Social Media Book Tag



Cześć, cześć kochani! Mam dzisiaj dla was Social Media Tag do którego otagowała mnie Wiktoria z bloga Ukochane Historie :)  Zaczynajmy!

Twitter - Ulubiona krótka książka
Kostnica. Bardzo fajny horrorek na samotny wieczorek :D

Facebook - Książka, którą czytał każdy i poczułeś presje, by ją przeczytać
Ponad wszystko. Bardzo się cieszę, że sięgnęłam po tę książkę ponieważ jest niesamowita <3 możecie się spodziewać niedługo recenzji ...

Tumblr - Książka, którą przeczytałeś zanim było to popularne
Na pewno sięgnęłam po "Alicja w krainie zombi" i "Wybrani" jak został wydany pierwszy tom.. i to chyba wszystko. Moment Jeśli można uznać Wodospady Cienia za popularne to je też można tu zaliczyć. Nie czytaliście? Czas nadrobić zaległości! Czytajcie szybko- cudowna książka <3

MySpace - Książka, która nie pamiętasz czy ci się podobała czy nie
Dzieci z bullerbyn. Była to lektura w podstawówce ale... mam mieszane uczucia :/

Instagram - Książka, która była tak ładna, że musiałeś zrobić jej zdjęcie
Każdej książce robię zdjęcia :) 

YouTube - Książka, której ekranizacje chciałbyś zobaczyć
W ramionach gwiazd. 

GoodReads - Książka, którą polecasz wszystkim
Czy was tu zaskoczę? Jak mnie znacie chociaż trochę to nawet nie musicie czytać odpowiedzi. Są to oczywiście: magiczne i cudowne Wodospady Cienia. Styl pisania autorki, humor, pomysł, postacie.. <3 najlepsza seria i autorka  na świecie <3

Jak widzicie to jest szybki tag, na niektóre pytania się rozpisałam na niektóre nie. Mam nadzieję, że wam się spodobał. Jednak kogo taguje? Każdego kto ma ochotę taki tag wykonać :) 
Dzisiaj również o ósmej rano pojawił się post wprowadzający na moim drugim blogu Moje cztery kółka jeśli ktoś miałby ochotę poczytać, zapraszam :)

Miłego dnia kochani :*
Buziaki :*

28 komentarzy:

  1. Bardzo fajny tag no i odpowiedzi świetne. Już jakiś czas czytam Twojego bloga, wiec widziałam, że wspomnisz o Wodospadach... Szczerze, nie czytałam ich, ale na pewno przeczytam. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny tag, super pytania i odpowiedzi. Naprawdę kochasz Wodospady Cienia ^.^ I wpadnę na drugiego bloga;) Smacznych lodów! :* 😂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, kocham i uważam że wszyscy powinni je przeczytac <3 dzięki ale już zjadłam, więc się pośpiesz :*

      Usuń
  3. Bardzo fajny tag, super pytania i odpowiedzi. Naprawdę kochasz Wodospady Cienia ^.^ I wpadnę na drugiego bloga;) Smacznych lodów! :* 😂

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję za wykonanie tagu! Wyszło świetnie! Wyczekuję recenzji "Ponad wszystko", ponieważ zastanawiam się nad jej zakupem! Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zawsze uwielbiałam "Dzieci z Bullerbyn"! :)
    Pozdrawiam! http://literacki-wszechswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam ten TAG, jeden z moich ulubionych zaraz przy boku Unpopular Opinons. Świetne odpowiedzi, lubię czytać TAGi wykonane tak treściwie :)
    bukowy-dworek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja uwielbiałam "Dzieci z Bullerbyn" :) jak byłam mała mogłam ją cały czas czytać :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://czarodziejka-ksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy tag ;) Muszę w końcu sięgnąć po "Wodospady Cienia"
    Pozdrawiam i obserwuję
    Moment Of Dreams ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. No i ładnie, nie czytałam żadnej z wymienionych przez Ciebie książek :D
    PS. Chociaż planuję uprowadzić "Ponad wszystko" z biblioteki, niedawno przyjechała, więc będzie czytana :>

    Pozdrawiam,
    Paulina z naksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak uprowadź koniecznie, jest wspaniała <3 a za Wodospady Cienia trzeba się koniecznie zabrać :D
      Buziaki :*

      Usuń
  10. Moja koleżanka uwielbia wodospady cienia, nie słyszałam, o tym tagu ale jest świetny :)

    Świetny blog, obserwuje :)

    https://life-patuu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Horror? Nie dzięki :P
    Ponad wszystko jeszcze nie czytałam, ale mam w planach :D
    Alicja w krainie zombi <3
    Świetny post :* Obserwuję :*
    pomiedzy-wersami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Zaciekawiłaś książką "Wodospady cienia". Nie słyszałam nigdy o tym tytule, ale już wiem, że po niego sięgnę. :)

    Pozdrawiam z:
    www.bookprisoner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Super tag! Z podanych książek czytałam tylko jedną. :)
    http://mateslifex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ze wszystkich książek, jakie wymieniłaś czytałam "Alicja w krainie zombi" oraz "Dzieci z Bullerbyn" chociaż ich całkowicie nie pamiętam i właśnie nie wiem, czy mi się podobała ;/

    Kochana popraw zombie na zombi ;) W tej akurat książce nie ma zombie, z początku też się myliłam ;)
    Pozdrawiam serdecznie
    http://bookparadisebynatalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha nie jestem sama :D
      straszne przyzwyczajenie :/
      dziękuje już poprawiam :*
      Buziaki :*

      Usuń

Copyright © 2014 Złodziejka zapisanych stron , Blogger