Pomysł...


Hej, hej :D
Tak wiem dziś miał być normalny post ale wypadł mi niespodziewany wyjazd w piątek rano trwający do niedzieli ( dziś) więc zanim bym coś sensownego napisała to post pojawił by się koło 16.
Także przepraszam, za to może w przyszłym tygodniu pojawią się więcej niż trzy posty? hmm..
Jestem u mojej cioci jak ja tu uwielbiam być i trzeba było zrobić kilka rzeczy. Na przykład wczoraj robiłyśmy reorganizacje biblioteczki cioci więc zajęcie idealne na popołudnie. A może i ja zrobię posta o układaniu, reorganizacji biblioteczki? Mielibyście ochotę poczytać i pooglądać na zdjęciach coś takiego? Albo jakieś DIY? Ile tu pomysłów?  Haha :D
Wpadłam kilka dni temu na świetny pomysł zobaczymy czy wypali :/ tylko potrzebuję waszej pomocy,
a wystarczy odpowiedzieć na pytanie:

Którą z podanych niżej serii najbardziej lubicie?
*Harry Potter
*Czerwona Królowa
*Alicja w krainie zombie
*Dary Anioła
*Wodospady Cienia
*Wybrani
*Igrzyska Śmierci
*Niezgodna

Podczas robienia ostatniego LBA#2 źle przeczytałam pierwsze pytanie i zamiast opowiedzieć o autorze to opowiedziałam o aktorze. Przepraszam. Moją ulubioną pisarką jest pani C.C.Hunter która napisała serię Wodospady Cienia <3
Dzisiaj taki szybki  i informujący post ale czasem takie też muszą się pojawić, mam nadzieję, że mi wybaczycie.
Miłej niedzieli kochani,
Pozdrawiam, Olcia

20 komentarzy:

  1. Kurczę no, z wyżej wymienionych serii nie umiem się zdecydować między Igrzyskami a Harrym <3
    Ojej, umieram z ciekawości, co też przyszło ci do głowy :D może znowu jakiś tag? Nie wiem, nie ośmielam się zgadywać bo i tak bie trafię.
    A na czym polegała ta reorganizacja? Pewnie sprzątanie lub ew. przebierka w książkach które są już za stare (?). Reorganizację to ja będę mieć z pewnością, gdy będę się przeprowadzać i kłócić z siostrą które z serii/tomów mogę zabrać, a których nie :/
    No to czekam i pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, do tego jak można ustawiać książki. Haha nie... żaden tag. Poczekaj a się dowiesz.
      To będzie wojna :/ obyś zabrała te książki które chcesz :)
      Buziaki:*

      Usuń
  2. Post o reorganizacji biblioteczki jest świetny! :)
    Oj i ja mam wybierać między tymi seriami :O
    Nie czytałam Wodospadów Cienia, ale jestem bardzo ich ciekawa. :)
    A i o Wybranych możesz zrobić, bo zaczynam ich czytać niedługo. :D
    A tak w ogóle to o Harrym Potterze, albo Igrzyskach :D
    Widzisz nie zdecyduję się :D
    Pozdrawiam cieplutko :) Buzziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wodospady! No oczywiście, że wodospady xD Bez kitu, C.C. Hunter jest mistrzowska xD Chociaż Dary też uwielbiam, ale... Ale Hunter ma lepszy humor, a poza tym właśnie skończyłam czytać ten zbiór nowelek Prawie o północy, i po prostu nie umiem przestać się szczerzyć jak myślę o tych wszystkich dialogach, o moim najulubieńszym Perrym, i genialnej, wrednej Delli <3 Cokolwiek ci przyszło do głowy, zaklinam, pisz o Wodospadach, a będę czytać szybciej, niż oczka wyrobią xD
    Buziole! ;**
    Q.

    https://doinnego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi wszystko popsuł ten wyjazd ale dzisiaj nadrobię :D
      mam nadzieję, że dużo osób przeczytało wodospady bo... jednak to od nich bym chciała zacząć ale zobaczymy co z tego wyjdzie :D
      Buziaki:*

      Usuń
    2. Kochana tu masz ten mój PBT: https://doinnego.blogspot.com/2016/08/bycmoze-ostatni-post.html :D
      Olaaaaa! Jak tyś zrobiła ten błękitny pyłek?! Ja się omęczyłam z stworzeniem go u takiego typka, który robi gadżety do blogów, zrobiłam, miałam kod, ale mi nie działał :'(((

      Usuń
    3. o ja głupia! ja go szukałam po tytule PBT :D haha będzie odpowiedź w tym tygodniu :D
      Jaaaaa! Jak mam pasek po prawej, to pod listą blogów które czytam masz taki drobny druczek, po prawej masz link.
      Podpowiem Ci, że gdy klikniesz zrobione to pod reklamą masz albo kod albo dodaj na blogspot to kliknij to drugie :D
      mam nadzieję, że coś zrozumiałaś :D
      Buziaki :*

      Usuń
  4. Ja uwielbiam Alicję w krainie zombi, niestety zawiodłam się czwartym tomem, ale pierwsze trzy tomy to są naprawdę świetne. Nominowałyśmy cię do Liebster Blog Awards, czekamy na odpowiedzi :). Pytania: http://za-ksiazkowane.blogspot.com/2016/08/liebster-blog-awards-2.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie wybór jest bardzo prosty, oczywiście że wybieram moje najlepsze Dary Anioła ♡♡. A co do tego posta o reorganizacji biblioteczki itp... jestem jak nabardziej na tak !! <33
    Buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę, się :D Na razie wygrywa Harry Potter, więc zobaczymy :D
      Buziaki :*

      Usuń
  6. Igrzyska śmierci! <3 buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedź jest chyba oczywista xD LBA pojawi się w niedzielę, ale następną, bo teraz muszę ogarniać rozdział.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie wiem :D Jak ja się cieszę, że w piątek będzie rozdział <3 haha, czekam na LBA :D
      Buziaki :*

      Usuń
  8. Z wymienionych serii uwielbiam prawie wszystkie więc wybór jest trudny, jednak wydaje mi się, że największą miłością darzę Dary Anioła <33 / Dina
    Zapraszam do siebie
    za-ksiazkowane.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Złodziejka zapisanych stron , Blogger