wam tu jak w domu. Co powiecie by w recenzjach, na samym dole pod recenzją były zdjęcia książki? Uwielbiam je robić, i widziałam raz coś takiego na jakimś blogu i mi się to podobało. No to by było na tyle haha:) Jeszcze raz wszystkim bardzo dziękuje <3 to do piątku :*
Buziaki :*
Olcia

30 komentarzy:

  1. Świetne podsumowanie. Liebister Blog Award również należy u mnie do jednych z najchętniej czytanych postów. Gratuluję przeczytania tylu książek, ja niedługo zamierzam przeczytać ''Tajemniczy brat'' już ją zamawiam niebawem, więc mam nadzieję, że szkoła mnie nie pochłonie i będę miała czas na przeczytanie tej książki. Mówisz, że pisanie podsumowań Ci nie wychodzi. Bzdura, fajnie wszystko napisałaś. Acha, i ''do piątku'' ! :D

    / MÓJ BLOG - zapraszam /

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje :) w sumie to się nie dziwię bo sama uwielbiam czytać LBA :D
      Zostałam zaciekawiona książką, kochana. Może znajdę nawet u ciebie recenzję? Fajnie by było :D
      do piątku :D
      Buziaki :*

      Usuń
  2. Gratuluje wyniku:) Zabieraj się jak najszybciej za "Dwór cierni i róż" ta książka jest świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziesięć postów podczas roku szkolnego?Ambitne postanowienie i na pewno trudne do wykonania. Wiem to po sobie, ale sama chcę dodawać minimum siedem postów w miesiącu, aby nie zaniedbać czytelników. Zobaczymy jak o wyjdzie w praniu.
    Ja tam lubię nawet jeśli ktoś mi komentuje post sprzed miesięcy, bardzo mi wtedy miło ;)
    Pozdrawiam, Wielopasja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ambitne, ale mam nadzieję, że dam radę :D Ale ty też nie dałaś sobie tak mało, bo aż 7 :)
      To idę nadrobić kilka, kochana!
      Buziaki:*

      Usuń
  4. Ponad wszystko <3 Ja chcę to przeczytać xD
    Dwór cierni i róż <3 To tez chcę mieć...w sumie jakiej ja bym książki mieć nie chciała xD
    Gratuluję wyników, które są świetne :*
    Kurcze, szybko się uporałaś ze statystykami i książkami :D
    Jeśli będzie ci wygodnie to śmiało te zdjęcia dodawaj :D Będzie to ciekawe urozmaicenie posta, więc jeśli będzie ci się chciało, to moim zdaniem jest to świetny pomysł :D
    Świetny post :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czytaj jak najszybciej <3
      dokładnie :) najlepiej to zamieszkać w empiku, albo innej dużej księgarni :D
      dziękuje <3
      jest, kocham robić zdjęcia <3 haha :D
      Dziękuje :*

      Usuń
  5. Gratuluję zarówno wyniku czytelniczego, jak i tego blogowego! :) Zdjęcia książek pod recenzjami? Jak najbardziej, byle tylko nie przesadzić z ich ilością. ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne podsumowanie. Przeczytałaś bardzo fajne książki, też chcę "Dwór cierni i róż"! Jak Ci się podobało "Kamień i sól"? Ja dopiero zaczynam pierwszą część, mam nadzienie będzie dobra.
    Buziaki :*
    Fantastic books

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Kamień i sól" czyta moja mama więc jak skończy to dopiero ja zacznę te serię :D
      Ale "Ogień i woda" bardzo jej się podobała-rzadkość jeśli chodzi o moje książki więc na pewno Ci się spodoba :)
      Buziaki :*

      Usuń
  7. Świetne podsumowanie! Ja przeczytałam w sierpniu: 4 książki! Zapraszam na Ukochane Historie gdzie już jutro o 12:00 razem z Aisak podsumujemy Wakacje! Buziaki kochana :*

    www.ukochanehistorie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję statystyk, naprawdę podskoczyły bardzo w górę, jestem z ciebie dumna! xD Ale tak na serio, bardzo dużo czasu poświęcasz na tego bloga :) Z ogromną chęcią czytam wszystkie twoje posty, oczywiście, że czuję się jak w domu! :D ♥ Dobry pomysł z tymi zdjęciami na dole recenzji, czekam na kolejnego posta!
    Buziaki ;**
    nastolatka-marzycielka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje <3 dziękuje <3 dziękuje <3 Jesteś wspaniła <3 Ja mam tak samo jeśli chodzi o twój blog <3 kocham twoje posty i bloga więc również wyczekuje ich więcej <3
      Buziaki :*

      Usuń
  9. Hej, czemu Ci głupio komentować starsze posty? Ja na przykład bardzo lubię, gdy widzę coś nowego pod starszym postem. Wtedy widzę, że to co robie ma jakiś sens "na dłuższą metę" - bo jeśli ktoś zagląda i grzebie po blogu to znaczy, że albo go po prostu zainteresowałam, albo to coś wnosi do jego życia, a i jedno i drugie jest miłe :D
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) nie wiem co odpisać. Piękne słowa :)
      Takie starsze to nie mam problemu ale takie z niecałego tygodnia to nie... tak głupio,że nie przeczytałam od razu:/
      Buziaki :*

      Usuń
    2. Myślisz, że ktokolwiek zwraca uwagę na to, że akurat Ty jedna nie przeczytałaś posta? ;p

      Usuń
  10. Świetne podsumowanie! No i kochana gratulacje świetnego wyniku! Dal mnie sierpień też nie był najgorszy. No i "Dwór cierni i róż" słyszałam o tej książce i jej! Kurdę zazdro mam. Pozdrawiam i życzę jeszcze lepszego września :D

    OdpowiedzUsuń
  11. To "Prawie o północy" mnie zaintrygowało :P muszę po to sięgnąć.

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!
    http://czarodziejka-ksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to dodatek do serii Wodospadów, więc łatwiej będzie Ci zrozumieć treśćjak przeczytasz poprzednie części. Jednak książkę bardzo polecam <3
      Buziaki :*

      Usuń
  12. Gratulacje :3. Ja w te wakacje przeczytałam osiem książek i dwie niedługo skończe. 10 postów na miesiąc? Wow, ja bym chyba nje mogła. Nadal cierpliwie czekam na twoje wrażenia z "Powiedz wilkom, że jestem w domu". I jeszcze się do ciebie przyczepię - *w ogóle :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. dziękuje <3
    książka czeka na przeczytanie <3
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję świetnych wyników, za równo blogowych jak i czytelniczych.
    Oby we wrześniu również tak było :)
    Pozdrawiam!

    napolceiwsercu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Kamień i sól, o luju jak ci tego zazdraszczam <3 miałam kupić oba tomy, ale w księgarni został 1 egzemplarz wody i ognia, i był upaćkany jakąś czekoladą, czy czymś temupodobnym Dworu też zazdraszczam, ja czytałam pożyczony egzemplarz :'(
    Olciu kochana gratuluję rozwoju bloga!Mam nadzieję, że kolejne miesiące będą równie udane, a może nawet bardziej ;* A co do komentowania, to mam podobnie (stąd czasami nie ma moich komentarzy pod twoimi postami -,-) xD
    Całusy ;*
    Q.

    https://doinnego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też jak są ubrudzone książki to sobie odpuszczam kupno :/ Ale książki musisz nadrobić koniecznie :D Te okładki są cudowne... <3
      Dziękuje <3 <3 <3

      * Szczerzy się do monitora*

      Buziaki :*

      Usuń

Copyright © 2014 Złodziejka zapisanych stron , Blogger